דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מנצחים ומספידים

ספורט / אתה מתחיל הכי מהר שלך - ולאט לאט מגביר: לואיס המילטון נותן גז

כרמית דור, שחקנית טניס שולחן בנבחרת הפראלימפית הישראלית, מצטרפת לנבחרת שאינה פראלימפית | נבחרת כף ורדה בכדורגל מפתיעה | ישראל הפסידה לגאורגיה בגלל הריבאונדים | ועוד מהמנצחים והמפסידים של השבוע

לואיס המילטון זוכה במירוץ גראנד פרי איטליה 3 בספטמבר (צילום: cristiano barni / Shutterstock.com)
לואיס המילטון זוכה במירוץ גראנד פרי איטליה 3 בספטמבר (צילום: cristiano barni / Shutterstock.com)
יאיר צוקר
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח ושובר שיא בבית של היריבה: לואיס המילטון

יאיר צוקר
עונת הפורמולה 1 נכנסה לחצי השני והמכריע, וזה בדיוק הזמן להצהרת כוונות. לואיס המילטון, הנהג הבכיר של מרצדס, מקווה להחזיר לעצמו את האליפות אותה פספס בשנה שעברה, כשעשה צעד משמעותי לעבר התואר דווקא במקדש של היריבה מפרארי – מירוץ מונזה באיטליה.

המילטון שזכה קודם לכן גם במירוץ בלגיה וביסס את מקומו בראשות הדירוג, הגיע למירוץ במונזה עם שתי מטרות, כשהראשונה היא שבירת שיא הפול פוזישן (מקום ראשון במקצה הדירוג) השייך למיכאל שומאכר האגדי והשנייה הא כמובן, ניצחון.גם ביום רטוב שהעמיד בספק את קיום המירוץ ועורר את זעמם של הנהגים, המילטון ביצע את ההקפה הטובה ביותר – עם 1:34.66 דקות והקדים את מקס פרסטאפן וסבסטיאן פטל.

במירוץ עצמו המילטון חצה ראשון את קו הסיום והפך לראשון שזוכה בשני מורוצים רצופים בעונת 2017. הבריטי הפגין דומיננטיות במסלול המהיר בסבב שנהגי פרארי כל כך אוהבים. המילטון הקדים את חברו לקבוצה ואלטרי בוטאס הפיני. סבסטיאן פטל, שהוביל את דירוג הנהגים ברוב שלבי העונה, סיים רק שלישי, כשנותרו רק שבעה מרוצים לסיום העונה.

מנצחת ושווה כמו כל אחת בנבחרת ישראל: כרמית דור

ליאור ברטל

בצעד יוצא דופן בעולם הספורט, כרמית דור בת ה-24 שחקנית טניס שולחן של נבחרת ישראל הפראלימפית, זכתה בהזמנה לנבחרת טניס השולחן שאינה פראלימפית, ותייצג את ישראל באליפות אירופה דרג ב' שתתקיים בלוקסמבורג בין 13 ל-17 בספטמבר. כרמית דור, המתמודדת עם נכות קטנה, סיפרה ל'ידיעות אחרונות', "ישראל משתתפת בתחרויות בדרג ב', והמאמן החליט להעניק לי את הכרטיס הרביעי ולצרף אותי אל מרינה קרבצ'נקו, ניקול טרוסמן ושלי גלמן, לאור התוצאות הטובות שלי בתקופה האחרונה". כרמית דור זכתה באליפות המדינה השנה עם קבוצת בני הרצליה, וכעת תצטרף לשותפתה לקבוצה מרינה קרבצ'נקו אלופת המדינה ליחידות בנבחרת של  ישראל. המון בהצלחה!

כרמית דור (צילום אדיבות הוועד הפראלימפי)
כרמית דור (צילום אדיבות הוועד הפראלימפי)

מפסידים כי שכחו את הריבאונד:  איגוד הכדורסל

ליאור ברטל
לנבחרת ישראל יש שחקנים צעירים כישרוניים. שון דוסון (23), איתי שגב, תומר גינת, איגור קלושוב, תמיר בלאט, יובל זוסמן. כנראה שבעוד ארבע שנים החבורה הזאת תצטרך להוביל את הנבחרת באליפות אירופה הבאה, ביחד עם המתאזרח התורן ועומרי כספי שיהיה כבר בן 33.

ישראל הייתה צריכה לנצח את גאורגיה, היא פשוט נבחרת יותר טובה – הסיבה היחידה שגאורגיה ניצחה את ישראל היא בגלל הנתון המטורף הבא: ישראל לקחה 22 ריבאונד מול 50 של הגאורגים! מחדל שאין לו שום הצדקה, מחדל שכנראה היה אפשר קצת לשפר, אם איתי שגב או מלך הריבאונדים הישראלי – כרם משוער היו משחקים, איזו החלטה אומללה מצד האיגוד לשחרר אותם מהסגל. אני מאוד מקווה שבמוקדמות אליפות העולם שיתחילו השנה בנובמבר, יחליטו קברניטי הכדורסל בישראל לתקן את עוול הזה.

מנצחים במרחק נגיעה מרוסיה: נבחרת כף ורדה

צור רוזנצוויג
כ-500 קילומטרים מערבית לאפריקה, נמצאת קבוצת איים באוקייאנוס האטלנטי ששמה הוא כף ורדה. למדינה, בה חיים 550 אלף בני אדם, יש נבחרת כדורגל, הממוקמת נכון לחודש אוגוסט, במקום ה-114 בעולם (ישראל לצורך השוואה במקום ה-70).

השבוע התקיימו משחקי מוקדמות אליפות העולם, וגם כף ורדה הצטרפה לחגיגה. אחרי שני משחקים בסיבוב השלישי בהם הפסידה לבורקינה פאסו ולסנגל, מבלי להבקיע גול לרפואה, התייצבו השחקנים למפגש כפול מול אחת מהנבחרות המצליחות ביבשת – דרום אפריקה.

בניגוד לכל התחזיות הצליחו חבורת השחקנים, בראשות המאמן רוי אגואס, שמאמן אותם מ-2014 לנצח את הבאפנה באפנה פעמיים באותה התוצאה- 1:2. בשני המשחקים היה זה שחקן אחד שהבקיע צמד – במשחק הבית ניצחה כף ורדה מצמד שערים של נונו מיגאל רושה, שחקנה של טוסנו הרוסית, ובמשחק החוץ ניצחה מצמד שערים של הקשר, גארי רודריגז, המשחק בגאלאטאסראי.

לכף ורדה נשארו עוד שני משחקים, ניצחון מול סנגל ב-7.10 יהפוך את המשחק בחודש נובמבר מול בורקינה פאסו למשחק של ראש בראש על העפלה, בפעם הראשונה, למונדיאל. בינתיים, ניתן להם ליהנות מהניצחונות שהחזירו אותם לתמונת העלייה, ולהתבאס שנבחרת ישראל נשארת עוד קמפיין בבית.

https://twitter.com/gsloveapp/status/905442543109783553

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!