דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

שיווק / טיפים לפרסום ושיווק דיגיטלי ברשת

טיפים לפרסום ושיווק דיגיטלי ברשת (PIXABAY)
טיפים לפרסום ושיווק דיגיטלי ברשת (PIXABAY)

היום פרסום ושיווק דיגיטלי ברשת הם צירופי מילים נרדפים להצלחה. כל בעל עסק יודע שאין די בהקמת העסק ואפילו בניית אתר. חשוב לפעול ביתר שאת על מנת לקדם את השיווק ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים

היום פרסום ושיווק דיגיטלי ברשת הם צירופי מילים נרדפים להצלחה. כל בעל עסק יודע שאין די בהקמת העסק ואפילו בניית אתר. חשוב לפעול ביתר שאת על מנת לקדם את השיווק ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. הפרסום והשיווק אינם קלים כפי שהם עשויים להיראות בהתחלה, ולכן חשוב להביא בחשבון כמה צעדים אשר יעזרו לקידומו.

כמה דברים שכדאי להכיר ולדעת לצורך פרסום ושיווק נכון

כאמור, פרסום ושיווק דיגיטלי באינטרנט דורש מיומנות רבה. אלה כמה טיפים שכדאי להביא בחשבון:

  • התאימו את שיטת השיווק לקהל היעד – או במילים אחרות, עליכם להימצא במקום שבו נמצא קהל היעד שלכם. אם אתם מעוניינים להשיג לידים איכותיים, חשוב לבחור בפלטפורמת פרסום אחת ולהיצמד אליה. אבל לפני הכול, עליכם לבחון מיהו קהל היעד שלכם. כך, פרסום בפייסבוק עשוי להתאים יותר לאנשים עובדים בגילאי 25-40, בעוד פרסום באינסטגרם יתאים יותר למתבגרים.
  • מהי המטרה של הפרסום שלכם – חשוב להגיד מטרה ברורה, מה אתם רוצים להשיג: קידום מכירות, חשיפה, איסוף לידים ועוד.
  • פנו אל הלב של הגולשים – כי כך יש לכם סיכוי טוב יותר לקבל פניות. זה יכול להיות פוסט סוחט דמעות בפייסבוק, סרטון איכותי או תמונה מצחיקה. כל דבר כזה יכול לעורר רגש כלשהו בגולש, והוא בתורו יצור עמכם קשר.
  • שתפו את הגולשים בתהליך ההתפתחות שלכם – כי כך הגולשים מרגישים חלק מהתהליך. הם לא תמיד מחפשים את התוצר המוגמר, אלא את הדרך אליו. הם גם יעריכו אתכם יותר בזכות הדרך הקשה שאתם עוברים.
  • צרו לעצמכם קהילה – זה יכול להיות באמצעות קבוצה בפייסבוק או פורום באתר האינטרנט. צרו קהילה תומכת שבה הגולשים מרגישים בבית.
  • לנהל רשימת תפוצה – אמנם הדואר האלקטרוני נחשב לשיטת פרסום נפוצה פחות, אך הוא עדיין קיים. אנשים רבים משתמשים בתיבות הדואר האלקטרוני שלהם מדי יום ביומו. כך שאם אתם יוצרים רשימת תפוצה של אנשים שרוצים להתעדכן בנעשה בחברה שלכם, אתם זוכים בלקוחות נאמנים.
  • פרסמו ברמזים – עומדים לצאת עם מוצר חדש? צרו טיזר, סקרנו את הגולשים וגרמו להם להמתין עד בוא ההפתעה הגדולה.
  • עם היד על הדופק – החלטתם להשתמש בפלטפורמת שיווק מסוימת? אל תשכחו למדוד את ההצלחה שלכם. בחנו מה עובד ומה לא ופעלו בהתאם לכך.

אינכם מוכרחים לעשות זאת לבד

אם אין לכם ניסיון בתחום השיווק והפרסום או שפשוט אין לכם פנאי לכך, אתם יכולים לפנות לאנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים. חברה מקצועית תציג בפניכם את כל אפיקי הפרסום האפשריים – החל מקידום בעזרת גוגל ממומן, דרך עבודה נכונה עם רשתות חברתיות ועד להקמת האתר שלכם. אז כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיפגש עם הנציגים, לספר קצת על העסק שלכם ולתכנן את דרכי הפעולה הבאות שלכם שיובילו אתכם אל ההצלחה הבאה שלכם, צעד אחר צעד.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!