דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.8°תל אביב
  • 19.1°ירושלים
  • 20.8°תל אביב
  • 19.7°חיפה
  • 20.6°אשדוד
  • 18.0°באר שבע
  • 28.3°אילת
  • 22.6°טבריה
  • 19.6°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

הקוויז המוצלח של רחל מנדי

(קרדיט: רחל מנדי)
(קרדיט: רחל מנדי)

הרשתות החברתיות הגיחו אל חיינו במהלך שני העשורים האחרונים בצורה מפתיעה למדי, כאשר הצליחו לגעת במנעד רחב של נושאים, תכנים שונים וכמובן יכולות פרסום חדשות וחדישות. שינויים אלו הצליחו לגעת לא רק בחברות הגדולות, אלא גם בעסקים משפחתיים, תאגידים חובקי עולם ובתי קפה שכונתיים. כיום כולם יודעים כי מרבית הדפים ברשתות החברתיות צריכים לייצר תוכן, לכן אחת מהחברות אשר מעניקות את הכלים המצוינים ביותר למינוף כל עסק ואתר הוא כמובן חברת Kueez!.

החברה שדורגה בסוף שנת 2022 בין עשרת החברות הצומחות במשק הישראלי, מנווטת עצמה כבין חברות הפרסום בסושיאל המובילות כיום וזאת הודות גם לאנשי מקצוע מעולים כמו רחל מנדי אשר נמנית עם מייסדי החברה.

להוביל רשת וירטואלית

עולם הפרסום ברשת האינטרנט הינו שוק של מילארדי דולרים בשנה. קיימים אינספור צינורות שיווק, פורומים ותארים דרכם ניתן לשווק תוכן, אך בכדי שעסק גדול שמנהל מידע ותבסס על פרסומות יוכל לנווט עצמו בין שלל הפיצ'רים, הגדרות החיפוש של גוגל, ההתאמות השונות למובייל והיכולת להפוך לויראלי בטיקטוק, כל מה שעליו לעשות זה לפנות אל חברת Kueez!.

קוויז מספקת כלים טכנולוגיים מעולים, החל מיכולת ניהול של אלפי מאמרים ואתרי אינטרנט ועד לניתוח נתונים בצורה מדויקת ומקוונת במיוחד. בין לקוחותיה נמנות ענקיות טכנולוגיה, תקשורת, ספורט ואמנות מרחבי העולם ומישראל החל מערוץ קשת ועד גוגל, אמאזון ועוד מאות חברות מובילות בתחומן.

הובלה של אנשי צוות

אחת מנשות הצוות אשר מצליחה לעזור בניווט החברה הדיגיטלית אל דירוגים כל כך נאים ומחמיאים, הינה רחל מנדי, אשר לקחה גם כן חלק בהקמת החברה, יחד עם עוד מגוון פעילויות עסקיות מוצלחות בתחום ההייטק והנדל"ן.

רחל מנדי, קווים לדמותה

רחל מנדי הינה ילידת חיפה, בוגרת תואר ראשון של האוניברסיטה הפתוחה כשאת המיזם הראשון שרחל מקימה עוד בתחילת שנות התשעים הוא משרד תיווך "אילנות נכסים חיפה בע"מ", משרד אשר הצליח לבנות לעצמו שם באזור הכרמל.  שני עשורים לאחר מכן רחל מנדי עוברת לת"א ועוסקת בתיווך נדל"ן מסחרי, ומצטרפת במקביל לעולם השיווק הדיגיטלי ומקימה כשותפה את חברת פרפל. חברת השיווק של רחל מנדי הצליחה לגבש צוותי חשיבה ופרסום מעולים, צברה לקוחות מכובדים והגיעה אל יעדי פרסום בינלאומיים. בשנת 2016 רחל מנדי מצטרפת אל חברת ההייטק "קוויז אינטרטיימנט בע"מ" כשותפה מקימה, ומאפשרת שיווק דיגיטלי הרבה יותר ויראלי.

רחל מנדי מצליחה להגדיר מחדש את המילה יזמות, כשהיא לא רק נעה בין תחומים שונים אלא מצליחה לשמור על בחירות נכונות גם בזמן הווה וגם בזמן עתיד. על כן בשנים האחרונות רחל מנדי מציעה גם שירותי ייעוץ וניסיון עבר מבחר רחב של חברות מקומיות ובינלאומיות, אשר נהנות מידע עשיר וניסיון אשר משלב ניהול מצוין ליזמות שאפתנית.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!