דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אלימות

בארץ / בזמן שביליתם - אירועי ירי, דקירה ואלימות ברחבי הארץ במהלך הסופ"ש

בירושלים נהגי מונית הסתכסו על מקום חנייה - ואחד מהם פגע במונית של השני ופצע נוסע שהיה עמו | בראשון לציון ובחיפה נפצעו חמישה בשלוש קטטות שונות | בטמרה, אשקלון, ג'יסר אזרקה נפצעו גברים באירועי ירי

כוחות איחוד הצלה באירוע דקירה בחיפה (צילום: איחוד הצלה).
כוחות איחוד הצלה באירוע דקירה בחיפה (צילום: איחוד הצלה).
דוד טברסקי

נראה שהמציאות המדינית גנבה את מירב תשומת הלב התקשורתית במהלך הסופ"ש, אך אירועי האלימות הרבים בהתרחשו ברחבי הארץ הם חדשות לא פחות דרמטיות, המצביעות על זווית מסויימת של החברה בישראל. גם מספר התאונות הגבוהה, בייחוד זה של בני נוער המעורבים בכלי רכב חשמליים, מעיד עשרות מונים על המתחולל בישראל עצמה.

שניים נפצעו בלילה שבין שישי בעקבות סכסוך בין שני נהגי מונית בירושלים. שני נהגי מונית רבו על מקום חנייה בו עוצרות המוניות בכדי להעלות נוסעים ברח' הנביאים פינת שבטי ישראל., אחד מהנהגים פגע עם רכבו בנהג השני ובנוסע שהיה עימו, פצע אותם וברח מהמקום. השניים פונו על ידי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני. המשטרה ביצעה סריקות במהלכן, החשוד הגיע לתחנת המשטרה בדרום העיר והסגיר את עצמו.

בליל שישי התקבל דיווח במשטרת ישראל על שתי קטטות בין צעירים בראשל"צ. שני צעירים שנפצעו באורח קל פונו לביה"ח וולפסון בחולון, ומהקטטה השנייה פונה צעיר במצב קל לבית החולים אסף הרופא ברחובות. המשטרה עצרה חשוד בן 19 מרמלה, ועיכבה שני חשודים בחשד שהם קשורים לתגרות.

ביפו נעצר תושב העיר בן 20, לאחר שנחשד כמי שתקף נהג שהיה מעורב בתאונת דרכים עם אשתו. על פי החשד, בשישי אחר הצהריים ארעה תאונת דרכים ביפו. נהג אחד הרכבים יצא מרכבו על מנת להחליף פרטים עם נהגת הרכב הנוסף ולצלם את רכבה. כאשר לפתע הופיעו מספר אנשים, החלו לתקוף אותו ולמנוע ממנו לצלם את הרכב. במקביל הגיע בעלה של הנהגת למקום ונמלט עם הרכב הפוגע. המשטרה הגיעה אל הנהגת ובעלה.

בטמרה נורו במהלך הלילה יריות לעבר שני גברים תושבי המקום, שוטרי משטרת ישראל שהוזנקו לזירה, אספו ממצאים ופתחו בחקירה שבמסגרתה נעצרו שני חשודים (24 30) גם הם תושבי המקום. הרקע לאירוע פלילי.

בג'יסר אזרקה בוצע ירי לעבר גבר בשנות ה-40, אשר פונה במצב קשה לביה"ח 'הלל יפה'. היורה נמלט מהמקום, המשטרה פתחה בסריקות ובחקירת הנסיבות.

בטייבה טיפלו חובשי מד"א בנער בן 17, כשהוא במצב בינוני לאחר שנדקר בפלג גופו העליון. הנער פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא.

אירוע ירי מרכב חוף ארע גם ברחוב תמוז באשקלון במוצאי השבת. למקום הוקפצו  שוטרים, מהחקירה עד כה עולה כי אין ניפגעים ונגרם נזק לאחד מכלי הרכב.

בירושלים נחסם כיכר השבת לתנועה, עקב פחי אשפה שדורדרו לעבר הכביש וגרמו לחסימת התנועה, המשטרה פעלה במקום להסדרת התנועה ושמירת הסדר הציבורי.

במוצאי השבת טיפלו חובשי מד"א בשני פצועים במהלך קטטה ברחוב חטיבת כרמלי בחיפה. גבר כבן 40 במצב בינוני עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון ובגפיים, ונער כבן 15 במצב קל עם פצע דקירה בגפיים, פונו במצב בינוני לבית החולים רמב"ם.

הרוג ופצועים קשה בתאונות סוף השבוע

גם תאונות דרכים לא חסרו במהלך סוף השבוע, כאשר בלא מעט מהן מעורבים בני נוער ואופניים חשמליים לסוגיהם. : בבוקר שבת נפלה נערה בת 13 מהוברבורד בישוב חלמיש. היא פונתה ע"י צוותי מד"T לבי"ח שנייד, כשהיא במצב בינוני עם חבלת ראש.

הלילה (ראשון) נפל נער כבן 15 מאופניים חשמליים באשדוד, כשרכב ברחוב מבוא הקריה סמוך לפארק סיטי באשדוד.  חובשי מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הנער לבי"ח אסותא באשדוד, כשהוא במצב בינוני.

בלילה שבין שבת לראשון, פגע רכב בחמור במחלף ניצני עוז לכיוון מחלף אייל. צעיר כבן 26 במצב  בינוני, עם חבלת גב ופצוע נוסף במצב קל פונו לבית החולים.

בליל שבת התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על רוכב אופנוע כבן 21, שהחליק ברחוב הדרור בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח בילינסון כשהוא במצב בינוני עם חבלת ראש.

בבוקר שבת פגע רוכב אופנוע כבן 55, בכלב בכביש 40 מעין עבדת לכיוון מצפה רמון. הרוכב פונה ע"י צוותי מד"T בי"ח סורוקה כשהוא במצב בינוני עם חבלה באגן.

בליל שישי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על הולך רגל שנפגע מרכב שבנוסף פגע ברכב שעמד בצד הדרך בכביש 79 סמוך למחלף הסוללים לכיוון ציפורי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח רמב"ם צעיר כבן 25 במצב קשה עם פגיעת ראש, ופצוע נוסף במצב קל מפונה לבי"ח אנגלי בנצרת.

לפני כניסת השבת, החליק רוכב אופנוע סמוך לצומת גבעת כ"ח. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בילינסון צעיר כבן 20 במצב בינוני עם חבלות בבטן ובגפיים.

בצהרי שישי נפגע אופנוע מרכב בכביש 90 סמוך לצומת אלמוג. רוכב האופנוע כבן 30 נהרג בתאונה, ולבי"ח שערי צדק פונו שלושה פצועים במצב קל מהרכב הפרטי, בהם: אשה בהריון ותינוקת כבת שנה וחצי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!