דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

אינטרנט / קידום אתרים: 3 יתרונות חשובים

קידום אתרים: 3 יתרונות חשובים (pixabay)
קידום אתרים: 3 יתרונות חשובים (pixabay)

עבודת קידום אתרים הינה תהליך לטווח ארוך שמטרתה היא לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. עלייה זו תורמת רבות לבית העסק, הרבה מעבר לתנועה שהיא מביאה אלא גם למיתוג העסק ולהתפתחות שלו

עבודת קידום אתרים הינה תהליך לטווח ארוך שמטרתה היא לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. עלייה זו תורמת רבות לבית העסק, הרבה מעבר לתנועה שהיא מביאה אלא גם למיתוג העסק ולהתפתחות שלו. אם אתם עדיין לא מכירים בחשיבות של קידום אתרים לעסק שלכם כדאי לכם להמשיך לקרוא.

יתרון 1 – תנועה איכותית ובשלה יותר:

כל בעל עסק מבין את החשיבות שבהקמת אתר לעסק, הבאת תנועה אליו ובאמצעות האתר להביא יותר לידים והכנסות לבית העסק. זה שיש אתר מקצועי זה דבר נפלא, אולם ללא תנועה האתר יהיה מלא בכורי עכביש ולא באמת יהיה שווה משהו גם אם השקעתם 100 אלף שח בבנייתו. התנועה מגיעה ממקורות פרסום שונים: חלקם ממומנים, חלקם אורגניים, חלקם על ידי שיתופים וחלקם דרך פה לאוזן. כאשר מדובר באינטרנט כדאי לכם לשלוט בכל מה שקשור לפרסום האתר שלכם ולמשוך תנועה איכותית ובשלה יותר אליו על מנת להגדיל את המכירות בעסק והבאת לקוחות נוספים באמצעות האתר. קידום אתרים אורגני יעלה אתכם בתוצאות החיפוש בגוגל כאשר אנשים יחפשו ביטויי מפתח מסוימים הקשורים בתחום שלכם וכך, מקדם אתרים מקצועי שיעבוד לאורך זמן, יוכל להביא לכם יותר תנועה ותוצאות. התנועה ממנוע החיפוש האורגני היא תנועה איכותית יותר ואנשים בשלים יותר לבצע הזמנה אונליין מכם או לפחות להשאיר לכם פרטים.

יתרון 2 – תוצאות משתלמות יותר לטווח הארוך + יותר תוצאות:

כמעט בכל טכניקת שיווק שתשקיעו תקבלו תוצאות רק לטווח הקצר או לאותו הטווח שבו תמשיכו להשקיע כסף. כאשר מדובר על קידום אתרים אתם יכולים להיות בטוחים שככל שהקידום שעשיתם היה יותר ארוך ורצוף, כך תוכלו ליהנות מפירות הקידום לאורך זמן רב יותר. לרוב, כאשר האתר רווחי וההכנסות שהוא מניב גבוהות יותר מעלויות הפרסום, הרי שכדאי בהחלט להמשיך להשקיע בפרסום שלו ולייצר ממנו כסף. עם זאת, במידה והחלטתם להפסיק להשקיע בקידום ובהנחה שהאתר כבר מקודם היטב בתוצאות הראשונות לאורך זמן רב, תוכלו להמשיך ליהנות מפירות הקידום שלכם לפחות לעוד כמה חודשים קדימה. בנושאים פחות תחרותיים אפילו למשך שנים קדימה.

יתרון 3 – מיתוג העסק:

לכל אחד יש פרשנות אחרת בעולם הפרסום לגבי מהו מיתוג. חלק יגידו כך, אחרים יגידו אחרת, אולם לא משנה איזו פרשנות תתנו למיתוג – הרי שמיתוג העסק הינו פרמטר חשוב מאין כמוהו שאם אפשר גם להשקיע בפרסום וגם למתג כראוי את העסק באותה הדרך, אז מדוע שלא נשקיע בטכניקת פרסום שעושה את זה? קידום אתרים בגוגל תעלה אתכם במעלה תוצאות החיפוש לביטויי מפתח מסוימים. כאשר תהיו מקום ראשון בביטויי מפתח מרכזי בתחום שלכם – אתם תיצרו מיתוג חיובי ומרשים לעסק שלכם בעיני אחרים. אתם תובילו את הפירמידה הקשורה בתחום שלכם ועליכם ידבר כולם גם אם לא כולם יזמינו את השירות שלכם.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!