שחיתות

חשד לשחיתות / הותר לפרסום כי מפקד הקריה נחקר בחשד לביצוע עבירות מתחום טוהר המידות

אל"מ יגאל בן עמי נחקר בחשד לעבירות שעניינן חריגה מסמכות, שימוש ברכוש הצבא שלא למטרותיו, שימוש ללא רשות ברכב ועוד | סניגוריו טוענים לחפותו ומוסיפים כי מדובר ב"קצין עתיר זכויות ומפקד ותיק ומוערך"

בסיס הקרייה בתל אביב (צילום: Stanislav Samoylik / Shutterstock.com)
בסיס הקרייה בתל אביב (צילום: Stanislav Samoylik / Shutterstock.com)
שי ניר

הותר לפרסום כי אל"מ יגאל בן עמי, מפקד מחנה מטכ"ל, נחקר בחשד לביצוע עבירות שעניינן חריגה מסמכות, התנהגות שאינה הולמת, שימוש ברכוש הצבא שלא למטרותיו, שימוש ללא רשות ברכב וכן עבירות נוספות מתחום טוהר המידות שהכותרות שלהן אסורות עדיין בפרסום. דובר צה"ל אישר בהודעתו היום (חמישי) כי בימים האחרונים נחקר במצ״ח אל"מ בן עמי, כי החקירה בעיצומה וכי עם השלמת החקירה ייבחנו ממצאיה על-ידי הפרקליטות הצבאית. עוד נמסר כי בן עמי יצא לחופשה וביקש להקדים את פרישתו מצה"ל לזמן הקרוב וכי בקשתו התקבלה.

מפקד בסיס הקריה אלוף משנה יגאל בן עמי (צילום: דו"צ)
מפקד בסיס הקריה אלוף משנה יגאל בן עמי (צילום: דו"צ)

מאל"ם רן כהן, הסנגור הצבאי הראשי, ואל"ם (מיל') אבי עמירם, המייצגים את בן עמי, נמסר כי "אל"ם יגאל בן עמי הוא קצין עתיר זכויות ומפקד ותיק ומוערך שמשרת בצה"ל ללא דופי למעלה מ-30 שנה ביחידות שדה ובחזית העשייה. הקצין נדהם מהחשדות נגדו והוא מכחיש אותם נחרצות. הקצין משתף פעולה באופן מלא בחקירה, משיב לכל השאלות ומציג בפירוט את תשובותיו וכן ראיות מצידו שסותרות את החשדות. אנו משוכנעים שהחשדות יתבדו וקוראים להשלמה מהירה של החקירה". לדבריהם, בן עמי ביקש לצאת לחופשה על מנת לאפשר את סיום החקירה במהירות ובלא כל הפרעה, מפקדיו נעתרו לבקשה והוא מודה להם על כך.

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!