דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
33.5°תל אביב
  • 26.2°ירושלים
  • 33.5°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 27.1°אשדוד
  • 28.8°באר שבע
  • 29.7°אילת
  • 27.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 30.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

רשת יונים – כל מה שאתם צריכים לדעת

תמונה קרדיט - צוות ג'י הרחקת יונים
תמונה קרדיט - צוות ג'י הרחקת יונים

היונים לא מפסיקות לקנן לכם בתוך הבית? על מנת שזה יפסק יהיה עליכם לפעול בהתאם. לא תוכלו להשאיר את המצב כמו שהוא, כי הסיטואציה עשויה רק להחמיר. במקרה כזה אנו בצוות ג'י הרחקת יונים מציעים לכם לבחור את הפתרון הרלוונטי לכם.

אחד מהפתרונות הכי טובים שבהם תוכלו לבחור הוא התקנה של רשת יונים. הרשת אמורה למנוע מהיונים את הגישה למקום הקינון, ובכך אתם מבריחים אותן. אך מה אתם צריכים לדעת על רשת נגד יונים? יש לא מעט מידע שאתם מוכרחים להכיר עוד לפני שתבצעו את ההתקנה. צוות ג'י ישמח לספק לכם את כל האינפורמציה על מנת שתעשו את הבחירה שתהיו איתה הכי שלמים. בחירה שתאפשר לכם להרחיק את היונים לצמיתות מבלי שהן יחזרו שוב בעתיד.

 

כמה זמן יכולה להחזיק רשת יונים?

רשת יונים איכותית שהותקנה על ידי חברה מקצועית אמורה להחזיק בין שלוש לחמש שנים צוות ג'י נותנת ללקוחותיה אחריות לשלוש שנים אך ברוב המקרים לקוחות מעידים כי היא מחזיקה בין חמש לשבע שנים . כשבוחרים חברה אמינה עם מוניטין והמון ביקורות טובות ,לא צריך להתאמץ או להתמקצע בעצמכם אלא פשוט לתת לצוות ג'י לבחור את הרשת יונים המתאימה והאיכותית ביותר, עם צורת ההתקנה הנכונה והעמידה ביותר, להישען אחורה ולתת למקצוענים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

כמה עולה להתקין רשת נגד יונים?

המחיר של התקנת רשת יונים משוקלל ברוב המקרים במחיר הרכישה עצמו. המחיר שאותו אתם רואים אמור לכלול בתוכו גם את העלות של ההתקנה. עלות רכישת רשת נגד יונים גם הוא לא קבוע, וגם הוא עשוי להשתנות בהתאם לסוג הרשת שאותה רכשתם. המחיר יכול להתחיל מ-15-20 ₪ למ"ר, ויכול במידה מסוימת להגיע גם למחיר של 60-70 ₪ למ"ר. אנו מציעים לכם לקבוע את התקציב ולאחר מכן תוכלו לעשות בחירות שמתאימות לכם.

 

איך תוכלו לדעת איזה רשת להתקין?

אתם לא צריכים להיות מומחים גדולים על מנת להתקין רשת יונים אצלכם בדירה. לשמחתכם יש אנשי מקצוע מיומנים בתחום של הרחקת יונים, שיודעים מה צריך לעשות על מנת לקבל תוצאות מושלמות. אחרי התייעצות עם אנשי מקצוע תדעו בדיוק איזה רשת תעשה את העבודה הכי טובה.

כמובן שתוכלו לקבל השראה מבתים של חברים או בני משפחה. כך תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם בטוחים לגבי הבחירה שלכם. בחירה שאמורה להביא אתכם למצב שבו תוכלו להעלים את היונים מחייכם. יונה היא חיה חמודה ונחמדה כל עוד היא לא מקננת לכם בתוך הבית.

 

כיצד בוחרים מתקין רשת יונים?

  • ניסיון הוא הפרמטר הכי חשוב שיש. עליכם לבחור במתקין מנוסה אשר יודע כיצד לבצע את העבודה. אל תסמכו על איש מקצוע שלא מביא איתו ניסיון מוכח בעבודות מהסוג הזה. רק איש מקצוע עם קבלות הוא כזה שתדעו שיוכל ל ספק לכם את הסחורה. כך לא תמצאו את עצמכם נאלצים לבצע תיקונים בשלב מאוחר יותר.
  • העלויות הכספיות גם הן אמורות להניע אתכם אל עבר בחירת איש המקצוע הנכון. המטרה שלכם היא לא לחסוך בעלויות, כי אז תמצאו את עצמכם מתפשרים באיכות. תנסו למצוא את האיזון הרלוונטי בין עבודה מקצועית לבין עבודה לא יקרה. אם תבצעו חיפוש מעמיק תוכלו למצוא את אנשי המקצוע הנכונים.
  • תבדקו את הזמינות לביצוע העבודה. לא כל מתקין רשת יונים יהיה זמין לבצע את העבודה מתי שאתם צריכים. אתם מראש צריכים לכוון את עצמכם למצב שבו אתם פונים אל איש שאתם סומכים עליו. כזה שיגיע בדיוק בזמן שמתאים לכם על מנת להתקין את הרשת ולהרחיק את היונים לצמיתות.

 

רוצים להתקין רשת נגד יונים? פנו לצוות ג'י!

נמאס לכם שהיונים מקננות בתוך הבית ומביאות איתן לא מעט בלגן? אנו בהחלט מבינים אתכם, ביחד אתכם יש לא מעט אנשים נוספים שנמצאים בדיוק באותו המצב.

צוות ג'י הרחקת יונים יספק לכם את מבוקשכם וירחיק את היונים לצמיתות. הצוות נמצא במקום הראשון בביקורות של הלקוחות, כך שאתם יכולים לסמוך עליו. הצוות מביא עשרות רבות של פתרונות שונים שיכולים לשים סוף לבעיית היונים. כל אחד מקבל את הפתרון שהכי מתאים עבורו.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!