דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
25.8°תל אביב
  • 24.8°ירושלים
  • 25.8°תל אביב
  • 23.3°חיפה
  • 22.0°אשדוד
  • 25.1°באר שבע
  • 25.9°אילת
  • 20.1°טבריה
  • 20.2°צפת
  • 23.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: דרמה ענקית בקרית גת | רמת השרון מביסות את אס"א ת"א

מחזור רביעי דרמטי במיוחד: שני שערים בתוספת הזמן העניקו ניצחון 3:5 לקרית גת על חולון | האקדמיה ממשיכות להתקדם וניצחו 0:4 את בנות נתניה | מצטיינת המחזור - שירה אליניב בת ה-17 מהאקדמיה שכבשה שלושער

מ.כ רמת השרון נגד אס"א ת"א (צילום: דניאל עיני).
מ.כ רמת השרון נגד אס"א ת"א (צילום: דניאל עיני).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

לאחר פגרת הנבחרות חוזרת אלינו ליגת הכדורגל לנשים עם מחזור 4 מרתק במיוחד. במרכז המחזור עמד משחק הצמרת בין מ.כ. רמת השרון שניצחה באופן משכנע 4:0 את אס"א תל אביב. האלופה מ.ס. קרית גת ניצחה במשחק סופר דרמטי 5:3 את מכבי חולון העקשנית שחזרה פעם אחר פעם למשחק, עם שלושער אדיר של החלוצה הניגרית המצויינת אוגינמה אמרצ'אי. קבוצת האקדמיה ממשיכה להרשים עם ניצחון 4:0 על בנות נתניה ובמשחק בין הפועל רעננה ומכבי חדרה הן נפרדו בתיקו 1:1.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור רביעי
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור רביעי

מ.ס קרית גת 5 – מכבי חולון 3

מכבי קרית גת ממשיכה להוביל את הטבלה ומציגה עוד משחק התקפי משובח. לפחות בתחילת העונה זה נראה שקרית גת הולכת חזק על התואר השנה וכנראה בדרך לזכות בעוד אליפות. לאחר 4 מחזורים, קרית גת כבר עם 16 שערי זכות, ממוצע של 4 שערים למשחק, לעומת זאת חולון, שתנסה להתברג העונה בצמרת, מציגה אולי את השחקנית הכי טובה השנה, הזרה הניגרית החדשה אוגינמה אמרצ'אי שנראית בלתי ניתנת לעצירה ומובילה את הליגה עם ששה שערים עד כה.

בדקה ה-23 קרית גת כובשת את השער הראשון במשחק. כדור קרן מגיע למור אפרים שמעבירה כדור מצויין לקרין רחמים שנוגחת בקלות 0:1. קרית גת ממשיכה ללחוץ וכבר בדקה ה-29 כובשת את השני לאחר מתפרצת בה דה סילבה דה סנטוס מוצאת את מור אפרים ברחבה שבועטת לפינה השמאלית 0:2. חולון ניסתה לעקוץ במתפרצות מהירות, בדקה ה-39 מתפרצת של חולון, כדור עומק מצויין של אור ארז לאורך כ-50 מטרים מוצא את אוגינמה אמרצ'אי שמנצלת את המהירות שלה להתנער משחקנית ההגנה בדרך לשער 1:2.

בדקה ה-47 שוב קרית גת כובשת, דה סילבה מעבירה כדור לקרין רחמים שמעלה כדור מדוייק לנגיחה ברחבה של לאיו אנדראה 1:3 קרית גת. חולון לא מוותרת ומתחילה לתקוף את השער של קרית גת. בדקה ה-69 חולון מראה שוב כמה היא קטלנית במתקפות מתפרצות כאשר רנין סלמה מגיעה לבעיטה שנהדפת ע"י שוערת קרית גת, את הכדור החוזר סלמה מעבירה רוחב לאוגינמה אמרצ'אי שמבקיעה את שערה השני במשחק 2:3. בדקה ה-87 מתחילה הדרמה האדירה, אוגינמה אמרצ'אי סוחטת פנדל לאחר הכשלה ברחבה, מבקיעה את כדור העונשין ושלוש דקות לסיום המשחק בתיקו 3:3.

קבוצה אחרת אולי הייתה נשברת ומסיימת את המשחק בתיקו, אבל קרית גת עשויה מחומר של אלופות. חולון שחוגגת את התיקו הדרמטי, מאפשרת בדקה ה-89 בעיטה מחוץ לרחבה של אלינה מטקלוב לחיבורים שמעלה את קרית גת ל-3:4. בדקה ה-90 קארין סנדל כובשת את ה-3:5 במתפרצת של קרית גת וחותמת את המשחק.

