דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / הפסד שני לנבחרת הנערות עד גיל 19 בשלב העילית מול גרמניה החזקה

הנבחרת הישראלית רושמת הפסד שני אך מכובד בשלב העילית של אליפות אירופה מול אחת הנבחרות החזקות בעולם | ביום ב' תפגוש הנבחרת של גיא עזורי את סלובקיה למשחק על מקום השלישי. עזורי: "הבנות הפגינו משחק לחימה"

נבחרת הנערות עד גיל 19 בשלב העילית (באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
נבחרת הנערות עד גיל 19 בשלב העילית (באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל לנערות עד גיל 19 מסיימת משחק שני בהפסד, הפעם בתוצאה 0:3 לנבחרת גרמניה החזקה, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת אותה מאמן גיא עזורי העפילה לראשונה לשלב זה ושובצה לבית מספר 2 בהגרלה שהתקיימה לשלב העילית לאליפות אירופה לעונת 2017/8 לנערות עד גיל 19 יחד עם: סלובקיה המארחת, גרמניה שהגיעה עד חצי הגמר באליפות הקיץ ואנגליה שסיימה חמישית באליפות שהתקיימה הקיץ. הנבחרת שתסיים במקום הראשון בסיום שבוע המשחקים תזכה להעפיל לאליפות אירופה עצמה שתתקיים בשוויץ בין ה-18-30.7.

בסגל הנבחרת נמצאות שחקניות דור העתיד של הכדורגל הישראלי השוערת עמית כהן המשחקת בהפועל רעננה מליגת העל, יאנא חטיב, שירה אלינב ורעות רווחה המשחקות באקדמיה לכדורגל, ליה ברקאי הקפטנית שמשחקת במדי אס"א תל אביב ושרית וינשטוק המשחקת בקנדה ששער השוויון שהבקיעה בדקה ה-93 מול פינלנד בשלב המוקדמות הראשון שהתקיים בספטמבר היה אחת מהסיבות להעפלתה של הנבחרת לשלב העלית.

נבחרת גרמניה מורכבת ברובה משחקניות שהובילו את הנבחרת לזכייה באליפות אירופה עד גיל 17 במשך שנתיים רצופות ב2016 ו-2017. הכוכבת הגדולה של הנבחרת היא אנה סטולז מקבוצת הבת של וולפסבורג שכבשה עד כה העונה 11 שערים בליגה השנייה בגרמניה והבקיע 4 שערים במשחק הפתיחה מול נבחרת סלובקיה. כמעט כל השחקניות הן שחקניות משמעותיות בליגה השנייה בגרמניה ובעלות ניסיון משחק ברמות הגבוהות.

הנבחרת  פתחה את המשחק מול נבחרת גרמניה במערך 5-4-1 ההגנתי והתמקדה בניסיון להתגונן מהתקפה הגרמנית המצוינת ולנסות להפתיע בהתקפות מתפרצות ומצווים נייחים. הנבחרת הגרמנית שפתחה עם קישור מעובה וידעה שהיא חיבת לנצח בכמה שיותר שערים לפני המשחק המכריע על העליה מול היריבה המרכזית נבחרת אנגליה, הפעילה לחץ גדול מהפתיחה וכבר בדקה ה-10 לאה שנידר כבשה את השער הראשון לזכות הגרמניות. בדקה ה-14 גרמניה כבר ב-2:0 לאחר שהפעם שניידר בישלה לכריסטינה מאייר. הנבחרת הישראלית עוד ניסתה להפתיע אבל ללא הצלחה, נבחרת גרמניה הורידה הילוך והצליחה גם להבקיע את השער השלישי בדקה ה-66 ע"י המחליפה והכוכבת של הנבחרת אנה סטולז.

ההרכב של ישראל: בשער עמית כהן; רעות רווחה, שרית וינשטוק, ליה ברקאי, מיטל שרעבי, הדס מורין; ניקול גרובר (אליס בלוחין 46) מאיה חיטמן, יאנא חטיב (אלרמחי 66), מאיה כבררה; שירה אלינב (לירז אחונה 93).

גיא עזורי מאמן הנבחרת אמרת בסיום: "הבנות הפגינו משחק לחימה והתמודדו מול נבחרת מהטופ העולמי. לראיה התוצאות של נבחרת סלובקיה 8:0 מול גרמניה,  6:0 מול אנגליה שמעידים על הרמה הגבוהה. הטורניר הוא ניסיון מצוין לרמות הגבוהות ולהתקדמות של השחקניות הצעירות. פנינו למשחק המכריע ביום שני שלאור התוצאות מול הנבחרות הללו , בהתמודדות מול סלובקיה על המקום השלישי בבית יספיק רק תיקו. חשוב לנו לסיים במקום השלישי לפני סלובקיה שמדורגת מעלינו".

ביום שני ה-9.4 תיפגש למשחק מול נבחרת סלובקיה המארחת בתקווה להשיג ניצחון ראשון אי פעם בשלב העלית. במשחק המקביל יפגשו שני הנבחרות החזקות של הבית בקרב הישיר על העליה נבחרות גרמניה ואנגליה. 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!