דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מ.ס קרית גת

ספורט ישראלי / מ.ס. קרית גת נפרדה בתיקו מאלופת מונטנגרו וסיימה את דרכה בטורניר

לאחר הפסדים 7:1 מול אלופת סרביה ו-6:2 מול סגנית אלופת נורבגיה גם התיקו במשחק האחרון לא עזר לה והקבוצה הישראלית סיימה במקום האחרון והמאכזב בבית בו שיחקה בליגת האלופות לנשים.

כדורגל נשים, מ.ס. קרית גת  במוקדמות ליגת האלופות (צילום מסך).
כדורגל נשים, מ.ס. קרית גת במוקדמות ליגת האלופות (צילום מסך).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

משחקה האחרון של מ.ס. קרית גת בשלב הבתים בליגת האלופות נגמר בתיקו 2:2 מול אלופת מונטנגרו, ברזניסה. תוצאה זו מציבה את קרית גת במקום האחרון בבית 9 בעקבות הפרשי שערים ובעצם מסיימת את דרכה בטורניר.

השבוע השתתפה מ.ס. קרית גת, אלופת הארץ בכדורגל נשים, בטורניר ליגת האלופות האירופית. הקבוצה הישראלית הציגה יכולת חלשה וסיימה במקום הרביעי בבית מתוך ארבעת הקבוצות שהשתתפו בו.

הטורניר התקיים במונטנגרו ובו השתתפו לצד קרית גת: אלופת מונטנגרו ברזניסה, סגנית אלופת נורבגיה אבלדסנס ואלופת סרביה ספרטק סובוטיקה. מדובר בפעם הראשונה שקרית גת משתתפת בליגת האלופות וחוסר הניסיון במשחק ברמות הגבוהות יותר באירופה בלט לאורך הטורניר. הקושי לעמוד בקצב ולהתמודד מול טקטיקה וטכניקה גבוהה בלטו אף הם.

הקבוצה הישראלית הפסידה 7:1 במשחק הראשון מול אלופת סרביה, ו-6:2 במשחק מול סגנית אלופת נורבגיה. במשחק השלישי שנערך אתמול (שלישי) לא הצליחה הקבוצה הישראלית לנצח את אלופת מונטנגרו ולמרות שעלתה פעמיים ליתרון, ההגנה החלשה איבדה את היתרון החשוב פעמיים תוך מספר דקות. קרית גת סיימה במקום האחרון והמאכזב בבית בגלל הפרשי שערים.

בקרית גת בלטה במיוחד החלוצה החדשה, דניאל שולמן שחזרה אחרי מספר שנים בארה"ב, כולל 3 הופעות מהספסל בקבוצת בלו סקאי מהליגה האמריקאית המקצועית בעונת 2016. שולמן שיחקה נהדר וכבשה את כל שלושת שערי השדה באליפות (בנוסף היו שער עצמי ופנדל) והציגה מהירות וחדות במספר ההזדמנויות המעטות שקיבלה. יהיה מעניין לעקוב אחריה בליגה הישראלית ולראות עד כמה היא באמת טובה מול הגנות חלשות יותר.

למרות חוסר ההצלחה והאכזבה של קרית גת מהקמפיין האירופאי הנוכחי, היא צריכה לעשות שינוי מהיר בגישה ולהתאים את עצמה חזרה לליגת העל. השנה עזבו את הקבוצה שתיים מהכוכבות של הקבוצה – שוערת נבחרת קולומביה ספולוודה סנדרה והחלוצה הותיקה דוברת בנדל. לפחות לפי המשחקים באירופה השוערת הברזילאית החדשה ראיסה, שהיתה השוערת המחליפה באלופת ברזיל ריו פרטרו, נראית שוערת טובה שעוד תתרום הרבה לקבוצה, אך בינתיים היא  צריכה לעבוד קשה כדי להשתפר ולהיות שוערת מספיק טובה להרכב אלופת ישראל.

דבר נוסף שחוב להדגיש הוא שגם הפעם ניתן היה לצפות כל משחקיה של קרית גת בליגת האלופות בשידור חי באינטרנט וחבל שאף ערוץ או אתר יוטיוב של ההתאחדות לא לקח על עצמו להביא את השידורים לישראל. ההתנהלות הזאת משאירה את הכדורגל הישראלי בחשכה וההפסד הוא בעיקר של כולנו.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!