דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16.04.24
26.2°תל אביב
  • 25.8°ירושלים
  • 26.2°תל אביב
  • 23.8°חיפה
  • 23.4°אשדוד
  • 30.1°באר שבע
  • 33.7°אילת
  • 30.7°טבריה
  • 23.8°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כלל ביטוח

חברה ועבודה / מאות עובדות ועובדי חברת 'הכלל הראשון' התאגדו בהסתדרות

אמש (ב') הצליחה ההסתדרות וחברי ועד הפעולה ב'הכלל הראשון' להחתים לפחות שליש מהעובדים בחברה, והגיעו ליציגות | "זהו, כל הקבוצה מאוגדת" אמר רוני רז יו"ר ועד עובדי כלל ביטוח, כשבירך את העובדים לרגל ההתאגדות

התאגדות עובדי "הכלל הראשון", נובמבר 2017 (תמונה באדיבות האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות)
התאגדות עובדי "הכלל הראשון", נובמבר 2017 (תמונה באדיבות האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

"ההסתדרות היא ארגון העובדים היציג בחברת 'הכלל הראשון'", כך הודיע מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים, עמיחי סטינגר, במכתב למנכ"ל 'קבוצת כלל', איזי כהן, ולמנכ"ל 'הכלל הראשון' ליאור דיטמן.

"היה לנו יום משוגע, מלא בתחושת גאווה. התכוננו ליום הזה לא מעט ועם הרבה חששות", אמר עומר עזרא הלוי, חבר ועד הפעולה אשר החל אתמול (שני) בבוקר את השלב הגלוי בהתארגנות, במסגרתו מחתימים את העובדים על הצטרפותם להסתדרות. בסביבות השעה 15:00 הגיעה ההתארגנות לשליש הנחוץ לה על מנת להכריז יציגות.

"כיף להרגיש שמשהו טוב קורה, שכולם חתמו – כי זה מראה שלעובדים יש רצון משותף וזו לא גחמה של שניים שלושה עובדים שהחליטו לעשות מעשה".  לדברי הלוי, חברי ועד הפעולה התכוננו ליום הזה במשך תקופה ארוכה, בליווי אנשי האגף להתאגדות עובדים, וחברי ועד עובדי כלל ליוו אותם גם הם במהלך ההחתמות. "אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מי שהיה שם על התמיכה", הוסיף.

"סגרנו סוף סוף מעגל. כשעשינו את המאבק והכירו בייציגות שלנו – החריגו מאיתנו גם את כנ"ף וגם את הכלל הראשון. אמרו שיש לנו שליש אבל לא בחברות האלה. את כנ"ף אגדנו לפני שנתיים, ועכשיו את הכלל הראשון – וזהו, כל הקבוצה מאוגדת" אמר רוני רז יו"ר ועד עובדי כלל ביטוח, כשבירך את עובדי 'הכלל הראשון' לרגל ההתאגדות. "אלה חבר'ה צעירים שאני באמת גאה בהם. כשאני ניסיתי לאגד את 'הכלל הראשון' לפני ארבע-חמש שנים המנהלים נילחמו בי והצלחתי להחתים אולי ארבעה עובדים. הצעירים האלה הקימו אחלה של ועד פעולה והגיעו ליציגות, ויש לנו דור עתיד. אני מקווה שהפעם המו"מ שלנו יהיה יותר קל, ואני גם מאמין בזה, מהיכרותי עם המנכ"ל שהוא גם חבר".

"אני מקווה שיהיה פה שינוי שיורגש לטובת העובדים ושהם יהיו מרוצים", הוסיף עזרא הלוי, "אני מקווה שההנהלה תקבל אותנו כגוף שמייצג את העובדים ואוהב את מקום העבודה".

'הכלל הראשון' הינה שלוחה של חברת 'כלל ביטוח', המספקת שירות לקוחות טלפוני לשתי קופות החולים הגדולות בישראל – מכבי וכללית, וכן ביטוחי נסיעה לחו"ל, בריאות, חיים וכו'. החברה מעסיקה כ-300 עובדים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!