דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
22.8°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 22.8°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 18.3°באר שבע
  • 26.1°אילת
  • 21.8°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 21.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

הכירו את EasyCloud - אחסון ענן ללא עזרה מקצועית

קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ

אף אחד לא רוצה לראות את מפעל החיים שלו נהרס ברגע בגלל חוסר ערנות או טעות טכנית ולכן חשוב שתכירו את הטכנולוגיה של אחסון אתרים בענן.

מה היה קורה אם ביום בהיר אחד הייתם מגלים שכל התוכן שעבדתם עליו בשנים האחרונות נעלם ברגע אחד, נשמע כמו סיוט לא? עבודה עם שרתי אחסון פיזיים בלבד חושפת אתכם לסכנה מתמשכת לקבצים שלכם ולכל התוכן שיצרתם עד עכשיו.

נסביר כעת מהו אחסון אתרים בענן

אחסון הוא מצרך הכרחי בכל שימוש שאנחנו עושים בזירה הדיגיטלית, אתרי אינטרנט, אפליקציות וכל שירות דיגיטלי שנעשה בו שימוש מופעל באמצעות תשתית פיזית שנמצאת במיקום מסוים בעולם – האתר או האפליקציה יושבים על גבי שרת מסוים ומשם הוא מגיע למכשיר הנייד או המחשב של כל אחד ואחד מאיתנו. שרתים אלו לא בהכרח יימצאו באותה מדינה שבה פועל האתר או האפליקציה.

כשמישהו רוצה להקים אתר הוא צריך לבחור את סוג האחסון שהוא מעוניין לרכוש. בין כל האפשרויות הקיימות ניתן למצוא שרתים פיזיים שעליהם יושבים אתרים(פתרון יקר שמתאים בעיקר לתאגידים ולחברות פרטיות גדולות).

קיימים גם שרתים שיתופיים שבהם חולקים שרת יחד עם משתמשים אחרים בעלות מוזלת אך העבודה איתם לא יעילה והאבטחה מתחת לכל ביקורת. יש שרתים פרטיים וירטואליים שנקראים VPS וברכישה של שרת VPS רוכשים חלק ייעודי מהשרת הווירטואלי עבור האתר שלנו.

לצד כל הפתרונות הללו יש את הפתרון המתקדם ביותר – פתרון אחסון בענן. פתרון של אחסון בענן מציע לבעלי אתרים ומשתמשים אפשרות לשלם עבור שרת שלם ולא עבור אחסון ספציפי של אתר או אפליקציה.

הענן הדיגיטלי מורכב מכמה שרתים מרוחקים שמקובצים יחדיו בצורה וירטואלית מה שמסייע לבעלי אתרים גם מבחינת מהירות הטעינה של האתרים המאוחסנים וגם מבחינת אבטחת האתרים מכיוון שבעבודה עם שרת משלך האתר לא ייחשף לקריסות ותקלות פוטנציאליות של אתרים אחרים.

עבור בעלי אתרים, עדיף לעבוד עם אחסון ענן מכיוון שהוא השירות הכי נוח, יעיל ומשתלם שיש כיום. אחסון אתר בענן מאפשר לאתר להגיע לביצועים המירביים שלו מה שמשפר משמעותית את האתר בדירוג של גוגל ומשפר גם את חווית המשתמש של הגולשים. המכשול המרכזי שמונע מעבר מאסיבי של לקוחות ישראלים לשירות אחסון בענן הוא החשש הלגיטימי מעבודה בתחום שלא מכירים – תחום אחסון אתרים וכל נגזרותיו.

כששומעים את המונח "אחסון אתרים", האינסטינקט הראשוני הוא להירתע בגלל שלרוב האנשים אין ידע טכני כדי לתפעל שרת אחסון עבור האתר שלנו – ולכן קמה חברת EasyCloud, על מנת להנגיש לציבור הישראלי פתרון אחסון בענן יעיל ונוח מבלי להשתמש בידע טכני או עזרה מקצועית.

לצד כל ענקיות הענן כמו AWS, Google Cloud Platform, ודיגיטל אושן, איך בעצם EasyCloud מסייעת לצרכן הישראלי?

חברת איזיקלאוד לא הוקמה על מנת להתחרות בספקיות האחסון המעולות שצוינו למעלה אלא כדי להפוך אותן ליותר ידידותיות לקהל ישראלי. EasyCloud מאפשרת לצרכן הישראלי לרכוש חבילות אחסון מנוהלות ברמת איכות גבוהה ולנהל את שרתי האחסון לבד, ללא ידע טכני.

קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ

עד לא מזמן, על מנת שאתר מסוים יהיה מאוחסן באחסון ענן בשירות מלא, היית חייב כבעל האתר לעבוד עם מומחה ניהול מערכות או לגייס לעסק שלך מומחה סיסטם במשרה מלאה שיעבוד על ניהול התשתית וגם על ניהול האחסון בשרת הענן מכיוון שמדובר בעבודה שמצריכה ידע טכני רב. כיום, חברת EasyCloud מקדמת בהצלחה את המערכת של Cloudways שמחברת בעלי אתרים לשרתי אחסון ענן המתקדמים ביותר יחד עם מערכת ניהול נוחה ופשוטה.

קלאודוייז מחברת את בעלי האתרים ישירות לשרתי האחסון הגדולים בעולם, הסיבות המרכזיות לבחור ב-Cloudways הן: פתרון אחסון משתלם מבחינה כלכלית, אבטחת שרת ברמה הגבוהה ביותר, ממשק ניהול שמאפשר עבודה ללא איש מקצוע טכני, ביצועים מעולים מבחינת מהירות ויעילות לקידום אורגני, תמיכה של 24/7/365 ועוד המון סיבות נוספות.

במערכת של Cloudways ניתן לבחור בין שירותי ענן של ענקיות המחשוב המוכרות: AWS של חברת אמאזון, שירות הענן של גוגל, DigitalOcean, Linode ועוד – החברות האמינות והאיכותיות שיש בשוק אחסון אתרים בענן.

באיזיקלאוד הצרכן הישראלי מקבל מאות מדריכים על המערכת של Cloudways מתורגמים לשפה העברית, לא נגבה ממשתמשי EasyCloud תשלום נוסף עבור המדריכים ולא גוזרים קופון על הצרכן הישראלי.

קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ

לסיכום

כבר מספר שנים שתחום אחסון בענן נמצא בנסיקה, עוד ועוד אלמנטים דיגיטליים עוברים לסביבת ענן במרחב הדיגיטלי – מאחסון נתונים וקבצים של חברות ועסקים ועד שירות אחסון בענן לאתרים קטנים וגדולים. חברת EasyCloud היא הגוף שמנגיש לקהל הישראלי את המערכת של Cloudways ומאפשרת ללקוחות ישראלים לעבוד שירותי אחסון בענן של חברות ענק כמו גוגל, אמאזון ו-DigitalOcean מבלי להעסיק מנהל מערכת עם ידע טכני ועם מאות מדריכים על המערכת שמתורגמים לעברית.

 

על הכותב:

אור+ פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, משרד דיגיטל המתמחה בשיווק באינטרנט לעסקים, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק דיגיטלי בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. מלבד זאת, אור הוא גם הבעלים של EasyCloud – אחסון אתרים, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם: DigitalOcean, AWS, Google Cloud Platform, Vultr ועוד

 

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!