דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
בארץ

לידיעת הציבור / החל מהשבוע הבא: הנפקת רשיונות רכב גם בסניפי דואר ישראל

במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה והדואר, יופעל השירות החדש החל מיום ראשון הקרוב (20.8) | בשלב הראשון, ניתן יהיה להנפיק רשיונות ב-14 סניפים, החל מספטמבר יורחב השירות לכל 700 הסניפים של דואר ישראל

סניף דואר בירושלים (צילום ארכיון: יונתן זינדל / פלאש 90)
סניף דואר בירושלים (צילום ארכיון: יונתן זינדל / פלאש 90)

משרד התחבורה ודואר ישראל הודיעו אתמול (רביעי) כי החל מיום ראשון הקרוב, ה-20 באוגוסט, יהיה ניתן להנפיק רשיונות רכב גם בסניפי דואר ישראל ברחבי הארץ. זאת, במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין הגופים.

על פי ההודעה, בשלב הראשון ניתן יהיה להנפיק את רשיון הרכב ב-14 סניפים: ירושלים, חיפה, טבריה, עפולה, קרית שמונה, סכנין, באר שבע, אשדוד, חולון, תל אביב, רמת גן ונתניה. החל מחודש ספטמבר, יורחב השירות לכל 700 הסניפים של דואר ישראל ברחבי הארץ.

יש לציין כי השירות החדש לא יינתן לבעלי רשיון רכב, עליהם חלות הגבלות מטעם רשויות המדינה (הוצאה לפועל, בית משפט וכדומה). כמו כן, לא ניתן יהיה לבצע בסניפי הדואר שינויים ברשיון הרכב  – כמו עדכון פרטים אישיים ושינויים טכניים ברכב.

נהג שיבקש להנפיק רשיון רכב בדואר, יידרש להציג תעודת זהות. ניתן להזמין תור מראש לסניפי הדואר באמצעות אתר האינטרנט של הדואר, בטלפון 171 או באפליקציה של דואר ישראל בטלפון הנייד.

נזכיר כי, החל מחודש מאי האחרון, ניתן להנפיק רשיון נהיגה בכל אחד מ-700 סניפי הדואר בארץ. עד כה הונפקו, דרך סניפי הדואר, עשרות אלפי רשיונות נהיגה. במשרד התחבורה מעריכים כי הרחבת השירות לכל סניפי הדואר תגדיל בעשרות אחוזים את מספר הפונים לדואר לצורך הנפקת רשיונות.

שר התחבורה, ישראל כץ, ציין כי מתן אפשרות לאזרחים להנפיק רשיונות נהיגה ורכב בדואר תשפר משמעותית את השירות לציבור. "הנגשת שירותי הרישוי לאזרח תחסוך ממנו את הצורך להגיע למשרדי הרישוי ותאפשר לו לקבל שירות קרוב לביתו ובשעות גמישות" הוסיף, "כמו כן, היא תפחית את העומסים במשרדי הרישוי ותחסוך לציבור הנהגים המחויב להגיע למשרד הרישוי זמן יקר".

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין ציין כי לאור הצלחת שיתוף הפעולה עם משרד התחבורה בהנפקת רשיונות נהיגה, הוחלט להרחיב את הפעילות גם להנפקת רשיונות רכב. "שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות לקבל שירות במאות יחידות ברחבי הארץ בזמן ובמקום שנוח להם", אמר.

הנפקת רשיונות רכב בדואר  מצטרפת לשלל האפשרויות העומדות בפני הנהגים לקבלת שירותי רישוי, הכוללים הנפקה של רשיון נהיגה ורכב, באמצעות האינטרנט, המוקד הטלפוני (*5678) ועמדות השירות האוטומטיות ("רשיומט") הממוקמות ביותר משבעים סניפים של רשת הסופר פארם ובמוקדים נוספים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!