דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון י"א באייר תשפ"ד 19.05.24
20.7°תל אביב
  • 20.9°ירושלים
  • 20.7°תל אביב
  • 21.3°חיפה
  • 20.0°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 20.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

הסדר חובות עם חברת אובליגור

(קרדיט: יח"צ)
(קרדיט: יח"צ)

דני ליבנה הוא מומחה פיננסי ותיק עם ניסיון של שנים בענף. כמנכ"ל אובליגור, הוא עזר לאינספור אנשים ועסקים לנווט בעולם המורכב של ניהול חובות ותכנון פיננסי. ליבנה מבין את החשיבות של סגירת חובות מול הבנקים, במיוחד כאשר אתם נקלעים למצב כלכלי קשה.

כאשר אתם נכנסים לחובות, הלחץ משפיע. קל להרגיש שאתם טובעים בחובות ושאין מוצא. עם זאת, ליבנה מאמין שיש דרכים להתמודד עם חובות, וזה מתחיל בהבנת האפשרויות העומדות לרשותכם, ואחד הדברים החשובים ביותר שניתן לעשות הוא לעבוד עם צוות הסדר חובות מקצועי, כמו אובליגור.

אובליגור – הסדר חובות ותכנון פיננסי

לחברת אובליגור יש צוות מומחים פיננסיים המתמחים בניהול חובות ותכנון פיננסי. הם עובדים עם אנשים פרטיים ועסקים על מנת לעזור להם להבין את מורכבות החוב שלהם ולמצוא תוכנית לפרוע אותו. הם מציעים מגוון שירותים, לרבות איחוד חובות, הסדר חובות וייעוץ אשראי.

אחד היתרונות המרכזיים בעבודה עם צוות כמו אובליגור הוא שהם יכולים לעזור לכם לנהל משא ומתן עם הנושים. זה יכול להיות מועיל במיוחד אם אתם מתקשים לבצע תשלומים ומודאגים מפיגור. על ידי עבודה עם הנושים שלכם, אובליגור יכולה לעזור לכם למצוא תוכנית תשלומים שמתאימה לתקציב שלכם ומאפשרת לכם לשלם את החובות שלכם לאורך זמן.

הבנת ניקוד האשראי

היבט חשוב נוסף בניהול החוב הוא הבנת ניקוד האשראי שלכם. ציון האשראי שלכם הוא גורם מפתח בקביעת היכולת שלכם ללוות כסף ולקבל אישור להלוואות. אם ציון האשראי שלכם נמוך, עלול להיות קשה לקבל אישור להלוואות או לכרטיסי אשראי, מה שיכול להקשות עוד יותר על תשלום החובות שלכם.

צוות אובליגור יכול לעזור לכם להבין את ציון האשראי שלכם ולהמציא תוכנית לשיפורו. זה יכול לכלול פעולות כגון ערעור על טעויות בדוח האשראי שלכם, וודאו שאתם מבצעים את כל התשלומים שלכם בזמן. בינתיים קבלו כמה טיפים איך לשפר:

1.  הפחיתו את ניצול האשראי: נסו לשמור על יחס ניצול האשראי שלכם מתחת ל-30%. המשמעות היא שימוש בפחות מ-30% מהאשראי הזמין שלכם. ניצול אשראי גבוה יכול להשפיע לרעה על ניקוד האשראי.

2. שמרו על תמהיל של סוגי אשראי: שילוב של סוגי אשראי, כגון כרטיסי אשראי, הלוואות ומשכנתא, יכול להשפיע לטובה על דירוג האשראי שלכם.

  1. שלמו את החשבונות שלכם בזמן: תשלומים מאוחרים יכולים להשפיע לרעה על ניקוד האשראי שלכם. הקפידו לשלם את החשבונות שלכם, כולל תשלומי כרטיסי אשראי, הלוואות ושירותים, בזמן.

לסיכום המאמר ויציאה לדרך חדשה

לסיכום, חברת אובליגור ודני ליבנה בראשה, הם מומחי פיננסיים שמבינים את החשיבות של סגירת חובות מול בנקים וטיפול בחובות בצורה אחראית. אם אתם מוצאים את עצמכם נאבקים בחובות, העבודה עם צוות כמו אובליגור יכולה לעזור לכם למצוא דרכים לפרוע את החובות שלך ולחזור למסלול הנכון.

האתר של אובליגור

טלפון 03-6200772
רח' אהליאב 10 ר"ג

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!