דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
20.4°תל אביב
  • 21.7°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 19.4°אשדוד
  • 18.2°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / כדורגל: נבחרת הנערות מתקרבת שלב נוסף לאליפות אירופה

נבחרת הנערות עד גיל 19 מצטרפת לנבחרת הצעירה עד גיל 17 ועולה לראשונה לשלב העלית במוקדמות גביע אירופה בכדורגל | מאמן הנבחרת: "הענף בישראל מתקדם מאוד בשנים האחרונות. אין זה צירוף מקרים שלראשונה שתי הנבחרות מעפילות"

מוקדמות אליפות אירופה: נבחרת הנערות עד גיל 19 . (דף הפייסבוק של התאחדות לכדורגל בישראל)
מוקדמות אליפות אירופה: נבחרת הנערות עד גיל 19 . (דף הפייסבוק של התאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

התקופה המוצלחת של כדורגל הנשים ממשיכה היום עם העליה של נבחרת הנערות עד גיל 19 לשלב העלית במוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת עד גיל 19 בהדרכתו של גיא עזורי, תצטרף לנבחרת הנערות עד גיל 17 בהדרכתה של איריס אנטמן, בהגרלה שתתקיים בניון ב-24 בנובמבר. ישראל העפילה לשלב הבא מהמקום השלישי בבית מספר 11. (4 נבחרות מ-12 בתים העפילו לעילית מהמקום השלישי).

הנבחרת הישראלית סיימה בבית המוקדם עם שתי תוצאות תיקו, 1:1 מול נבחרת פינלנד החזקה ו-2:2 מול נבחרת בוסניה, והפסד 3:0 לנבחרת סרביה. ישראל תהיה מדורגת ברמת דירוג רביעית ותנסה להמשיך את ההופעה הטובה מול הנבחרות הטובות באירופה. זוהי הפעם הראשונה שנבחרת ישראלית בכדורגל נשים עולה לשלב העלית. ההישג הכפול של שתי הנבחרות מסמן גם את הצלחתה של האקדמיה לכדורגל בוינגייט, שמעניקה יסודות מקצועניים לשחקניות הצעירות.

כדי להעפיל לאליפות אירופה, צריכות הנבחרות הצעירות לסיים במקום הראשון בבית המוקדמות של שלב העלית, בסופו יצטרפו שבע הנבחרות הטובות ביותר לנבחרת שווייץ, שכמארחת – כבר הבטיחה את מקומה. הנבחרת הישראליות המורכבת משחקניות באגודות הנשים ושחקניות שמתאמנות ומשחקות באקדמיית הכדורגל בוינגייט, הראו יכולת גבוהה יחסית במהלך שני הטורנירים. זכינו לראות את דור העתיד של כדורגל הנשים בישראל – שכולל את השוערת המצויינת עמית כהן, הבלמית והקפטנית ליה ברקאי, שחקניות הקישור מאיה חיטמן ושירה אליאב ושחקניות נוספות שעושות את צעדיהן הראשונים בכדורגל הבינלאומי.

מאמן נבחרת הנערות, גיא עזורי: "הישג נהדר שהולך יד ביד עם העפלתה של הנבחרת עד גיל 17. ענף כדורגל הנשים בישראל מתקדם מאוד בשנים האחרונות, יותר ויותר בנות משחקות את המשחק ואין זה צירוף מקרים שלראשונה בהיסטוריה, שתי הנבחרות מעפילות בו זמנית לשלב הבא. נמשיך לעבוד קשה לקראת שלב העילית שיתקיים באביב הקרוב, ובכלל לקידום כדורגל הנשים בישראל. אני רוצה להודות לצוות המקצועי, רפואי וניהולי שעושים עבודה מדהימה עם השחקניות בכל הגילאים. תודה מיוחדת לשרון זאבי מנהלת אגף כדורגל נשים על עבודת הקודש. כולי תקווה שכדורגל הנשים יהפוך למקצועני ויאפשר לשחקניות הבוגרות שבאות בעיקר מאהבה אדירה למשחק, את האפשרות להתמודד ברמות הגבוהות".

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!