דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
בארץ

בארץ / שלושה הרוגים בתאונות דרכים בדרום, בהם אם וביתה התינוקת

בתאונה שאירעה אמש (ב')בצומת גורל שבנגב, נהרגו אישה כבת 30 וביתה כבת שנה, ככל הנראה מפגיעת רכב חולף | בתאונה נוספת, צעיר בן 18 נהרג בהתהפכות רכבו בסמוך לערערה שבנגב. צעירה נוספת, בת גילו, נפצעה באורח בינוני

זירת התאונה סמוך לצומת גורל שבכביש 40 בנגב, בו נהרגו אם וביתה בת השנה.
 (צילום: תיעוד מבצעי מד"א).
זירת התאונה סמוך לצומת גורל שבכביש 40 בנגב, בו נהרגו אם וביתה בת השנה. (צילום: תיעוד מבצעי מד"א).

אישה כבת שלושים, וביתה כבת השנה, נהרגו אמש (שני) בתאונה סמוך לצומת גורל שבכביש 40 בנגב. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום נאלצו לקבוע את מותן בדרך לבית החולים סורוקה. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

המשטרה בוחנת חשד כי במהלך נסיעה מבאר שבע עצרה הנהגת בצד הדרך בגלל תקלה ברכב. בשלב זה יצאה מהאוטו וכשהוציאה את התינוקת עבר ככל הנראה רכב ופגע בשתיהן. זמן קצר לאחר התאונה סיפר נהג הרכב הפוגע כי לא הבין את המתרחש. "לא ראיתי אותה, הרכב עמד בצד, לא נסעתי מהר, פתאום שמעתי מכה, לא הבנתי מה קרה, עצרתי את הרכב וירדתי במהירות כדי לראות מה קרה, לא הייתה תאורה בכביש", אמר.

זירת התאונה סמוך לצומת גורל שבכביש 40 בנגב, בו נהרגו אם וביתה בת השנה.(צילום: תיעוד מבצעי מד"א).
זירת התאונה סמוך לצומת גורל שבכביש 40 בנגב, בו נהרגו אם וביתה בת השנה.
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א).

הפרמדיקים, שני גמליאל ואורן הכט, שהגיעו לזירת האירוע, סיפרו כי "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו רכב פרטי מעוך בסמוך למעקה הבטיחות, ומחוץ לרכב אישה כבת שלושים ותינוקת כבת שנה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית". השניים הוסיפו כי "בסיוע רופאת ילדים מבית החולים סורוקה, שהזדמנה למקום, הענקנו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות והעלנו אותן לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותן לבית החולים כשמצבן אנוש".

בתאונה נוספת נהרג צעיר, בן 18, בהתהפכות רכבו בסמוך לכפר אבו קרינאת, מדרום לערערה בנגב. צוות מד"א שהגיע למקום החל לבצע בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו בזירת התאונה. הצוות טיפל בצעירה נוספת בת 18 שנפגעה באורח בינוני ופינה אותה עם חבלות בגפיים ובראשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

מוקדם יותר אתמול נקבע מותה של פעוטה בת שלוש שהובאה למרפאה מקומית בתל שבע לאחר, שלפי החשד, נדרסה על ידי אימה, שהועברה לחקירה. צוות מד"א, והרופא איברהים אבו כף מהמרכז לבריאות הילד של כללית ביישוב הוזעק לחדר האחות, שם החלו מאמצי ההחייאה בילדה שהגיעה ללא רוח חיים. "הפעוטה הגיעה עם פגיעת ראש קשה,ללא דופק וללא נשימה, החלנו בעיסוי לב חזה והנשמה, לצערנו מאמצי ההחייאה לא צלחו ונאלצנו לקבוע את מותה", סיפר הרופא.

מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולה כי מתחילת השנה נהרגו 226 בני אדם בתאונות דרכים. עלייה של 14 הרוגים מהתקופה המקבילה בשנה שעברה. מתחילת חודש יולי נהרגו 30 בני אדם בתאונות ברחבי המדינה. בחודש יולי 2016 נהרגו בתאונות דרכים 37 בני אדם.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!