דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל ישראלי / שחקן בני יהודה מסרב לעזוב את המועדון ודורש לקבל שכר מלא

לאנטוניו מרשיץ' נמסר כי לא ישתפו אותו העונה במשחקי הקבוצה ושהוא יתאמן וישב ביציע | מארגון השחקנים נמסר בביקורת: "בבני יהודה תל אביב רשמו שיא חדש במערכת היחסים עם שחקנה"

אנטוניו מרשיץ', משמאל (מתוך ויקימדיה)
אנטוניו מרשיץ', משמאל (מתוך ויקימדיה)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אנטוניו מרשיץ' הקרואטי הגיע לבני יהודה במהלך ינואר 2016 כרכש המרכזי של המאמן יוסי מזרחי. הקשר חתם תחילה על חוזה לשנה וחצי ולאחר חצי שנה מרשימה הוחתם לחוזה חדש לשלוש שנים. לאחר שלא הרשים בעונה הקודמת, הוחלט במהלך הקיץ  בבני יהודה לשחרר את השחקן. המאמן יוסי אבוקסיס הודיע לו שהוא לא בתכניות המקצועיות ושהוא רשאי למצוא קבוצה אחרת שתקלוט אותו ותשלם את שכרו הגבוה המוערך בכ-120 אלף דולר לעונה.

ברגע שמרשיץ' לא מצא קבוצה הקיץ, הוא בחר להמשיך במועדון כדי לקבל את מלוא שכרו. מצד בני יהודה הודיעו לו שלא ישתפו אותו העונה במשחקי הקבוצה ושהוא יתאמן וישב ביציע.

לפי טענת ארגון השחקנים, אנטוניו מרשיץ' שלא נמצא בתכניות המקצועיות של בני יהודה, עובר מתחילת העונה התנכלות מצד הקבוצה כדי לשכנע את השחקן לעזוב בלי לקבל את מלוא שכרו לשנתיים הקרובות. ביום חמישי ארגון השחקנים שלח מכתב בו טענות על כך שבבני יהודה תל אביב רשמו שיא חדש במערכת היחסים עם שחקנה אנטוניו מרשיץ'.

במכתב ששלחו באיגוד השחקנים נכתב: "אתמול הועמד השחקן לוועדת משמעת. הוא זומן לדיון שנועד לשעה 13:30, אבל אז התבקש להקדים ולהגיע לשעה 13:00. מרשיץ' עזב את האימון באישור מאמן הכושר אבנר עיני ואכן התייצב לוועדת המשמעת. היום נודע לארגון השחקנים ולשחקן כי הוא צפוי לעמוד לוועדת משמעת נוספת מכיוון שנטש את האימון אתמול".

בארגון השחקנים לא מתכוונים לעבור על ההתנהלות הזו בשתיקה. היום שוגר מכתב למנכ"ל הקבוצה עם דרישה ברורה לבטל את ההחלטה כמו גם לבטל החלטות שהתקבלו בוועדת משמעת נוספת שנערכה לשחקן ב-25 בנובמבר ללא נוכחות נציג הארגון ובניגוד לתקנון המשמעת. בארגון השחקנים אמרו כי "באם בקבוצה לא יחזרו בהם מהדברים, הארגון מתכוון לנקוט באמצעים משפטיים העומדים לרשותו".

קבוצת בני יהודה פרסמה תגובה לטענות בה טענה כי "לאנטוניו מרשיץ' אכן הייתה אתמול ועדת משמעת אחרי שלא הגיע לאימון שהתקיים ביום ראשון בשעה 12:00. השחקן טען שלא קרא את ההודעה על שעת האימון ולכן לא הגיע. הבעיה של מר מרשיץ' היא שבאפליקציית וואטסאפ ישנה אפשרות טכנולוגית 'מאוד מתקדמת' המאפשרת לאדם השולח לראות האם ומתי נקראה ההודעה על ידי האדם אליו נשלחה ההודעה. למרבה ההפתעה התברר שמרשיץ' קרא את ההודעה 2 דקות לאחר שנשלחה.

מנכ"ל בני יהודה כפיר אדרי הוסיף: "יו"ר ארגון השחקנים עושה הכל על מנת לשמור על השחקנים גם במקרים בהם אשמתם ברורה לכל. בדיוק כמו במקרה המדובר עם אנטוניו מרשיץ', מקרה שבו אלון היה עד לכך שמרשיץ' קרא את ההודעה, למרות שטען כי לא הגיע לאימון משום שלא ראה את ההודעה ולמרות כך ביקש אלון לזכות את השחקן. אנו לא ניתן יד לארגון שמוכן לפגוע במועדונים, גם במקרים בהם עבירתו של השחקן ברורה כשמש".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!