דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
20.4°תל אביב
  • 21.7°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 19.4°אשדוד
  • 18.2°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

כדוריד נשים / עלו לשמינית הגמר: מכבי סרוגו ראשון לציון בכדוריד נשים בהישג מרשים

המאמן גלעד מאור: "מקווה שעם עבודה קשה וצניעות והכי חשוב רגליים על הקרקע נגיע לעוד הישגים. תודה לכל הקהל שדחף אותנו. לא זכור לי כמות כזאת של צופים במשחק נשים" | השחקניות ניצחו את פולאטלי הטורקית 27:36

קבוצת הנשים של מכבי סרוגו ראשון לציון, שעלתה לשמינית הגמר בגביע ה-CHALLENGE CUP (צילום: הדר ואן קולא - איגוד הכדוריד)
קבוצת הנשים של מכבי סרוגו ראשון לציון, שעלתה לשמינית הגמר בגביע ה-CHALLENGE CUP (צילום: הדר ואן קולא - איגוד הכדוריד)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

קבוצת מכבי סרוגו ראשון לציון בכדוריד נשים, העפילה ביום שבת באופן היסטורי לשמינית גמר הגביע של ה-צ'אלנג'קאפ האירופאי. מכבי ראשון לציון הופכת לקבוצת הנשים הישראלית הראשונה שמגיעה למעמד, לאחר שניצחה בביתה את משחק הגומלין נגד קבוצת פולאטלי הטורקית בתוצאה 36:27.

קבוצת הנשים של מכבי סרוגו ראשון לציון, שעלתה למשחק הגומלין בגביע ה-CHALLENGE CUP (צילום: הדר ואן קולא – איגוד הכדוריד)
קבוצת הנשים של מכבי סרוגו ראשון לציון, שעלתה למשחק הגומלין בגביע ה-CHALLENGE CUP (צילום: הדר ואן קולא – איגוד הכדוריד)

מכבי סרוגו ראשון לציון התחזקה השנה בשלוש שחקניות זרות איכותיות, במטרה להגיע רחוק בתחרויות גביע ה-צ'אלנג'קאפ האירופאי. בתחילת העונה החתימה הקבוצה את שחקנית נבחרת ברזיל ג'קלין אנסטסיו בת ה-30. הכוכבת החדשה של ראשון היא שחקנית התקפית משובחת שהובילה את ההתקפה עם 16 שערים. ביחד איתה צורפה גם השוערת הרוסיה המצויינת יקטוריה פולשיקובה ו -גבריאלה פסואה בעלת עבר בנבחרת ברזיל.

הצהובות הגיעו כשהן בפיגור של 2 שערים מהמשחק הראשון בטורקיה (24:26). והיו חייבות לנצח בהפרש של לפחות 3 שערים כדי להעפיל לשלב הבא. הקהל החם שמילא כמעט את כל האולם, דחף את השחקניות לעבר הניצחון החשוב.

המחצית הראשונה הייתה אחת המחציות הטובות ביותר שנראתה בכדוריד הנשים בארץ. השחקניות של גלעד מאור פתחו את המשחק בצורה נחושה, מתלהבת ומפוקסת. כבר למן הפתיחה רצו שחקניות מכבי סרוגו ראשון לציון בכל הזדמנות שהתאפשרה להן, ובהובלתן של ניצן דונאי וג׳קלין אנסטסיו הובילו כבר ב-7 שערים. הטורקיות היו המומות ולא מצאו פתרונות כנגד המשחק המלהיב של מכבי סרוגו ראשון לציון ולמחצית ירדו הצהובות ביתרון בתוצאה 8:20.

על אף הפער הגדול לא הורידו שחקניות מכבי ראשון לציון את הרגל מהגז, וגם במחצית השנייה הן המשיכו להוביל בבטחה, תוך שהמאמן גלעד מאור שיתף את כל 16 שחקניות הסגל (גם הצעירות שביניהן). בסיום מנצחת מכבי סרוגו ראשון לציון בתוצאה 27:36 והיא מעפילה לשלב שמינית הגמר של המפעל.

ההגרלה תיערך ביום שלישי הקרוב.

מבקיעות למכבי – ג׳קלין אנסטסיו 16, גבריאלה פסואה וניצן דונאי 4 כ״א, טלי בראל ונלי אמינוב 3 כ״א, שירה ג׳רבי 2, קים לוי, מלאני חורב, סתיו אלנקרי ושיר גבזה 1 כ״א.

המאמן גלעד מאור: ״ראשית אני מרגיש תחושת גאווה וסיפוק אדיר להיות מאמן הנשים במועדון גדול כמו מכבי ראשון. שנית הבנות התפוצצו היום ונתנו 200 אחוז מול קבוצה יוצאת מהכלל תוך שהם ביטלו אותה לחלוטין. הישג היסטורי ראשון לפרויקט החדש שנבנה ומקווה שעם עבודה קשה וצניעות והכי חשוב רגליים על הקרקע נגיע לעוד הישגים. לגבי ההמשך הכל תלוי בהגרלה מאחר ואנחנו לא מדורגים הסיכויים לקבל קבוצה ברמה שלנו נמוכים אבל נחכה ונקווה לקבל יריבה לא מאריות אירופה כמו הולנד פולין ספרד או שבדיה כדי לנסות להעפיל לרבע גמר. בכל מקרה בבית מכבי אפשר והוכחנו להילחם שווה בשווה מול כל יריב יש לנו שחקניות וצוות מסור ומדהים. תודה לכל הקהל שדחף אותנו. לא זכור לי כמות כזאת של צופים במשחק נשים ושאפו לכל מי שתרם ובראש ובראשונה לראול סרוגו שמהרגע הראשון האמין שזה אפשרי.״

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!