פלילים

משפט ופלילים / הוארך מעצרו של יחצ"ן המסיבות עידן חוגי החשוד בשורה של עבירות מין

החשוד, בן 24 מת"א, ביצע לכאורה עבירות מין בקטינים בגילאי 13-17 כשהוא משתמש בכוחו וקשריו על מנת להציע להם טובות הנאה שונות | שמו הותר לפרסום במטרה לאפשר לקטינים נוספים שייתכן ונפגעו ממנו להגיע ולהתלונן

עצור באזיקים (צילום אילוסטרציה: קובי גדעון / פלאש 90).
עצור באזיקים (צילום אילוסטרציה: קובי גדעון / פלאש 90).
ענת יורובסקי
ענת יורובסקי
כתבת משפט ופלילים
צרו קשר עם המערכת:

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע, ובקשת מעצר עד תום הליכים, כנגד עידן חוגי, יחצ"ן מסיבות מת"א החשוד בשש עבירות של ביצוע מעשה מגונה וניסיון לביצוע מעשה סדום בקטינים.

חוגי, תושב תל אביב בן 24 העובד מזה שנים כיחצ"ן ומפיק מסיבות, הובא למעצר לראשונה לפני כשבועיים. כבר אז, סברה המשטרה כי ייתכן ויש עשרות קטינים שנפגעו על-ידו. המשטרה טענה כי חוגי ביצע עבירות מין בקטינים בגילאי 13-17, כשהוא מרמה אותם ומשתמש בכוחו וקשריו על מנת להציע להם טובות הנאה שונות. במקרה אחד אותו הציגה המשטרה חשוד חוגי בכך שתקף קטין והפיל אותו לרצפה, ואז עלה עליו על מנת לבצע בו מעשים מיניים. בשלב ראשון, הגיעו למשטרה עדויות של 14 קטינים שהתלוננו על פגיעה מידי חוגי.

עורך הדין שייצג את חוגי בהארכת מעצרו הראשונה, עו"ד אייל לביא, טען כי מדובר בהאשמות שווא, שמאחוריהן עומדים מתחריו של חוגי בתחום עיסוקו. בסיום הארכת מעצרו הראשונה, התירה השופטת יעל פרדלסקי מבית המשפט השלום בת"א את פרסום שמו של החשוד, זאת במטרה לאפשר לקטינים נוספים שייתכן ונפגעו ממנו להגיע ולהתלונן.

היום הגישה הפרקליטות הצהרת תובע כנגד חוגי, וביקשה את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. המשטרה חקרה עשרות קטינים, מתוכם שישה בחשד שהותקפו מינית על ידי חוגי. בחלק מהמקרים, המשטרה מאמינה כי חוגי נהג לבקש מהקטינים לצלם עבורו את איברי המין שלהם. מקרה אחר הוא של קטין אותו על פי החשד חוגי תקף פיזית וניסה לבצע בו מעשה סדום. הקטינים הינם בגילאי 14-16.

היום הוארך מעצרו של החשוד בשבוע נוסף בבית משפט השלום בת"א. לאחר שעיינה בחומרי החקירה ובטרם האריכה את מעצרו, קבעה השופטת שלומית בן יצחק כי קיימים חשד סביר ועילת מסוכנות כנגד חוגי. סנגורו של חוגי, עו"ד גיורא זילברשטיין, ביקש לשחרר את מרשו למעצר בית, וטען בדיון כי "הלבישו" עליו תיקים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!