דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אבי נינסקורן

התאגדות עובדים / עובדי המנהל וההנדסה בתאגיד השידור הציבורי הצטרפו להסתדרות

אחרי שלמעלה מ-60% מהעובדים חתמו על טפסי ההצטרפות הודיעה ההסתדרות על מעמדה היציג למנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, וביקשה לפתוח במו"מ לקראת הסכם קיבוצי. ניסנקורן: "נבטיח שידור ציבור איתן ועצמאי, בצד תנאי עבודה הוגנים".

כאן - תאגיד השידור הישראלי. גרפיקה: דבר ראשון.
כאן - תאגיד השידור הישראלי. גרפיקה: דבר ראשון.
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות הודיעה היום (ראשון) כי עובדי המנהל וההנדסה בתאגיד השידור הציבורי החדש 'כאן' התאגדו בשורותיה. לאחר שלמעלה מ-60% מהעובדים חתמו כבר על טפסי הצטרפות, הודיע מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים עמיחי סטינגר למנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ על היציגות, והזמין אותו לתאם פגישה ראשונה עם נציגות העובדים וההסתדרות לשם פתיחת משא ומתן לקראת הסכם קיבוצי ראשון. עם העובדים שהתאגדו בהסתדרות נמנים, בין היתר: עובדי הנדסה, כספים, תפעול, אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש.

"כפי שציינתי בעבר, אני מחויב להגן גם על ציבור העובדים בתאגיד השידור הציבורי". אמר יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. "אנו נבטיח את מעמדו של שידור ציבור איתן ועצמאי בישראל, בצד עובדים שנהנים מתנאי עבודה הוגנים המעוגנים בהסכם קיבוצי. עובדי 'כאן', מכל תחומי העשייה, ימלאו תפקיד מוביל ביצירת שידור ציבור ראוי ואיכותי לאזרחי ישראל, וההתאגדות תאפשר לדאוג לכך שהם יוכלו להמשיך לעשות זאת בסביבת עבודה מכבדת ובתנאי העסקה הוגנים".

אבי ניסנקורן (צילום ארכיון: יונתן זינדל פלאש 90).
אבי ניסנקורן (צילום ארכיון: יונתן זינדל פלאש 90).

"הבחירה לממש את זכות ההתארגנות ולהתאגד בהסתדרות, נעוצה ברצון העובדים לדאוג להסדרת זכויותיהם במקום עבודה שכולנו מאמינים בו ורוצים בהצלחתו" הסבירו נציגות ועד הפעולה בתאגיד כאן, אילה מזרחי ורחלי צוקר "אנו תקווה כי הנהלת התאגיד תכבד את רצון העובדים, ותפעל בשיתוף פעולה על מנת להשיג הסכם קיבוצי שיטיב עם העובדים, ויאפשר להצעיד את התאגיד למקום הראוי לו במפת התקשורת הישראלית". עובדי התאגיד מבקשים להבטיח את מעורבותם בהליך קבלת ההחלטות הנוגע לעתידם במקום העבודה.

ביולי דחתה הכנסת פעם נוספת את תחילת שידורי התאגיד. זאת לאחר שראש הממשלה נתניהו הודיע כי בכוונתו לדחות את השידורים לתחילת 2018. החוק שעבר בסופו של דבר הורה כי התאגיד יחל לשדר בסוף אפריל 2017, אולם במידה ויהיה מוכן לשידור מלא יוכל להתחיל לשדר כבר מתחילת ינואר 2017. נכון להיום מעסיק התאגיד בפועל כ-55 עובדים שאינם אנשי תוכן. כ-390 עובדים חתומים לעבודה בתאגיד, אולם רבים מהם יחלו לעבוד בו רק עם תחילת השידורים.

נכון לשעה זו, בחר תאגיד כאן שלא להגיב לדברים.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!