דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
22.8°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 22.8°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 18.3°באר שבע
  • 26.1°אילת
  • 21.8°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 21.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל

ספורט / מסעו של המנג'ר הווירטואלי מסין, בעקבות הקבוצה האנגלית ש"ניהל"

יוהאנג וונבין, "אימן" במשך שנים את קבוצת רנקורן מהליגה התשיעית במשחק המחשב "פוטבול מנג'ר"', ואפילו זכה עימה באליפות אנגליה לעונת 2023 | כשהגיע לראות את הקבוצה האמיתית, גילה למרבה הצער שהיא הפסיקה את פעילותה לפני יותר מעשור

(צילום אילוסטרציה Shutterstock).
(צילום אילוסטרציה Shutterstock).
צור רוזנצוויג
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אוהדי ספורט וכדורגל בפרט פיתחו לאורך השנים ריגושים נוספים לאהדה ספורטיבית, כמו: ספרים אודות שחקנים אגדיים, סיפורי מעשיות על קבוצות בדיוניות, אוספי קלפים עם תמונות הכוכבים האהובים עלייך, שבזכותם אפשר להכיר שחקנים שאת שמם אנו יכולים לדקלם מתוך שינה, כמו למשל כפיר פרטיאלי (שחקנה לשעבר של מכבי פ"ת).

כשנכנס עולם המחשב לחיינו ובו משחק ה"פוטבול מנג'ר", התווספה היכולת לשבת במשרד על הכיסא הנח ולקחת בעצמך מועדון כדורגל מפואר או עלום שם ולרוץ איתו עד הסוף הטוב (או בחזרה לשמירה האחרונה שלך).

בעונת 2001/2002 החליט בחור סיני בשם יוהאנג וונבין, לבחור את קבוצת ראנקורן מהליגה החמישית באנגליה דאז, השקיע בסגל, קנה שחקנים, עלה יחד איתה ליגות ואפילו השיג את חלומו של כל גיימר והעפיל איתה לליגת האלופות, בה אף זכה עמה בשנת 2023 באליפות אנגליה!

השבוע, וונבין בן ה37 מעיר הנמל שיאמן שבסין החליט להגשים חלום ונסע יחד עם כל משפחתו לאנגליה כדי לצפות במשחק של ליברפול, אך בדרך עצר לבקר את מועדון הכדורגל האהוב עליו משכבר הימים. לצערו, גילה שההישגים הוירטואליים שאליהם הגיע במשחק המחשב  אינם תואמים את המציאות.

בשש עשרה שנה שעברו מאז 2001 הספיקה קבוצת אף.סי רנקורן להפסיק את פעילותה בשנת 2006 ובאותה שנה הוקמה הקבוצה החדשה בשם רנקורן לינטס. לינטס היא קבוצת אוהדים אשר פועלת על ידי ארגון אוהדים התנדבותי מאז ועד ימים אלו, המועדון בגרסתו העדכנית ולאכזבת וונבין נמצא היום בליגה התשיעית הרחק מאור הזרקורים של הליגות הבכירות.

הודעה קצרה בטוויטר לבעלים מארק בארקלי היא זו שהביאה לביקור באצטדיונה של רנקורן אך עד הרגע היה לוונבין החשש שלא ייקחו אותו ברצינות "נשמתי לרווחה  כשראיתי בן אדם ממתין לנו במגרש החניה" אמר וונבין בראיון למירור "זה היה סיום מתוק למסע של 10 אלף קילומטרים. שמחתי לגלות שהכדורגל היא באמת שפה בינלאומית, הבעלים כיבד אותנו ואפילו הביא לבן שלי חולצה של הקבוצה ואפשר לו לשחק במגרש הביתי".

לכל אוהד/ת יש את החלום הזה שיכול להישמע קצת מופרך ובעיקר מוזר באשר לקבוצה אותה אנו אוהבים, אך שהוא מתגשם זה סיפור שראוי לספר ואולי יום אחד להגשים אותו בעצמך.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!