דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
20.4°תל אביב
  • 21.7°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 19.4°אשדוד
  • 18.2°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחת: מכבי תל אביב כדורסל מחזירים את החיוך לצהובים

וגם, מנהלת הליגה בכדורגל מעלה את המודעות לחולי ה-ALS | נבחרת ההוקי של רוסיה מתעקשת לשחק למרות ההשעיה | אוהדי שרלרואה זורקים צעצועים מהיציע | טורניר מרגש לילדים בת"א | והמהלך המדהים ביותר שנראה בדארטס

מכבי תל אביב בכדורסל 11 בספטמבר 2017 (צילום: מאור קינבורסקי/ פלאש 90)
מכבי תל אביב בכדורסל 11 בספטמבר 2017 (צילום: מאור קינבורסקי/ פלאש 90)
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
יאיר צוקר
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחים והגיע הזמן לפרגן: מכבי תל אביב כדורסל

צור רוזנצוויג

עצור סוסים, לכל דבר יש את הזמן שלו, והשבוע זה זמן טוב לפרגן למכבי תל אביב בכדורסל, הקבוצה הגיעה השבוע לארנה בירושלים עם משקל כבד על הגב בדמות מאזן 5:0 במשחקים עם הפועל המקומית בעיר הבירה במסגרת הליגה.

הצהובים כחולים בהובלת נבן ספאחיה ועוזריו שחקניי העבר גיא גודס וטל בורשטיין ממשיכים את מסע השיקום התדמיתי עם ניצחון משכנע על האלופה שספגה הפסד שני.

זהו ניצחון מוראלי חשוב שמקנה להם ריצת 0:8 במסגרת המקומית, את הקבוצה הובילו פייר ג'קסון עם דאבל של 18 נקודות ו-10 אסיסטים, אלכס טיוס עם 10 נקודות ו-8 ריבאונדים ואפילו כארם משעור ואיתי שגב הצטרפו לחגיגה עם 5 ו-4 נקודות בהתאמה במשחק שהתסיים בתוצאה 71:88.

נכון, למועדון יש יותר סגל מקצועי מאשר שחקנים פעילים ונכון יש לא מעט חובבי הענף ששמחו מהשנים החשוכות, ונכון שבשנה שעברה בתום המחזור השמיני היה למכבים רק הפסד אחד ואנחנו יודעים מה קרה בהמשך העונה אבל נראה שמשהו בריא צומח ביד אליהו.

מנצחים למען מטרה חשובה: מנהלת הליגה ועמותת "ישראלס"

ליאור ברטל

במחזור האחרון בליגת העל החליטו במנהלת הליגה במסגרת פרויקט "יחד, ליגת העל למען הקהילה",  לאמץ את עמותת "ישראלס", אשר פועלת לקידום חקר ה-ALS ומציאת תרופה למחלה ומלווה את חולי ה-ALS ובני משפחותיהם מרגע האבחון במחלה.כיום בישראל חיים כ-600 חולים, מחלת ה-ALS היא הקשה ביותר מבין קבוצת המחלות הניווניות והינה נדירה וחשוכת מרפא.

במסגרת משחקי המחזור ה-12 בליגת העל התקיימה פעילות משותפת עם עמותת "ישראלס", שחקני כל הקבוצות והשופטים עלו עם חולצות ממותגות ייחודיות לפעילות זו, מספר שחקנים עלו מלווים עם חולים מהעמותה והעניקו להם תעודת הוקרה ממנהלת הליגות והקבוצות. הכרוזים במגרשי הכדורגל הסבירו לקהל הצופים על המחלה ועודדו את הצופים באיצטדיונים לתרום לעמותה.