מ.כ רמת השרון 4 – אס"א תל אביב 0

משחק שהיה אמור להיות משחק הצמרת בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה, נגמר בניצחון מוחץ של סגנית האלופה רמת השרון. כבר בדקה ה-2 שחקנית הנבחרת ערבה שחף כובשת בבעיטה מהאוויר מ-25 מטר ומעלה את רמת השרון ל-0:1 מהיר. בדקה ה-13 רמת השרון מרחיקה כדור שמגיע להגנת אס"א, ג'סיקה דה סילבה חוטפת את הכדור מדניאל פז ומעבירה לסנטוס דה סילבה שפורצת לרחבה ומעלה את רמת השרון ל-0:2. בדקה ה-46 טעות נוספת הגנת אס"א ת"א שלא מרחיקה כדור הגבהה פשוט שמגיע למאיה חיטמן שכובשת משני מטר שער קל 0:3 לרמת השרון. בדקה ה-75 סנטוס דה סילבה שוב מתגברת על הגנת ת"א וכובשת את הרביעי. ניצחון קל מדי לזכות רמת השרון, אס"א תצטרך עוד לשפר את ההגנה שלה בהמשך העונה.

מ.כ רמת השרון נגד אס"א ת"א (צילום: דניאל עיני).
מ.כ רמת השרון נגד אס"א ת"א (צילום: דניאל עיני).

בנות נתניה 0 – האקדמיה 4

בנות נתניה עם הפסד שלישי העונה ועדיין ללא שער זכות. מצד שני האקדמיה ממשיכה להרשים וכרגע נמצאת במקום השלישי בליגה עם 7 נק'. יהיה מעניין לראות את הקבוצה הצעירה מול המובילות של הליגה קרית גת ורמת השרון. בדקה ה-19 רעות מיכאלי מנצחת במאבק על הכדור במרכז המגרש ושולחת כדור מצויין לשירה אליניב שפורצת לרחבה ומכניעה בבעיטה מדויקת את שוערת נתניה 1:0. נתניה ניסתה להשוות, אבל בדקה ה-26 טל פיינגזיכט מעבירה כדור עומק לשירה אליניב שמשתחררת משחקנית הגנה ובועטת מחוץ לרחבה כדור ענק לחיבורים 2:0 לאקדמיה. המחצית הראשונה הטובה של אליניב נמשכה כאשר אחרי ארבע דקות נוספות החלוצה בת ה-17 משלימה שלושער לאחר חטיפת כדור ובישול של רעות רווחה. רעות מיכאלי כובשת בדקה ה-80 מבעיטה חופשית. 4:0 ענק בסיום לאקדמיה.

הפועל רעננה 1- מכבי כשרונות חדרה 1

בתחילת המשחק מכבי כשרונות חדרה לחצה על השער של רעננה, אבל מצאה את השוערת עמית כהן במשחק טוב. לאחר 30 דקות דווקא רעננה עולה ליתרון לאחר בעיטה חופשית אדירה של רוני שימריך. חדרה המשיכה להגיע למצבי הבקעה אבל חוסר דיוק מנע את השוויון המוצדק. בדקה ה-50 שריקה גבולית של שופט המשחק לפנדל לזכות חדרה לאחר תפיסה שהחלה מחוץ לרחבה של שי שדה, דניאל סופר מבצעת את הפנדל במדויק 1:1 מוצדק בין הקבוצות.   

מצטיינת המחזור- שירה אליניב

שירה אליניב בת ה-17 מקבוצת האקדמיה הייתה בלתי ניתנת לעצירה במשחק מול בנות נתניה. אחת משחקניות העתיד של הכדורגל הישראלי כבשה שלושער אדיר תוך 30 דקות משחק. הקפטנית של הקבוצה הצעירה הייתה חדה ומדוייקת בהתקפה של האקדמיה וכבשה שלושער ראשון בקבוצת הבוגרים, לאחר שהייתה מצויינת גם במדי נבחרת הנערות עד גיל 19 וכבשה שער מול נבחרת בוסניה, ממשיכה שירה את הכושר הטוב שלה במשחקי קבוצתה. בשבוע הבא יתקיימו שני מחזורים בליגת הנשים. יהיה מעניין לראות את הקבוצה הצעירה מתמודדת מול האלופה במחזור השישי שיתקיים ביום חמישי הבא.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!