דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ליגת העל נשים: תיקו מאופס במשחק העונה | דרמה בפלייאוף התחתון

המפגש בין קרית גת לאסא ת"א, שעמד במרכז המחזור ה-19, הבטיח הרבה אך לא קיים | בתחתית הלחוצה, בנות נתניה רשמה ניצחון ענק על ב"ש, ומתחילה לחלום על הישארות דרמטית בליגה

מ.ס. קרית גת מול אס"א ת"א (צילום: מושיק אושרי)
מ.ס. קרית גת מול אס"א ת"א (צילום: מושיק אושרי)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

פלייאוף עליון

אס"א ת"א 0 – מ.ס. קרית גת 0

משחק העונה בליגת העל הבטיח הרבה וסרב לקיים הפעם את הבטחתו. זה היה משחק של מאבקים חזקים ומלחמת חפירות בלתי נגמרת בעיקר במרכז השדה כאשר שתי הקבוצות הציגו יכולת חלשה יחסית בהתקפה. שתי הקבוצות נשארו צמודות בצמרת עם משחק עודף של קרית גת. במשחקים שנשארו עד סוף העונה, שתי הקבוצות ינסו לא למעוד בתקווה לזכות בתואר. במשחק בין שתי הקבוצות הטוענות לכתר, שיהיה האחרון לעונה זאת, ככל הנראה תיקבע את זהות האלופה. בתקווה ששתי הקבוצות יגיעו אליו במטרה להכריע את גורל האליפות.

מ.כ. רמת השרון 1 – מכבי חדרה 3

ניצחון חוץ חשוב למכבי חדרה ששומרת על המקום השלישי בטבלה. חדרה עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-37. עדם אוטובור במבצע אישי נהדר פרצה לרחבת רמת השרון והוכשלה ברחבה, אנדראה לאיו לוקחת את הפנדל לזכות חדרה והעלתה את קבוצתה ל-1:0. בדקה ה-42 אנדראה לאיו מצטיינת המשחק, פרצה לרחבה באגף שמאל, בעטה לשער אך נעצרה ע"י שוערת רמת השרון חנית שוורץ. לאיו מסרה את הכדור החוזר, אחורנית לחנין נאסר שמקרוב העלתה את חדרה ליתרון כפול. בדקה ה-55 רמת השרון חזרה למשחק, מורן פרידמן העלתה כדור חופשי לרחבה וספיר סרוסי ניסתה להרחיק אותו, אך נגחה אותו לשערה.  בדקה ה-87 לאיו הבקיעה את שערה השני במשחק לאחר בישול של אילונה רוזנטל המחליפה הצעירה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 19 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 19 (גרפיקה: אידאה)

פלייאוף תחתון 

הפועל ב"ש 1 – בנות נתניה 4

במשחק הכי חם במחזור, הפועל ב"ש מפסידה את המשחק במגרשה הביתי החדש. לאחר תחילתו של מאבק משפטי נגד עיריית ב"ש והבטחה לשבץ את משחקה של הפועל ב"ש באצטדיון "טוטו טרנר" נסוגה העירייה מהבטחתה והעניקה לקבוצה את מגרש "רייסר", המגרש  המיתולוגי בעל דשא סינטטי חדש יחסית. נתניה המשתפרת ממשיכה את מסע ההישרדות הבלתי נתפס שלה וצמצמה את הפער מהפועל ב"ש רק ל-2 נקודות, חמישה מחזורים לסיום העונה. נתניה נראית בדרך הבטוחה להישאר עוד עונה בליגת העל וכנראה תבטיח זאת ב-5 המחזורים שנשארו עד סיומה.

נתניה עלתה בדקה ה-11 ליתרון ראשון במשחק. יטונדה אדבויאג'ו מסרה לג'סייקה טקסיירה בצד שמאל של ההתקפה טקסיירה בעטה מזווית קשה כדור קשתי וגבוהה שהכניעה את שוערת ב"ש ראיסה. בדקה ה-15 גיל חבצלת מנתניה בישלה עם הגבהה מדויקת ליטונדה אדבויאג'ו את השער השני במשחק.  בדקה ה-34 הוכשלה יטונדה אדבויאג'ו ברחבת נתניה וגיל חבצלת תרגמה את הפנדל לשער השלישי של נתניה במשחק. בדקה ה-47 שקד אלימלך הצליחה לצמצם את התוצאה עם שער מצמק לזכות ב"ש לאחר מבצע אישי ובישול נהדר של קריליו וירגיניו. זה כמובן לא הספיק, כאשר בדקה ה-71 נתניה עלתה ל-4:1 וסגרה עניין עם שער של בטריס דוס סנטוס.

האקדמיה 1 – הפועל רעננה 2

ניצחון חוץ חשוב להפועל רעננה שמביא לה עוד 3 נק' חשובות במאבקי ההישרדות הקשים של ליגת העל. בעקבות הניצחון של נתניה ורעננה וההפסד של ב"ש. רק שתי נקודות מפרידות בתוך משלוש ההשרדות. בדקה ה-56 רעננה עלתה ליתרון ראשון במשחק. שוהם אלבז העלתה כדור חופשי לתוך רחבת האקדמיה. מיכל בין עלתה מעל כולן וכבשה בנגיחה לאחור. בדקה ה-65 אור רפאלי חטפה כדור לשחקנית האקדמיה, נכנסה לרחבה מצד שמאל עם בעיטה חזקה הכניעה את שוערת האקדמיה עמית ביליין. בדקה ה-70 בנות האקדמיה מצליחות לצמצם את התוצאה. נעה סלימהוג'יץ חטפה את הכדור, רצה כמעט חצי מגרש לבד על קו השער, העבירה כדור רוחב ואליס בלוחין דחקה את הכדור לשער הריק מקרוב.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!