חברות וחברים יקרים, אתם, עובדי המעבדות והמיקרוביולוגים, הנכם חיילים בחזית הבריאות של ישראל. אתם אולי נמצאים מאחורי הקלעים, אך תרומתכם לביטחון הרפואי של אזרחי המדינה היא עצומה וניכרת. מיומו הראשון של אדם, דרך כל שלבי החיים, אתם שם, לוקחים חלק פעיל ביצירת סביבה בריאה ובטוחה. אין רופא שיכול לתת תשובה למטופל בלי עשייתכם, אין מזון או מים שניתן לצרוך ללא אישורכם. בבתי החולים, באוניברסיטאות או במחקר – אתם בכל מקום, מהווים חלק בלתי נפרד מעמוד השדרה הרפואי של המדינה. כפי שהדגמתם באופן מעורר השתאות בימי מגפת הקורונה, גם בשנה האחרונה מאז פרצה המלחמה, עמדתם בחזית ופעלתם ללא לאות. אם זה בבנק הדם, או אם זה לא עלינו בסיוע לזיהוי החללים – אתם הצבא השקט שלנו ומגויסים תמיד למען הציבור. כל העשייה בחירום קורית לצד עבודתכם היומיומית החיונית לבריאות הציבור ולמניעת התפרצויות של תחלואה. השנה, בינות כל התרומה המבורכת שלכם לאזרחי המדינה, נבקש לציין לשבח את תרומתכם במאבק בזיהומים בבתי החולים, ובכך בהצלת חיים. ההסתדרות מחויבת לקידום זכויותיכם המקצועיות ולשיפור תנאי עבודתכם. נמשיך לפעול יחד להכרה בחשיבות עבודתכם, להגדלת תקציבי המחקר, ולהבטחת סביבת עבודה בטוחה ומתגמלת. בהזדמנות זו אודה ליושבת ראש איגוד עובדי המעבדות, המיקרוביולוגים והכימאים, אסתר אדמון, שמובילה את האיגוד להישגים ופועלת לרווחת אלפי העובדים והעובדות שהיא מייצגת. ולכם, כאמור, תודה מקרב לב בשם אזרחי המדינה כולה. אני, וכולנו, גאים בכם ובעבודתכם המסורה. המשיכו בעשייתכם החשובה למען בריאות הציבור וקידום המדע בישראל. שלכם, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=