דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / שחקניות ה-WNBA מנצחות את סרטן השד ורונאלדו העצבני הפסיד ובגדול

וגם: אש ביציעי גרמניה, השחקן הצעיר בן ה-18 שעשה היסטוריה עבור ליברפול, והאם אלי טביב שואף להפוך את פיטורי המאמנים של בית"ר ירושלים למסורת?

כריסטאנו רונאלדו נחוש להגיע לכדור, בדרך לניצחון של ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות (צילום: Nick Potts/PA via AP).
כריסטאנו רונאלדו נחוש להגיע לכדור, בדרך לניצחון של ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות (צילום: Nick Potts/PA via AP).
ליאור ברטל
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחים ולא מתקפלים: התאחדות הכדורגל של ספרד | ליאור בר טל

בשבוע שעבר התקיים המשחק הראשון בסופר קופה של ספרד. המשחק המותח הוא הראשון בין השניים והוא הפגיש את היריבות המרות ברסה וריאל. במהלך משחק מצויין בקאמפ נואו ניצחה ריאל מדריד את ברצלונה 3:1. אבל האירוע המרכזי במשחק היה הכרטיס האדום אותו ספג כוכב ריאל כריסטיאנו רונאלדו אחרי שקיבל כרטיס צהוב אחד על הורדת חולצה וצהוב שני על התחזות ברחבה. השופט שלף את האדום, רונאלדו העצבני מלהט המשחק רץ במהירות לעבר השופט ודחף אותו קלות. יכול להיות שהדחיפה לא הייתה במחשבה תחילה, אבל העונש על הדחיפה הקלה ביותר כלפי שופט המשחק הוא הרחקה של בין ארבעה ל-12 משחקים. ההתאחדות הספרדית החליטה להעניש את רונאלדו בהרחקה מחמישה משחקים, אחד על הכרטיס האדום וארבעה על הדחיפה. ריאל כמובן ערערה, אבל בית הדין לא קיבל את הערעור והחליט להגן על השופטים שלו גם מול הקבוצות והכוכבים הגדולים בעולם.

מפסידים ומחממים את היציע: אוהדי הרטה ברלין | יאיר צוקר

אש ביציעי גרמניה במשחק בין הרטה ברלין מהבונדסליגה להאנזה רוסטוק מהליגה השלישית.

למרות שקבוצתם הגיעה עם יתרון מבטיח של 0:3 מהמשחק הראשון, בדקה ה-46 החלו אוהדי הרטה ברלין לשגר אמצעי פירוטכניקה ביציעים. המפגן הססגוני נהפך מסוכן כאשר מספר כסאות באוסטישטאדיון עלו באש, מה שגרם לשופט רוברט הרטמן לעצור פעמיים את המשחק לזמן של 16 דקות ולהורות לשחקנים לרדת מכר הדשא. לא ברור כיצד תגיב ההתאחדות הגרמנית בעקבות המפגן המסוכן של האוהדים, אבל מה שבטוח זה שהניצחון 0:2 שהשיגו שחקני הרטה במשחק לא מבטיח להם את העלייה לשלב הבא.

מנצח וכבר לא ילד: טרנט אלכסנדר-ארנולד | יאיר צוקר

מוקדמות ליגת האלופות יצרו רגע מרגש במיוחד, כאשר שחקן צעיר בן 18 עשה היסטוריה עבור ליברפול.

במהלך משחק מוקדמות ליגת האלופות מול הופנהיים הגרמנית, בחר יורגן קלופ לפתוח בהרכב נער כשרוני בשם טרנט אלכסנדר-ארנולד. המגן הצעיר שגדל בליברפול הדהים כאשר כבש בדקה ה-35 את שערו הראשון בבוגרים ואם לא די בכך, ארנולד עשה זאת בבעיטה חופשית מרהיבה ובכך הפך הנער הכישרוני לשחקן ליברפול הראשון שכובש מבעיטה חופשית באירופה מאז דצמבר 2014, כשהאחרון שעשה זאת היה לא אחר מאשר סטיבן ג'רארד.

בסיכום ניצחו האדומים את הופנהיים 1:2 והם עם הפנים לשלב הבתים.

עבור אלכנדר-ארנולד שלפני שמונה שנים עוד עלה לכר הדשא כילד שאוחז בידו של ג'יימי קאראגר, מדובר בהצהרת כוונות להמשך כאשר נראה שעשוי להתפתח ממנו שחקן שליברפול תהנה ממנו בשנים הקרובות.

מפסיד כי לא נותן גב למאמנים: אלי טביב | ליאור ברטל

הצלחתה של בית"ר ירושלים בשנים האחרונות אינה מובנת מליה. היד הקלה על כפתור הפיטורים של הבוס הכל יכול אלי טביב ממשיכה לפעול נגד כל מאמן שמגיע ואחרי הצלחה יחסית מפוטר בטיל מהקבוצה. שרון מימר המאמן היחסית אנונימי, הגיע רק בחודש ינואר 2016 לאמן לראשונה בליגת העל, כשהקבוצה שנתנה לו הזדמנות ראשונה הייתה הפועל כפר סבא. לאחר הצלחה יחסית בקבוצה מהשרון, מימר התקדם והפך בתוך שנה בלבד למאמן בית"ר. המאמן שמונה לתפקיד בפברואר 2017 הצליח להוביל את המועדון הירושלמי למקום השלישי בליגה ולאירופה והתחיל את השנה במטרה לבנות קבוצה חזקה ויציבה שאולי תצליח להתקדם. באופן לא מפתיע הקבוצה כשלה כבר בתחילת הקמפיין האירופי ועפה בשלבי המוקדמות, אבל אצל בית"ר זו מסורת ואם כבר מסורת, פיטורים מהירים זו מסורת שאלי טביב מנסה להשריש. מימר המופתע שילם את המחיר עוד לפני שריקת הפתיחה ונשלח הביתה כמו כל שבעת המאמים האחרונים בעידן הלא ארוך של טביב בבית"ר.

מנצחות ומעלות את המודעות לסרטן: שחקניות ה-WNBA | יאיר צוקר

ליגת ה-WNBA, ליגת הכדורסל הטובה בעולם בחרה להעלות את המודעות בקרב נשים לגילוי סרטן השד. קבוצות הליגה שנמצאות כרגע בעיצומה של העונה החליטו שבין התאריכים 13-27.8 ילבשו בקבוצות מדים בצבע ורוד ויערכו הסברות במשחקים להעלאת המודעות לטיפול מוקדם במחלה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!