דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

סולידריות בין הוועדים / 1,500 עובדים ברשת שולץ מזהירים: החל מיום ה' תעמוד לנו זכות השביתה

העובדים דורשים כי ייחתם איתם הסכם קיבוצי וכי תובטח מעורבותם בהליך המכירה של רשת הקייטרינג | אוכלים ותומכים: גם ועדי עובדים בהם מופעל שירות הקייטרינג של שולץ מביעים תמיכה בעובדי הרשת

התאגדות עובדי חברת ההסעדה 'שולץ' (תמונה מעמוד הפייסבוק של ההתאגדות)
התאגדות עובדי חברת ההסעדה 'שולץ' (תמונה מעמוד הפייסבוק של ההתאגדות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

סכסוך העבודה ברשת הקייטרינג שולץ המעסיקה 1,500 עובדים הולך ומתקרב לתום תקופת הצינון, ובוועד העובדים הזהירו כי החל מיום חמישי תעמוד להם זכות השביתה. סכסוך העבודה הוכרז על רקע כוונת קרן אייפקס להעמיד את חברת הקייטרינג למכירה, ודרישת העובדים להיות מעורבים בהליך ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי – כמו גם על דרישתם לחתימת הסכם קיבוצי ראשון בחברה.

"כרגע כל האפשרויות פתוחות בפנינו" כתב אמש בשעות הערב לירון ששון תבור יו"ר ועד העובדים וציין כי ימשיכו לקיים מספר ישיבות בניסיון למצות את המו"מ טרם השימוש בכלים הארגוניים.

אנחנו מבקשים מהנהלת שולץ להפסיק לגרור רגליים ולהתייחס לעובדיה בכבוד הראוי . בפעם הבאה זה לא יהיה פוסט תמיכה בעובדים…

Posted by ‎ועד עובדי קבוצת סלקום‎ on Monday, January 14, 2019

במקביל זוכים עובדי שולץ לגילויי תמיכה מצד שורה ארוכה של ועדי עובדים, שעובדיהם סועדים בחדרי אוכל המופעלים על ידי הקייטרינג. "הצבא צועד על קיבתו, אז יש לי חדשות בשבילכם – גם העובדים צועדים על קיבתם! במיוחד העובדים של חברת הקייטרינג ״שולץ״ שכבר שנתיים מנהלים מו״מ לחתימת הסכם קיבוצי ראשון בחברה".  כתבה יו"ר ועד עובדי פרטנר קרן אופק בדף הפייסבוק שלה. "כן, אותם אנשים שעובדים לילות כימים בהכנת אוכל לעשרות אלפי עובדים ולקוחות, נאבקים עכשיו בהנהלה קרה ואטומה אשר גוררת רגליים במו״מ מתוך כוונה לגרום לייאוש בקרב העובדים".

"עובדי שולץ בחדר האוכל שלכם תמיד מחייכים, תמיד אדיבים ובעיקר תמיד משקיעים את הנשמה באוכל שהם מבשלים. הגיעה העת שגם ל 1500 עובדי חברת הקייטרינג יהיה הסכם קיבוצי ראוי, מכבד והגון" כתבה, וסיכמה כי "סולידריות היא כבר מזמן לא מילה גסה, גם בישראל של 2019". 

דברים דומים שותפו גם על ידי ועדי עובדים נוספים כגון ועד עובדי שטראוס מים, וחברת התרופות תרו. גם ועד עובדי חברת סלקום פרסם הודעת תמיכה במאבק עובדי שולץ: "אנחנו מבקשים מהנהלת שולץ להפסיק לגרור רגליים ולהתייחס לעובדיה בכבוד הראוי
בפעם הבאה זה לא יהיה פוסט תמיכה בעובדים אלא פעולה ממשית וכואבת. ולא! זהו לא איום, זוהי דרישה לגיטימית להתייחס בכבוד לאדם העובד!"

מחברת שולץ טרם נמסרה תגובה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!