מידעו"ס - גיליון 102 - ספטמבר 2023

2023 , ספטמבר 102 מידעו"ס ). עבודה סוציאלית גאה - על החשיבות 2019( ' שילה, ג והאתגרים של עבודה סוציאלית בישראל עם לסביות, מידעו"ס, פ"ט,הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. .31-30 Abreu, R. L., Audette, L., Mitchell, Y. L., Simpson, I., Ward, J., Ackerman, L., Gonzalez, K. A., & Washington, K. (2022). LGBTQ student experiences in schools from 2009–2019: A systematic review of study characteristics and recommendations for prevention and intervention in school psychology journals. Psychology in the Schools, 59(1), 115-151. https://doi.org/10.1002/pits.22508 Alnabilsy, R., & Levin, L. (2023). “If not today, then tomorrow”: Culture, socio-politics, and public involvement in city policymaking for the Palestinian minority in Israel. Cities, 137. https://doi.org/10.1016/j.cities.2023.104273 Ben-Ari, A. T. (1998). An experiential attitude change: Social work students and homosexuality. Journal of Homosexuality, 36(2), 59-71. ‏ Calafell, M. B. (2017). Brownness, kissing, and US imperialism: Contextualizing the Orlando massacre. Communication & Critical/Cultural Studies, 14(2), 198-202. https://doi.org/10.1080/1 4791420.2017.1293957 Eick, U., Rubinstein, T., Hertz, S., & Slater, A. (2016). Changing attitudes of high school students in Israel toward homosexuality. Journal of LGBT Youth, 13(1-2), 192-206. Ganz, M. (2010). Leading change: Leadership, organization, and social movements. In N. Nohria & R. Khurana (Eds.), Handbook of Leadership Theory and Practice (pp. 527-568). Harvard Business Review Press. Mills, C. E. (2021). Gay visibility and disorganized and strained communities: A community-level analysis of anti-gay hate crime in New York City. Journal of Interpersonal Violence, 36(17-18), 8070-8091. https://doi.org/10.1177/0886260519848784 Sekoni, A. O., Gale, N. K., Manga‐ Atangana, B., Bhadhuri, A., & Jolly, K. (2017). The effects of educational curricula and training on LGBT‐ specific health issues for healthcare students and professionals: A mixed‐ method systematic review. Journal of the International AIDS Society, 20(1), 21624. ‏ https://doi.org/10.7448/IAS.20.1.21624 תודות התערבות קהילתית זו לא יכלה להשיג את מטרותיה לולא שיתוף הפעולה המסור של עובדות סוציאליות ביחידה למשאבי קהילה ובמחלקת הנוער והצעירים של נתניה, אשר סייעו לה לקרום עור וגידים. כמו כן, תודה גדולה נתונה לצוות האקדמי של המרכז האקדמי רופין, אשר תמך והציע במה ליישום התערבות זו. תודות נתונות לארגון חוש"ן ולפעילי הארגון שתרמו מזמנם, מניסיונם ומהידע המקצועי שלהם לטובת קידום ההתערבות והצלחתה. תודה לפעילי הפורום ״גאווה בנתניה״, ||| שהשתתפו באופן פעיל במימוש ההתערבות. רשימת המקורות ״להרגיש שווה בין .)2008( ' אברמזון, ע תהליך שיתוף לקוחות שווים״ - מלקוחה לפעילה. הוצאת בית באמצעות ועדת היגוי בלשכת הרווחה. הספר המרכזי לעובדים בשירותי הרווחה. ). סקירת העבר ומבט אל ההווה 2022( ' ביטון, נ מידעו״ס, והעתיד - קהילת הלהט״ב במדינת ישראל. .60-56 ק', זוהר, ל', שרביט, ז', זלכה, ר', אלמוג־זקן, א', ריבקין, אפשרויות למימוש הרצון להורות .)2021( ' ד' ושורק, י בקרב זוגות להט"ב ויחידים: סקירה בין־לאומית של . מכון מאיירס ג'וינט ברוקדייל. מדיניות ופרקטיקה ). לא שווים לבד: נטייה 2016( ' זעירא, י', ומדינה, ב מינית, זהות מגדרית והזכות לשוויון. בתוך ע' זכויות מורגנשטיין, י' לושינסקי, וא' הראל (עורכים), הקהילה הגאה בישראל: משפט, נטייה מינית וזהות ). נבו הוצאה לאור בע"מ. 194-159 ' (עממגדרית ). סטיגמה 2022( ' ימין, ע', כתב, ש', לוי, ל', ורועה, ד בארון הכפול: יישום התערבות קבוצתית להפחתת ) בקרב אנשים המשתייכים NECT סטיגמה עצמית ( לקהילת הלהט"ב ומתמודדים עם מגבלה נפשית. .46-40 מידעו"ס, צ"ח, .)2016( מרכז ניר כ"ץ למאבק באלימות ובלהט"בופוביה . האגודה למען הלהט"ב.דו"ח המרכז .)2021( מרכז ניר כ"ץ למאבק באלימות ובלהט"בופוביה . האגודה למען הלהט"ב.דו"ח המרכז ). עמדות של יועצות 2016( ' פורר־עילם, א', וטטר, מ חינוכיות בישראל כלפי תלמידים/ות הומו־לסביים: .255-219 , הייעוץ החינוכי, י"טמחקר חלוץ. מחקר .)2021( ' פזמוני־לוי, א', רוגל, א', וסנוף־פלפול, א מכון מגנוס הירשפלד, איגי. .2021 אקלים בתי ספר ). בעקבות 2011( ' פזמוני־לוי, א', שילה, ג', ופנחסי, ב הזמן הוורוד: השוואה בין דורית בין צרכים של נוער מפגש להט״בי לבין צורכיהם של להט״בים בוגרים. .122-103 , לעבודה חינוכית־סוציאלית, ל״ג PDF להורדת המאמר בקובץ 21

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=