22.03.2019 הגישה החינוכית שדנה בשאלות הגדולות של החיים - כבר מכיתה א' לפי גישת 'פילוסופיה לילדים' התלמיד לא צריך לעסוק בשינון, אלא ללמוד לשאול ולהגדיר מושגים מתוך עולמו | ד"ר מאיה לבנון ממכללת בית ברל מנסה לפתוח את מערכת החינוך הישראלית לרעיון: "הילד מסוגל להבין הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים" דוד טברסקי
22.02.2017 "מערכת החינוך השתעבדה לבחינות. בתי הספר איבדו כל אוטונומיה" לאחר שכל חייו חינך וחקר את מערכת החינוך, מזהה אברהם פרנק את מבחני הבגרות כבעיה המרכזית של המערכת. הבעיה אינה רק הלחץ על התלמידים, אלא גם צמצום סמכותם והשפעתם של בתי הספר. הפתרון, לשיטתו, כבר נוסה בהצלחה. בישראל. דוד טברסקי