דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.1°תל אביב
  • 19.0°ירושלים
  • 20.1°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 21.9°אשדוד
  • 18.6°באר שבע
  • 25.8°אילת
  • 21.4°טבריה
  • 21.3°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

כשנלחמים על הצדק, הצדק מנצח

חברות וחברים, עובדות ועובדים יקרים,

רצף חמשת המילים "כשנלחמים על הצדק, הצדק מנצח", הן העוגן שאני אוחז בו היטב לצד המון סבלנות, ערנות וידע שהמטרה עומדת מול עיניי הינה הדאגה לכם ולמשפחתכם.

אכן זה ניצחון, וניצחון גדול, משום שחמשת הגזרות שהנהלה הציבה על ראשינו הוסרו ואף בעקבותיו הושגו הסכמים משופרים שמיטבים עימנו.

הסיבה העיקרית להכרזה על סיכסוך העבודה הינה בראש ובראשונה עצם פעולת ההנהלה שהיתה חד צדדית ללא התיידנות והצגת הקשיים בפנינו ואולי אם היו משכילים להתדיין עימנו הינו חוסכים לשני הצדדים הרבה מתחים ועוגמות נפש.

מצד שני זה לא רק ניצחון אלא שמירה על על מפעלינו המצליח ואחרי הישג זה הוא ימשיך להצליח ונמשיך להיות אלו שמובילים את טבע כפר סבא להצלחה בעתיד.

חשוב לי להדגיש ושיהיה ברור, לא ניתן בשום מצב לפעולות חד צדדיות מצד ההנהלה לרבות הפרת הסכמים!

הוכחנו זאת בעבר, הוכחנו זאת כעת ונוכיח זאת בעתיד במידה ונידרש.

המאבק הזה אני נוהג לאמר נעשה בלי "שום יריית כדור ושום רעש מלחמה".

הכל נעשה בשקט וחכמה משום שאני וחברי לוועד באנו מוכנים לכל תרחיש ובאנו מוכנים עם פתרונות מנגד שהותירו את הנהלת חברתנו ללא אפשרות אחרת זולת קבלת רעיונותינו.

אמרתי זאת בעבר ואני אומר זאת גם היום, אפשר לפתור כל משבר בדרך של שלום ושל הבנה של מכלול הדברים גם של ההנהלה שמובילה את ארגוננו להצלחות וגם אותנו העובדים שמיישמים הלכה למעשה את פעולות המפעל.

מי שמכיר אותי יודע שאני איש של אנשים ומאמין גדול שיש להפעיל את מלוא הכישורים התקשורתיים והחברתיים שבורא עולם חנן אותי בהם ואיתם לנצח והאמינו לי אמצעים אלו עדיפים מרעשי מלחמה כשכל צד מבוצר בעמדתו.

עובדות ועובדים יקרים חשוב שתדעו שיש ארגון עובדים גדול בארץ שקיים כבר עשרות שנים שמגן מאז ומתמיד על פועלי הארץ ואנו, הוועד ואתם, נהנים משרותיו האמיצים והטובים והרבה בזכותו הצלחנו כמו בעבר לעבור את המשבר והסכסוך הזה.

אני כמובן מדבר על "ההסתדרות החדשה" ועל העומד בראשה, אבי ניסנקורן ושאר צוותו.

אבי ניסנקורן, מעבר לכך שהוא חבר אמיתי ומורה דרך שלי, הוא מנהיג דגול ואדם מדהים עם לב ענק שמוכיח יום יום כיצד מבצעים שינוי חברתי ולא רק מדברים על השינוי.

חשוב לי לציין ולהוקיר את נציגי ההסתדרות המשוייכים לתחום עובדי המזון והפרמצבטיקה להם עובדי חברת "טבע" משוייכים והם: הרצל יאקה – יו"ר ההסתדרות הנ"ל, אליעזר בלו – מ"מ יו"ר ההסתדרות ומזכיר ארצי של עובדי המזון והפרמצבטיקה בישראל ועו"ד אריאל ברנע – מ"מ המזכיר הארצי.

לצד אלו עובדים איתנו בצמוד גם המרחב היקר שלנו, מרחב השרון ופה חשוב לציין ולהודות ליו"ר המרחב – יוחנן נתנזון, יו"ר ההסתדרות בכפר-סבא ובהוד השרון – שאול דור ומחזיק תיק "טבע" במרחב השרון – עו"ד שחר יחזקאל.

באותה נשימה, חשוב לי להודות לצוות מדהים, אנשים איכותיים ומוסריים ו"משפחתי השנייה" והם חברי ושותפיי לוועד העובדים: אלברט מלה, אילנה אברהם, ארז יטמגן ויגאל גבאי כהן, שכל כוונותיהם ורצונם זו דאגה ועזרה ופה ברצוני לומר להם תודה.

אסיים ואומר שללא אמון ורוח גבית שאתם עובדות ועובדים יקרים נותנים לנו, לבטח היינו מתקשים להשיג את מטרותינו משום שאתם עומדים לנגד עיננו תמיד, ברגעים הקשים והמורכבים, בכל סכסוך ובכל בעיה ובעת שאני רואה את פניכם ואת משפחותיכם אני וחברי לוועד מתמלאים ברוח לחימה איתנה וכל מטרותינו באותו רגע זה לנצח ולהשיג ביטחון תעסוקתי, שקט והמשכיות עסקית.

ברצוני לאחל לכל אחת ואחד מכם וגם להנהלת החברה בה אנו עובדים, שמעתה ועד לשנים רבות נדע שקט, ביטחון ושלווה ושנמשיך ביחד תוך שיתוף פעולה, הוגנות ויושר להצעיד את מפעלינו להצלחות ולהיות אתר הדגל של חברת "טבע" בארץ ובעולם.

שלכם,

אלירן קוזליק

יו"ר עובדי טבע כפר סבא

Eliran.kozlik@teva.co.il

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!