דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

פרסום ברשת / קידום אתרים כמו שמעולם לא ראיתם

קרדיט: FREEPIK
קרדיט: FREEPIK

כל מי שיש לו עסק פרטי, משקיע חלק ניכר מזמנו בהבאת לקוחות חדשים.
גם בעל עסק מתחיל יודע שכל לקוח שווה כסף, וככל שיש יותר לקוחות שמגיעים, אפשר להתקדם, להתפתח ולהשיק מוצרים ושירותים חדשים. בימינו, קיימים אמצעים דיגיטליים שונים, שמאפשרים גם לעסק מתחיל לעמוד על הרגליים במהירות, אבל לא כל אחד מכיר את האמצעים האלה ויודע לנצל אותם לטובתו.
לשם כך, חשוב לפנות לחברה לשיווק דיגיטלי.

קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר
ישנם בעלי עסקים, שחושבים שהם יכולים לקדם את האתר שלכם "על הדרך". אך עד מהרה אפילו העקשנים שבהם מגלים, שדרוש ידע מקצועי כדי לקדם אתר. ידע כזה קיים אצל חברת קידום אתרים מקצועית, אשר משתמשת בו במטרה לעזור לבעלי עסקים להתקדם בתחום. אלה רק כמה מבין התחומים שבהם עוסקת חברה לקידום אתרים לצורך קידום העסקים:

1. קידום ממומן
פרסום בגוגל הוא אחת השיטות המהירות יותר בקידום אתרים. גם עסקים שאין להם עדיין אתר אינטרנט משלהם, יכולים להשתמש בו כדי לפרסם את שירותיהם באמצעות מודעה או באנר. כל מה שיש לעשות הוא ליצור מודעה, לשלם לגוגל סכום מסוים ולהתחיל ליהנות מתוצאות ראשונות. העניין הוא, שגם פרסום בגוגל חייבים לדעת לעשות. זכרו שעם כל מודעה ממומנת שעולה, יש גם בעלי עסקים אחרים שמתחרים על אותה הנישה והם משתמשים באותן מילות מפתח. צוות קידום אתרים יבחן את הדרך הטובה ביותר לבצע קידום אתרים ממומן עבורכם, תוך ביצוע חקר מילות מפתח ובדיקות שונות שנועדו להגדיל את התוצאות.

2. קידום אורגני
מדובר בקידום איטי יותר שלוקח זמן, אבל הוא משתלם בסוף. חברה לקידום אורגני פועלת ללא לאות כדי להשיק לאוויר את האתר המיוחד שלכם, וכמובן לעשות הכול על מנת להביא אותו לתוצאות החיפוש הראשונות. ברגע שמצליחים לבנות אתר אורגני כמו שצריך, התוצאות אינן מאחרות לבוא. גולשים זוכים להכיר אתכם באמת, להתרשם מהתכנים, התמונות, הסרטונים והפוסטים, וגם מאמינים לכם יותר, כי הגעתם לתוצאות החיפוש הראשונות בזכות עצמכם ולא בזכות הודעה ממומנת. כמו כן, קיימות דרכים שונות לפתח את העסק בעזרת קידום אורגני. אחת הדרכים היא לפתוח חנות אונליין שתעבוד עבורכם 24/7 ותגדיל את הרווחים שלכם.

3. ניהול מוניטין ברשת
כשאתם מקדמים אתר בגוגל, תמיד תרצו להציג את הצד החיובי שלכם. זה לא תמיד קל לאור העובדה שלפעמים מתפרסמות עליכם כתבות לא מחמיאות בגלל לקוח עצבני או מתחרה המחפש נקמה. תפקידם של מקדמי האתרים הוא להתמקד בטוב ולהעלות תכנים חיוביים, על מנת שאלה יוכלו לדחוק הצידה את הפרסומים השליליים.

4. בקרת מדיה
כאשר מחליטים להשתמש בשיטת קידום זו או אחרת, אתם רוצים לדעת שהיא באמת עובדת. צוות של חברת קידום אתרים בודק את שיטות הקידום בכל עת. גם אם אתם מעוניינים לצאת עם קמפיין חדש, כדאי להתייעץ קודם עם המקדמים כדי לראות אם הוא באמת יעבוד ומהי הדרך הטובה ביותר לקדם אותו. כי בעולם האינטרנט הדינמי, חשוב להיות עם היד על הדופק ולראות מה עובד יותר ומה פחות.

"מסה מדיה" – החברה לקידום איכותי
את כל השירותים האלה שציינו ועוד, תוכלו למצוא בחברת מסה מדיה, חברה צעירה, רעננה ותוססת לקידום אתרים שבראשה עומד דניאל מסטר, מומחה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי. לדניאל תואר ראשון בתקשורת עם התמחות ופרסום, יש לו תעודות הסמכה בינלאומיות מגוגל והוא בעל ידע עשיר בקידום עסקים לא רק בשוק הישראלי, אלא גם בשוק הבינלאומי. ברגע שתכירו את דניאל והצוות שלו, מיד תדעו שקידום העסק שלכם נמצא בידיים טובות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!