דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
25.8°תל אביב
  • 24.8°ירושלים
  • 25.8°תל אביב
  • 23.3°חיפה
  • 22.0°אשדוד
  • 25.1°באר שבע
  • 25.9°אילת
  • 20.1°טבריה
  • 20.2°צפת
  • 23.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / מוקדמות מונדיאל נשים: נבחרת ישראל הפסידה 2:0 לנבחרתה של ספרד

נבחרת ישראל פגשה את אחת הנבחרות החזקות בעולם במסגרת מוקדמות גביע העולם 2019 | הספרדיות שלטו במשחק והצליחו להבקיע שני שערים ולסחוט עצירה נהדרת משוערת הנבחרת חנית שוורץ | ישראל הציגה שחקנית חדשה מגרמניה

נבחרת הנשים בכדורגל מול ספרד (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנשים בכדורגל מול ספרד (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הפסד לנבחרת ישראל 2:0 מול ספרד החזקות, במסגרת משחק מוקדמות גביע העולם. ספרד שנחשבת לאחת הנבחרות הטובות בעולם שלטה לאורך כל המשחק והצליחה להכניע את פעמיים את שוערת נבחרת ישראל במחצית השנייה. הניצחון הספרדי מבטיח להן את הכרטיס למונדיאל שיערך בשנה הבאה בצרפת.

https://twitter.com/WSUasa/status/1004778998143115264

נבחרת ישראל עלתה למשחק מול ספרד במטרה להפתיע ולהוציא נקודה מול מוליכת הבית שניצחה את כל משחקיה. הספרדיות עלו עם ההרכב החזק ביותר שלהן שכלל את הכוכבת ג'נייפר הרמוסו שמשחקת בפ.ס.ז' סגנית אלופת צרפת ועם 4 שחקניות מברצלונה ושלוש שחקניות מאלופת הליגה אתלטיקו מדריד.

נבחרת ספרד עלתה למשחק עם המערך הקבוע 4-5-1 כאשר הרמוסו מתפקדת כפליימיקרית מאחורי החלוצה מריה פז ומניעה את משחק ההתקפה של ספרד. ישראל פתחה בהרכב מפתיע של 5-3-2 כאשר בחוד ההתקפה משתפות פעולה בפעם השנייה ברציפות צמד החלוצות המהירות והחזקות של ישראל דניאל שולמן ולי פלקון, בקישור פתחו קארין סנדל ששברה את שיא ההופעןת בנבחרת עם 50 הופעות בינלאומיות ולצידה שתי השחקניות הגבוהות בנבחרת דיאנה בר עוז (1.75) והכוכבת החדשה של הנבחרת שרון בק (1.80) היהודיה מגרמניה.

בק היא חיזוק משמעותי לנבחרת, היא החליטה להצטרף השנה לנבחרת ישראל לאחר שיחקה במהלך המכביה האחרונה בנבחרת גרמניה. בעברה, שיחקה בנבחרות הצעירות של גרמניה ואף זכתה באליפות אירופה עם הנבחרת עד גיל 17 בשנת 2012. העונה הייתה שחקנית הרכב העונה בקבוצת אמצע הטבלה הופנהיים ועברה לעונה הבאה לקבוצת פרייבורג שסיימה העונה במקום השלישי בבונדסליגה. בק נחשבת לאחת השחקניות הצעירות הכשרוניות של גרמניה וזכתה לזימון הבכורה שלה לנבחרת גרמניה הבוגרת בחודש מרץ האחרון בגביע "she belives" המסורתי. 

שלישית הקישור ההגנתי של ישראל הקשתה על הנעת הכדור של נבחרת ספרד במחצית הראשונה וניסתה לחטוף כדורים ולהוציא את שני החלוצות המהירות להתקפות מתפרצות, היכולות של שרון בק בלטו במרכז השדה והיא הייתה השחקנית שנגעה בהכי הרבה כדורים בנבחרת ישראל עם 48 נגיעות במהלך המשחק.

מהלך המשחק

במחצית הראשונה ספרד שלטה במשחק והגיעה ל-8 בעיטות לשער, אך גם כשהצליחו לעבור את הגנה המצופפת של ישראל, הן מצאו שם את שוערת הנבחרת חנית שוורץ שהציגה יכולת אדירה ועצרה כל דבר שנבעט לעברה. המהלך היפה במשחק התרחש בדקה ה-42, כאשר הרמוסו קיבלה כדור בטוח הרחבה עצרה אותו ובעטה מהאוויר אך התעופפות מצויינת של שוורץ מנעה את שער היתרון.

במחצית השנייה עלו הספרדיות בטירוף וכבר בדקה ה-51 הצליחו שחקניות ספרד לפרוץ סוף סוף את החומה הישראלית. מאריה פז ברחבה מהגנת ישראל וקיבלה כדור מדויק לראש מהרמוסו, שלא הייתה מכוסה בתוך הרחבה, הפעם לשוורץ לא היה סיכוי. 1:0 לספרד. במחצית השנייה הספרדיות המשיכו לתקוף וישראל התקשתה להגיע למצבים. בדקה ה-88 אדוה טויל הכשילה את מרטה קורדרה ברחבה ואלכסיה פוטלאס בעטה את הפנדל פנימה 2:0 לספרד.

משחק לחימה של הבנות הסתיים בהפסד 2-0 בספרד. ביום שלישי מול אוסטריה באצטדיון רמת גן. כדורגל נשים

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Thursday, June 7, 2018

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!