דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
20.4°תל אביב
  • 21.7°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 19.4°אשדוד
  • 18.2°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מוסיקה

מוסיקה / שיתוף הפעולה שישיב ללקויי השמיעה את ההנאה ממוסיקה

להקת STYX תעביר בשידור חי את הופעתה, ישירות למכשירי השמיעה של חברת Oticon ותאפשר לבעלי המכשירים בכל רחבי העולם להאזין לה בשידור חי | מנכ"ל "מדטון – הדים", המשווקת את המכשיר: "דרך מלהיבה להגיע לחובבי תרבות המושפעים מאובדן שמיעה"

סטיקס בהופעה (צילום: Randy Miramontez / Shutterstock.com)
סטיקס בהופעה (צילום: Randy Miramontez / Shutterstock.com)
טל כרמון
טל כרמון
כתבת רווחה
צרו קשר עם המערכת:

הלילה תתקיים היסטוריה עבור חובבי המוסיקה עם לקות שמיעה. הלהקה הוותיקה STYX תעביר בשידור חי את הופעתה, ישירות למכשירי השמיעה של oticon ברחבי העולם.

להקת הרוק הפרוגרסיבי האגדית STYX תעלה הלילה על הבמה בניו ג'רזי, להופעה האחרונה במסגרת סבב האיחוד שלה בארה"ב. שיתוף פעולה ייחודי של הלהקה עם יצרנית מכשירי השמיעה המתקדמים oticon תאפשר לכל בעלי מכשיר שמיעה Opn להתחבר לאתר מיוחד, ולשמוע את ההופעה בשידור חי – וישירות למכשירי השמיעה.

STYX מוכרת בזכות להיטיה הגדולים משנות השבעים והשמונים, ובראשם:
boat on the river, the best of times ,come sail away, ועוד. בשנה שעברה התאחד ההרכב המיתולוגי, ולאחר שהוציא אלבום ראשון לאחר 14 שנות הפסקה, שבו חברי הלהקה גם לסיבוב הופעות, שהכרטיסים אליו אזלו לחלוטין. הקהל הצעיר יותר מכיר את ההרכב מפסקול הסרט הנפלא "ביג דדי" בכיכובו של אדם סנדלר.

בזכות שיתוף פעולה בין הלהקה ובין יצרנית מכשירי השמיעה המתקדמים Oticon, המשווקת בארץ בלעדית על ידי מדטון – הדים, יוכלו כל מרכיבי מכשירי השמיעה מסוג Oticon Opn להתחבר לאתר מיוחד באמצעות האייפון ולהינות מההופעה בזמן אמת, על ידי מכשירי השמיעה המתקדמים, שמאפשרים חיבור ישיר גם לטלוויזיה, לטלפון הנייד ואפילו לבית החכם. המופע בלילה שבין שלישי ורביעי, בשעה 5:30 שעון ישראל, ומרכיבי מכשירי השמיעה כבר מוזמנים להירשם באתר מיוחד שנפתח לצורך ההופעה ההיסטורית (סיסמא: OpnRocks).

יצחק דווידוביץ', מנכ"ל "מדטון – הדים", המשווקת הבלעדית של מכשירי oticon Opn בישראל אמר כי "החיבור בין מכשירי השמיעה המתקדמים ללהקת הרוק המתקדם Styx, הוא מושלם. השידור החי של ההופעה ישירות למכשירי השמיעה, הוא דרך מלהיבה להגיע לחובבי תרבות המושפעים מאובדן שמיעה. רבים הסובלים מאבדן שמיעה דוחים את הטיפול בבעיה, ובכך מוותרים על יציאה מהבית לאירועי תרבות, על מפגשים עם חברים ומשפחה – והכל בגלל בעיות השמיעה והסטיגמה כלפי מכשירי השמיעה. כיום אנחנו יודעים שאבדן שמיעה שאינו מטופל גורם גם לפגיעה קוגניטיבית ומעלה את הסיכון למחלות כמו אלצהיימר ודמנציה. באמצעות המופע ההיסטורי הזה נדגים כיצד מכשיר השמיעה מאפשר לאנשים עם אובדן שמיעה לשתתף באופן פעיל בכל רגעי החיים ולא להפסיד אפילו זיכרון אחד."

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!