דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.1°תל אביב
  • 19.0°ירושלים
  • 20.1°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 21.9°אשדוד
  • 18.6°באר שבע
  • 25.8°אילת
  • 21.4°טבריה
  • 21.3°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תאונות דרכים

תאונות דרכים / הקטל בכבישים: 2 הרוגים בשתי תאונות קטלניות בכבישי הארץ

בתאונה בין רכב פרטי לאופנוע ביפו נהרג צעיר כבן 26, נהג הרכב הפוגע נמלט מהזירה אך הסגיר את עצמו מאורח יותר | בתאונה נוספת באזור צור הדסה נהרג נער כבן 15 בהתנגשות חזיתית בין רכבים

אמבולנס (צילום: פלאש90)
אמבולנס (צילום: פלאש90)

צעיר כבן 26 נהרג אמש בתאונת דרכים קטלנית ביפו. בהודעת דוברות המשטרה ממרחב יפתח נמסר כי מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי מדובר על תאונה בין אופנוע ועליו שני רוכבים לבין רכב פרטי. כתוצאה מהתאונה הקטלנית ברחוב יפת פינת יאנוש קורצק ביפו, נהרג אחד מרוכבי הקטנוע, בן 26 תושב יפו והרוכב הנוסף נפצע. עוד נמסר כי נהג הרכב הפוגע עזב את הזירה והסגיר עצמו מאוחר יותר בתחנת המשטרה. חקירת התאונה והנסיבות מתנהלת ע"י בוחני התנועה במחוז ת"א.

חובש על אופנוע מד"א, רן מנוסיס, ופאראמדיקית מד"א, ענבל גלבר, סיפרו שהגיעו למקום, "ראינו על הכביש אופנוע ובסמוך שכבו שני הרוכבים צעירים כבני 25, אחד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות, הצעיר השני היה בהכרה מלאה וסבל מפגיעות בגפיים, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו את שני הפצועים לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש והשני במצב בינוני. טיפלנו גם בנהג הרכב גבר כבן 30 שנפגע באורח קל".

מוקדם יותר הלילה (שישי), סמוך לחצות, אירעה תאונת דרכים קטלנית נוספת בכביש 375 צור הדסה לכיוון חוסאן. 2 רכבים פרטיים נהוגים על ידי פלסטינים תושבי חוסאן שהגיעו מכיוון צור הדסה לחוסאן התנגשו ברכב ישראלי כתוצאה מהתאונה נקבע במקום מותו של ילד כבן 14 והוריו נפצעו באורח קשה ופונו להדסה עין כרם. חובש מד"א, דני רוטנברג, ופאראמדיקית מד"א, רות שניפר, סיפרו כי מדובר בתאונה חזיתית קשה והוסיפו, "ראינו על הכביש שני רכבים שנמעכו וחלקי הרכבים התפזרו."

לדברי הצוות הרפואי נמצאו בזירת התאונה 4 פצועים בדרגות חומרה שונות, "בתוך אחד הרכבים נלכדו נער כבן 15 שהיה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר שחולץ ע"י הכיבוי, בסיוע כוח רפואה של צה"ל ביצענו בדיקות רפואיות ונאלצנו לקבוע את מותו במקום, אשה כבת 44 שהייתה גם היא ברכב נפגעה בחזה ובבטן ואיבדה את הכרתה וגבר כבן 48 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה בחזה, תוך שכוחות הכיבוי חילצו אותם מהרכב הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבה של האשה מוגדר קשה והגבר בינוני. ברכב השני נלכד צעיר (פלסטיני) בשנות העשרים וטופל גם הוא על ידנו. לאחר מכן פונה ע"י אמבולנס של הסהר האדום לשטח הרשות".

עוד דווח היום (שבת) על רוכבת אופניים כבת 49 שנפצעה כאשר רכבה על אופני כביש סמוך ליס פלאנט בראשון לציון, היא פונתה במצב בינוני עם חבלות בפנים ובגפיים. רוכב נוסף נפצע לאחר שנפל ברכיבה בכביש 4 סמוך ללימן, הרוכב כבן 61 פונה לבית החולים בנהריה עם חבלות ראש וגפיים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!