דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
18.2°תל אביב
  • 11.9°ירושלים
  • 18.2°תל אביב
  • 17.4°חיפה
  • 18.7°אשדוד
  • 15.5°באר שבע
  • 22.2°אילת
  • 18.7°טבריה
  • 13.3°צפת
  • 17.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ליגת העל לנשים בכדורגל / אס"א תל אביב השיגה ניצחון 0:3 על קרית גת ונצמדה לרמת השרון

המאבק בצמרת נמשך, רמת השרון גברה על מכבי חולון 0:1 | כישרונות חדרה השיגה ניצחון שני ברציפות, הפעם על רעננה | בנות עמק חפר השיגה ניצחון חוץ על 1:3 על נתניה

משחק ליגת העל לנשים בכדורגל בין מ.ס. קרית גת לאס"א תל אביב (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
משחק ליגת העל לנשים בכדורגל בין מ.ס. קרית גת לאס"א תל אביב (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

לאחר המחזור ה-10, שתי המוליכות מ.כ.נ רמת השרון ואס"א תל אביב השיגו  נצחונות ושמרו על מקומן בצמרת הליגה עם 23 נק' לכל אחת מהן. אס"א ניצחה במשחק הצמרת את מ.ס. קרית גת בתוצאה 0:3 ולרמת השרון הספיק 0:1 קטן על מכבי חולון. מכבי חדרה המשיכה את מגמת השיפור שלה עם ניצחון 0:3 על הפועל רעננה ומכבי בנות עמק חפר ניצחו בחוץ 1:3 את בנות נתניה. 

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 10 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 10 (גרפיקה: אידאה)

מ.ס. קרית גת 0 – אס"א תל אביב 3

ניצחון חשוב מאוד לאס"א ת"א על אחת הקבוצות החזקות בליגה.  לקרית גת יש משחק חסר שאם תנצח אותו תהיה רק שתי נק' מהמוליכות. הליגה עדיין ארוכה והכל יכול להשתנות, אך כרגע נראה שהמאבק על האליפות יהיה בין אס"א, קרית גת ורמת השרון. 

בדקה ה-10 הזדמנות נהדרת לקרית גת. קארין רחמים מסרה כדור נהדר לבשירה טורה לבד ברחבה, אך יציאה מעולה של שוערת אס"א אנבלה ביקסבי מנעה את שער. בדקה ה-29 שירלי אוחנה מגיעה להזדמנות קורצת מול שוערת קרית גת עמית ביילין, אך הבעיטה שלה נהדפת. בדקה ה-39 אס"א עולה ליתרון ראשון במשחק. מיטל שרעבי העבירה כדור לשאניס פוסטר שמסרה לרקפת זיידן. זיידן בסיבוב נהדר מחוץ לרחבה שחררה פצצה לחיבורים והעלתה את אס"א ל-0:1. 

עם פתיחת המחצית השניה אס"א ת"א כבשה את השער השני במשחק. דניאל סופר בהופעת הבכורה שלה בקבוצה, לאחר שהיא ואחותה טל עזבו את מכבי חדרה לאחר 17 שנות פעילות, פרצה באגף ימין ובישלה לשירלי אוחנה הבלתי נגמרת את שערה ה-8 העונה. במהלך המחצית השנייה קרית גת המשיכה ללחוץ על השער של אס"א. אס"א התגוננה ויצאה למתפרצות קטלניות, בדקה ה-80 דניאל סופר בועטת מתוך הרחבה לקורה ושאניס פוסטר מבקיעה את הריבאונד פנימה. 

קרית גת מול אס"א תל אביב, מחזור 10 (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)
קרית גת מול אס"א תל אביב, מחזור 10 (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

הפועל רעננה 0 – מכבי חדרה 3

לאחר הניצחון הענק במחזור הקודם על רמת השרון, מכבי חדרה ממשיכה את המומנטום עם ניצחון חלק על הפועל רעננה. בדקה ה-11 כדור עומק מצויין מצא את בורגלה רוזלורד לבד מול שוערת רעננה  נטלי נידץ, בדרך ל-1:0. בדקה ה-33 רוזלורד מעבירה כדור רוחב לחנין נאסר שבועטת מתוך הרחב למשקוף. בדקה ה-56 שוב פעם רוזלורד פרצה באגף ימין ומעבירה כדור רוחב, הפעם הכדור מגיע לאילונה רוזנטל המחליפה שהבקיעה בקלות את השני של חדרה. בדקה ה-70 טל איסיב סורה עניין עם שער לאחר ערבוביה בהגנה. 

מ.כ.נ. רמת השרון 1 – מכבי חולון 0

לאחר ההפסד הדרמטי ורב השערים במחזור הקודם למכבי חדרה, חוזרת מ.כ רמת השרון למסלול הניצחונות עם משחק רגוע יותר וניצחון 0:1 קטן. ורד כהן הבקיעה את שער הניצחון בדקה ה-47. חטיפת כדור של מור אפרים במרכז השדה הופכת להתקפה של רמת השרון. ויקטוריה דהלברג ניסתה להעביר כדור רוחב לכהן, שוערת חולון אולין מרטינז יורדת לא טוב לכדור ומשמיטה אותו מידיה. ורד כהן השתלטה על הכדור החוזר והבקיעה בקלות את שער הניצחון החשוב. 

בנות נתניה 1 – מכבי בנות עמק חפר 3

בנות עמק חפר ממשיכות את העונה הנפלאה שלהן עם ניצחון חוץ חשוב על נתניה. בדקה ה-5 שלו פולשוק מעמק חפר בשילה לאביגיל בוסוואל את השער הראשון במשחק. בדקה ה-14 אביגל בוסוואל מסרה לאביגיל בראון שעברה שחקנית הגנה של נתניה והבקיעה בבעיטה חזקה ושטוחה לרשת. בדקה -40 נעה סלימהוג'יץ בישלה במסירת אומן שחתכה את הגנת נתניה את שערה השני של אביגיל בראון במשחק. בדקה ה-51 שני לדרמן מבנות נתניה בישלה למייבל אפיום שמזווית קשה מבקיעה את השער האחרון במשחק.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!