דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הסכם קיבוצי

מאוגדים / הסכם קיבוצי ראשון בחברת PHI-Networks: "יביא לשיפור תנאי ההעסקה"

120 עובדות ועובדי החברה, עליהם חל ההסכם, ייהנו מתנאים משופרים | "העובדים היו שותפים מלאים להצלחות רבות של החברה" אמר מנכ"ל החברה, אייל אילוז | יו"ר ועד העובדים, חגי גנש: "הצלחנו לאזן בין הצרכים של החברה והעובדים"

הסכם קיבוצי ראשון ב- - PHI-Networksמיזם הרשת המשותף של פרטנר והוט מובייל (דוברות ההסתדרות).
הסכם קיבוצי ראשון ב- - PHI-Networksמיזם הרשת המשותף של פרטנר והוט מובייל (דוברות ההסתדרות).
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

אמש (שלישי) נחתם הסכם קיבוצי ראשון בחברת PHI-Networks – מיזם שיתוף הרשתות של חברות פרטנר והוט מובייל. כ-120 עובדי החברה עליהם יחול ההסכם החדש' הם ברובם עובדי פרטנר או הוט מובייל לשעבר, האמונים על קידום הרשת המשותפת מבחינה הנדסית ותפעולית. בשנתיים בהן פועלת החברה, השלימו את פריסת רשת דור 4, וכיום שוקדים על פריסת רשת LTE-Advanced.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, אמר במעמד החתימה: "אני מברך את כל הצדדים על שהצליחו לגשר על הפערים ובשיתוף פעולה הגיעו להסכם אשר יביא לשיפור תנאי ההעסקה בחברה. הסכם קיבוצי אשר מסדיר את תנאי ההעסקה מבטיח את שביעות רצונם של העובדים, את יציבותה של החברה ואת המשך הצעדתה קדימה". מנכ״לPHI-Networks, אייל אילוז ברך אף הוא על חתימת ההסכם הקיבוצי, "לאחר דרך ארוכה שבמהלכה הצדדים היו מחויבים למציאת פתרונות מתאימים לאופי החברה, לשמירה על צביונה כחברת צעירה ודינאמית ולהבטחת עמידתה באתגרים הטכנולוגים והעסקיים. במהלך השנתיים בהן פועלת החברה העובדים היו שותפים מלאים להצלחות רבות של החברה בקידום הרשת הסלולרית המשותפת של פרטנר והוט מובייל״

חתימת הסכם הוט מובייל, אוקטובר 2016 (צילום באדיבות דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם הוט מובייל, אוקטובר 2016 (צילום באדיבות דוברות ההסתדרות)

"אני שמח על הסכם קיבוצי המסדיר את תנאי העבודה, מאזן ומאחד את העובדים שהגיעו מפרטנר והוט-מובייל" אמר יו"ר ועד עובדי PHI-Networks, חגי גנש. "הצלחנו לתת ביטחון תעסוקתי, לשפר תנאים ולאזן בין הצרכים של החברה והעובדים".

PHI Network הוקמה ב-2015, לאחר שבשתי חברות האם כבר הייתה קיימת התארגנות עובדים. למעשה, כבר מיום הקמתה היו עובדיה היו מאורגנים, וחברי הוועד בשיתוף עם ההסתדרות דאגו להסדיר את תנאי המעבר של העובדים מחברות האם למיזם. כעת, לאחר שבשתי חברות האם נחתמו הסכמים קיבוציים, גם ב-PHI הגיעו ועד העובדים וההסתדרות ביחד עם ההנהלה להבנות אשר הועלו היום על הכתב במעמד החתימה על ההסכם הקיבוצי הראשון.

בין ההטבות הכלולות בהסכם, שתוקפו למשך שלוש שנים, תוספת שכר ממוצעת של 9.7% לכל עובד, וזאת לצד סעיפים המעניקים לעובדים ביטחון תעסוקתי בתהליכי איוש משרות, ניוד ופיטורים. ההסכם קובע גם כי ההפרשות הפנסיוניות יוגדלו מצד המעסיק למקסימום של 7.5% בתקופת ההסכם, ואף התשלומים עבור משמרות כוננויות יגדלו. בנוסף תוגדל השתתפות החברה בארוחות לעובדים ל-32 שקל ליום.

טקס חתימת הסכם חדש לעובדי פרטנר, דצמבר 2016 (צילום: דוברות ההסתדרות).
טקס חתימת הסכם חדש לעובדי פרטנר, דצמבר 2016 (צילום: דוברות ההסתדרות).

עוד נקבע בהסכם כי עובדי החברה שהינם הורים יקבלו "תוספת קייטנות" בסך 800 שקל לכל ילד, וכי יגדל תקציב הרווחה שמקצה החברה לעובדיה, הכולל מתנות לחגים, אירועי רווחה ועוד. בנוסף לכך החברה תעמיד תקציב לטובת מלגות לימודים לתואר ראשון או שני עבור עובדים שיהיו מעוניינים בכך ויעמדו בקריטריונים.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי אמר במעמד החתימה: "אני מברך את העובדים ואת הנהלת החברה על חתימת ההסכם הקיבוצי הראשון, שייצור תנאי העסקה טובים יותר ואופק תעסוקתי לעובדיה. ההסכם יאפשר לחברה ולעובדיה להמשיך לעמוד בראש הקדמה הטכנולוגית של המיזם המשותף". מנהלת משאבי אנוש PHI-Networks, ניצן אליהו ציינה כי "ההסכם הקיבוצי שנחתם היום הנו הסכם מאוזן ומביא בחשבון את צורכי העובדים והחברה כאחד והוא יהווה בסיס להמשך שיתוף פעולה פורה בין כולם".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!