מפסידים ובכל זאת מתעקשים: נבחרת רוסיה בהוקי קרח

ליאור ברטל

לאחר ההודעה הדרמטית של התאחדות האולימפית לסילוק נבחרת רוסיה מאולימפיאדת החורף שתתקיים בינואר 2018 בדרום קוריאה, מנסה שחקן ההוקי הבינלאומי איליה קובאלצ'וק בן ה-34 לשכנע את כל הגורמים להקים נבחרת רוסית שלא תתחרה תחת הדגל הרוסי, אלא הדגל האולימפי כמו הספורטאים הרוסים האחרים שיקבלו אישור להשתתף באולימפיאדת החורף. אחרי שביום רביעי פוטין הודיע שהוא מאשר ומעודד ספורטאים רוסים להתחרות באולימפיאדת החורף תחת הדגל האולימפי.

איליה קובאלצ'וק ששיחק 9 עונות בליגת ה-NHL האמריקאית והופיעה שלוש פעמים באולסטאר של הליגה, מקווה לשכנע את התאחדות האולימפית לאפשר לו להקים נבחרת הוקי משחקנים שבוודעות לא היו חלק מתוכנית הסימום הרוסית. אם יצליח קובאלצ'וק בתוכניותיו, אנו נקבל נבחרת רוסית הזויה שמתחרה באופן מגוכח תחת הדגל האולימפי. עם כל הכוונות הטובות שלו, אולי כדי לקבל את הדין ולהימנע מעוד רגע סוריאליסטי באולימפיאדה הקרובה.

מנצחים באמונה באדם: נבחרת האחריות החברתית

יאיר צוקר

אירוע מרגש התקיים השבוע במתחם האימונים בוולפסון. לקראת יום זכויות האדם קיימה קבוצת הפועל תל אביב הבוגרת טורניר כדורגל לקבוצות הילדים והילדות במתחם וולפסון יחד עם כ-30 ילדים וילדות מקבוצת ספריית גן לוינסקי המורכבת מבנים ובנות למבקשי מקלט יחד עם שחקני הנבחרת לאחריות חברתית. בטורניר שיחקו יחד הילדים והילדות בקבוצות מעורבות, והשתתפו בו חברי נבחרת האחריות החברתית של ארגון "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים". המאמנת ונציגת הנבחרת לאחריות חברתית, אשרת עיני אמרה: "זה אולי חשוב ללמוד איך לבעוט או לכדרר אבל הרבה יותר חשוב להקנות ערכים של שוויון וכבוד לכל בני האדם באשר הם".

תראו את הכדורגלנים הצעירים האלה, לא רק ספורטאים מוכשרים אלא גם מקדמים את ערך קבלת האחר ונאבקים נגד גזענות במגרשים! לקראת…

Posted by ‎בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים‎ on Thursday, December 7, 2017

מנצחים בהטלת צעצועים: אוהדי שרלרואה

ליאור ברטל

במהלך משחק הליגה הבלגית בין קבוצת אוסטנד לשרלואה התרחש מחזה מהמם בו אוהדי שרלואה בפתאומיות זרקו מאות צעצועי בובות פרווה שניתן להתכרבל ולהתחבק איתן מהיציאים לעבר הדשא, הצעצועים הנהדרים שהביאו אותם למשחק מאות מאוהדי שרלואה נאספו וימסרו לקראת הקריסמס לעמותה שעובדת עם ילדים בעלי מוגבלויות בעיר. קמפיין מיוחד שהושק לפני המשחק וקרא לאוהדים המקומיים להביא את הצעצועים נעשה בהשראת אוהדי דן האג שגייסו שנה שעברה לקראת הכריסמס באופן דומה מתנות למחלקת הילדים בבית חולים של פיינורד. ברגע אחד מאות אהדי דן האג זרקו ליציאה מתחתיהם מאות צעצועים לילדים אוהדי היריבה פיינורד.

https://twitter.com/GLove39/status/938024160122548224

מנצח בדיוק מושלם: ריימונד ואן בארנוולד

יאיר צוקר

החלטנו לקנח היום עם מהלך משוגע מאליפות העולם בדארטס (הטלת חיצים) של ריימונד ואן בארנוולד ההולנדי בקרב הענקים נגד ברנדן דולן. שימו לב לדיוק הבלתי נתפס.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!