דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
20.5°תל אביב
  • 15.0°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 19.3°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 19.1°באר שבע
  • 30.4°אילת
  • 21.7°טבריה
  • 17.7°צפת
  • 20.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

ההזדמנות הבלתי רגילה של ביבי ושרה לקראת יום כיפור

לסופר המצחיק והעצוב ביותר בתולדות העם היהודי שלום עליכם, יש סיפור, בו הוא מתאר כיצד הרשעים הגדולים ביותר של העיירה שהתעללו באנשים והוציאו להם את הנשמה כל השנה, היו עוברים ביום כיפור מבית לבית לקראת יום כיפור ומבקשים סליחה מכל אחד – "סלח לי אם פגעתי בך, לא מתוך רוע לב…וכו'" והסופר מתאר את פרצופיהם של הרשעים שהתעוותו בבכי כמו תינוק מתחטא בן יומו, והיהודים המארחים, רחמנים בני רחמני טובים שסבלו מנחת ידיהם, סולחים להם כמובן ומכבדים אותם בעוגה ותה.

על כן כיועץ אסטרטגי מטעם עצמי של הזוג נתניהו, אני מייעץ להם לקראת יום כיפור –  זוהי ההזדמנות! – לשרה, לעבור מעוזרת בית אחת לשנייה שהשפילה אותן, ולבקש סליחה ומחילה ולומר: "זה לא שאני כל כך רעה. יש לי פחד איום ונורא מחיידקים. זה לא בגלל שאתן מרוקאיות חלילה, כי הרי המרוקאיות הן הכי נקיות ובגלל זה שכרתי את שירותכן. אני רגישה כמו המיליארדר הווארד יוז שהיה מתחבא בבתי מלון סטריליים מהחיידקים, ראו את הסרט עליו בכיכובו של ליאונרדו דה קפריו. ולפעמים בא לי הקריז, הרי בתור מרוקאיות אתן צריכות להבין מה זה קריז אנא סלחו לי…" ואז היו העוזרות המרוקאיות מכבדות אותה בעוגה ותה עם נענע והיו אומרות: "הכול מחול ונסלח לך שרה כפרה, חלאס מוותרות גם על הפיצויים".

או ביבי יכול לגשת למני נפתלי לקראת ראש השנה ולומר לו: " סלח לי מני. לא שאני רשע כזה. הברירה שלי הייתה או אתה או אימא של הילדים שלי, אתה יודע שאני אדם מנומס. אני לא חלילה טראמפ או אורן חזן. ואפילו כמוך הייתי נוהג לברח מהצעקות של שרה והולך לשחק שש בש עם המאבטחים, וסלח לי אם פגעתי בך". ואז מני שהוא אחלה בחור מהחבר'ה היה אומר: "הכול מחול לך ביבי, לשירותך המפקד! אני מפסיק את ההפגנות בפתח תקווה ובשביל הכבוד שלי שלא יחשבו שהפכתי לשטינקר אני מעביר אותן למצפה רמון".

או מירי רגב, שיורדת על אמנים ואנשי קולנוע ומאיימת עליהם בדגל ישראל, מאשימה אותי אישית כסלקטור בקרן קולנוע שאני בוחר סרטים של צפונבונים תל אביבים שמאלנים, והרי זה לשון הרע, כי אני מקרית ים ג', חבר של כל חברי מרכז הליכוד שם, וגם שבי גביזון בא מהשכונה, ואנחנו משרכים רגלינו עם מצלמות בשכונות ואפילו בקרית גת עיר הולדתה שוטטתי, תארו לכם אם הייתה באה אלי ואומרת "סלח לי איציק אם פגעתי בך, אתה יודע שלא התכוונתי. פשוט יש לי פריימריז כל כמה שנים ואני חייבת לנצח", אני הייתי אומר לה: "כפיים מיריל'ה הכול נסלח לך מותק" ומזמין אותה למסעדת הדגים של ג'קו בחיפה והיינו זוללים מנת קלמרי טובה, ולא הייתי מגלה לאף עיתונאי בן זונה.

וככה היו עוברים כל הנבלים מהליכוד, הבית היהודי, גם ממפלגת העבודה וגם מהרשימה המשותפת (לערבים מותר לבקש סליחה) מלווים במצלמות טלוויזיה וכלב מי שלא היה סולח להם!

נ.ב.
לבנט, איילת שקד וסמוטריץ' הייתי מתפרפר כדי לא לסלוח להם, לא בא לי עליהם גם לא לקראת יום כיפור. בסופו של דבר אני הרי רשע ידוע שלא עושה להם חשבון גם ביום כיפור.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!