דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.7°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 18.7°צפת
  • 23.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

שירותי הובלות / טיפים לבחירת שירותי הובלות

תמונה PEXELS
תמונה PEXELS

 

מעבר דירה! מעבר דירה הוא מעמד מרגש המביא אתו התרגשות גדולה, התחלה חדשה, ופתיחת פרק חדש בחיים. עם זאת, הוא טומן בחובו מספר אתגרים, וכדי להפוך את התהליך לנעים כדאי למצוא חברת הובלות שתקל על התהליך ותהפוך אותו ליעיל ככל האפשר.

במדריך זה אספנו עבורכם מספר טיפים, ונקודות שכדאי לשים לב אליהם, כאשר נחפש שירותי הובלות.

יחסי אנוש בראש ובראשונה

בכל הקשור להובלות, אנו בוחרים באדם או מספר אנשים, אשר יובילו את כל החפצים יקרי הערך שלנו. בין אם מדובר בספה, מיטה או סתם תמונה ישנה, כל אלו חפצים בעלי ערך רגשי ואנו נרצה שיגיעו אל ביתנו החדש בשלמותם. בעת בחירת המוביל יש לשים לב האם יש לו יחסי אנוש, והאם הוא משרה אווירה נעימה ונינוחה, שתגרום לכם להיות רגועים.

מחיר הוגן ביחס לעבודה

בעת בחירת המוביל יש לשים לב כי הצעת המחיר תואמת את העבודה שתתבצע בפועל, ומומלץ לסכם על מחיר מראש. כדאי לחפש באינטרנט מהו טווח המחירים, ולשים לב כי המוביל עומד בטווח זה. עבודה בהיקף גדול ובתנאי מזג אוויר קשים תתומחר בהתאם, ביחס להובלה פשוטה.

אמינות ושקיפות

על המוביל להיות אמין ולשתף אתכם לכל אורך התהליך. גם אם נתקל המוביל בקשיים או באתגרים לא צפויים, הרי הובלות הן עניין דינאמי, יש לראות כי הוא מגיב בקור רוח ומסביר לכם איך ייערך לקראת הסיטואציה.

בעת הובלות יותר פשוטות, המוביל יגיע לאסוף את חפציכם ובזריזות יוביל אותם לביתכם או בית העסק החדש, ומנגד יהיו מקרים בהם ההובלה תהיה מעט יותר מסובכת ויש לשים לב כי המוביל לא גובה מאתנו תשלום שלא לצורך.

שמירה על חפצים ועבודה יעילה

המטרה שלכם כמובן בעת הובלה, היא שחפציכם יגיעו מנקודה לנקודה ללא כל פגע. יש לוודא כי המוביל שומר על שלמותם של החפצים ולא מתייחס אליהם בזלזול. על החפצים להגיע ללא שריטות, כתמים, שברים או קרעים. על המוביל להגיע לנקודה, רחוקה ככל שתהיה, עם החפצים שנמצאים בדיוק באותו המצב בו יצאו.

אבל, מוצלחת ככל שתהיה ההובלה, שירותי הובלות נמדדים גם בזמן. יש לשים לב כי בנוסף לזה שהמוביל מבצע הובלה מסודרת ובטיחותית, ההובלה לא נמשכת שעות ארוכות ומתבצעת ביעילות המרבית ובזמן הקצר ביותר, דבר שיקל על המשך תהליך המעבר.

בסופו של דבר, אין כמו לפתוח פרק חדש בחיים, לשבת בדירה החדשה ולדעת שכל הציוד עבר בבטחה. כל מה שנותר הוא לפרוק את הציוד והחפצים. בעת בחירת שירותי הובלות, יש לשים לב לכלל הדגשים. בחירת שירותי הובלות אשר יענו על כל צרכים אלו, יגרמו להובלה שלכם להיות נעימה ויעילה ככל האפשר. הובלות מיכאל ובוריס יוכלו לספק עבורכם את המענה המלא.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!