דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
20.3°תל אביב
  • 13.0°ירושלים
  • 20.3°תל אביב
  • 14.9°חיפה
  • 20.0°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 21.0°טבריה
  • 16.9°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אולימפיאדה

ריו 2016 / היום העשירי לישראלים בריו: ללא מדליות, הרבה כבוד וגאווה

לא כל המתחרים והמתחרות האולימפיים שלנו חוזרים לישראל עם מדליה, אבל הרוח האולימפית והשאיפה להביא כבוד וגאווה מפעמים בכולם. היום יתחרו מרים המשקולות איגור אולישצקי, ושני זוגות שייטים. בהצלחה!

אנסטסיה גלושקוב (מימין) ויבגניה טטלבאום בתחרות השחייה האמנותית באולימפיאדת ריו (צילום: סוכנות AP)
אנסטסיה גלושקוב (מימין) ויבגניה טטלבאום בתחרות השחייה האמנותית באולימפיאדת ריו (צילום: סוכנות AP)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ספורטאי אולימפי מקדיש את חייו לרגעי השיא האלו. מתאמן כל יום במשך שנים ארוכות, מתמקצע בתחום הספורט הספציפי שלו, מפנה את כל זמנו ומשקיע את כל נפשו,  כדי להצליח לקחת חלק ולהתחרות בחגיגה האולימפית .

אותם ספורטאים ישראלים, נותנים את כל כולם כדי להצליח להגיע לתחרות ולייצג באופן מכובד ומעורר הערכה את מדינת ישראל. התקווה של כל ספורטאי במשלחת היא להצליח להתעלות ולהגיע הכי גבוהה שהוא יכול, ולקבל את הערכה או החשיפה ולעמוד על הפודיום, כאשר הוא מעניק לנו הצופים הישראלים הנלהבים עוד רגע נהדר של גאווה.

משלחת ישראל בטקס פתיחת המשחקים האולימפיים. צילום: סוכנות AP
משלחת ישראל בטקס פתיחת המשחקים האולימפיים. צילום: סוכנות AP

לא תמיד הספורטאים שמגיעים לתחרויות עומדים בציפיות הגדולות מהם, הלחץ הרב  שהם צריכים להתמודד איתו מקשה עליהם לעמוד בשיא אור הזרקוקים של מדינה שלמה, כשכל כישלון יהפוך מיד למפח נפש לאומי.

שלושת צמדי המתחרים שלנו אתמול והיום, בשחייה צורנית ובשייט 470, הגיעו ללא ציפיות גבוהות להישגים. הם עמדו בקרטריון האולימפי לייצג את ישראל וקיבלו את הזדמנותם. איש לא ציפה מהם להישג אוליפי, אך עדיין חשוב להעריך את המאמץ שהם עשו כאשר התחרו במדי הנבחרת הישראלית. לכן, נכיר להם תודה על השתתפותם ונקווה שבארבעת השנים הבאות הם יצליחו להשתפר ולהגיע להישגים טובים יותר באולימפיאדה הבאה.

שחיה צורנית: אנסטסיה גלושקוב ויבגניה טטלבאום סיימו במקום ה20

אנסטסיה גלושקוב ויבגניה טטלבאום ביצעו את הטכני במוקדמות הנשים לדואט שחייה צורנית. הם סיימו את שלב המוקדמות עם תוצאה של 158.3488 בלבד, שהספיקה למקום ה-20 מתוך 24. גלושקוב השתתפה באולימפיאדה הרביעית שלה, וכולנו תקווה לראות אותה הופכת לספורטאית האולימפית הראשונה שתייצג את ישראל בחמש אולימפיאדות, במקרה ותחליט להמשיך להתחרות.

שיט 470: נדחה להיום

השיוטים שאמורים היו להיערך אתמול נדחו להיום בשל תנאי מזג האוויר.

מה צפוי לנו היום:

למעגל התחרויות יכנס היום מרים המשקולות הישראלי איגור אולישצקי, בקטגוריות 105+. איגור הוא הנציג הראשון של ישראל בהרמת משקולות מאז 1996, והוא ינסה להשיג תוצאה טובה ומכובדת.

שני צמדי השייט 470 – גיל כהן ונינה אמיר בנשים, דן פרוייליך ואייל לוין בגברים יסיימו את התחרויות עם 3 השיוטים האחרונים במוקדמות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!