דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
25.6°תל אביב
  • 23.0°ירושלים
  • 25.6°תל אביב
  • 20.5°חיפה
  • 20.6°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 28.3°אילת
  • 26.2°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 23.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

"מה, גם שכירים זכאים להחזר מס מהמדינה?"

FREEPIK
FREEPIK

 

רבים בטוחים שקבלת החזר מס רשות המסים בודקת זכאות מס הכנסה לשכירים בלבד. חברת "זכותך" מוכיחה יום אחרי יום ושנה אחרי שנה, ובמיוחד בשנת 2020, שכשמגיע לך לקבל החזר מס רשות המסים, אין אפליה. גם אם אתה שכיר שחושב שתשלום המס נמצא באחריותו הבלעדית של המעסיק שלך, אנו שמחים לבשר לך שגם אתה יכול להגיש בקשה להחזר מס ולזכות בה.

איך? צור קשר לפרטים נוספים ולביצוע בדיקת זכאות להחזר מס עכשיו!

החזר מס רשות המסים – לא לעצמאים בלבד – חברת זכותך

החזר מס הכנסה לשכירים מגיע לכל מי שעבד כשכיר אך שינה מקום עבודה, פוטר, התפטר או יצאה לחופשה ללא תשלום. בדיקת זכאות להחזר מס פשוטה תגלה האם מגיע לך החזר מס רשות המסים, תאתר זאת ותחזיר לך את הכסף המגיע לך ישירות אל חשבון הבנק שלך, ואפילו תקבל ריבית די גבוהה על הכסף בשיעור של כ-4% כשכיום מקבלים בבנק אחוזים נמוכים מזה על הפקדת כסף!

כך או כך בדיקת זכאות להחזר מס, בין אם אתה שכיר או עצמאי, יכולה להיות שווה לך הרבה מאוד כסף!

שכיר או עצמאי? בדוק זכאות מס עכשיו – החזר מס רשות המסים

בשורה התחתונה תוכל לקבל החזר מס רשות המסים לא מבססת את חישוב ההחזר על ההגדרה שלך, האם אתה שכיר או עצמאי אלא פשוט לפי מידת תשלומי המיסים שירדו לך במהלך השנים. במקרים רבים דווקא שכירים הם אלא הזכאים להחזר מס מכיוון ששילמו מס רב מדי במסגרת מקום עבודה אחד ואז ישבו בבית תקופה של כמה חודשים או הרוויחו סכום שונה במקום עבודה אחר.

מס הכנסה לשכירים  – החזר מס רשות המסים

פערי הדיווח והפרשי הסכומים, טעויות בהזנת פרטי תלוש השכר ועוד מקרים רבים, יכולים להוות עילה לזכאות להחזר מס בין אם אתה שכיר או עצמאי! בחישוב החזר מס רשות המסים בודקת כמה שילמתם עבור אותה שנת מס, לאחר מכן גובה את התשלום ולא בודקת האם התשלום החודשי שנגבה ממך מוצדק.

כך יוצא שבמקרים רבים שכירים משלמים מס במדרגת מס גבוהה כיוון שהרוויחו משכורת במדרגת המס הנכונה אך בכמה חודשים הבאים לא הרוויח כלל או הרוויחו פחות ולכן יש לבצע עבורם קיזזו מס ולבצע עבורם החזר מס בסוף השנה.

החזר מס רשות המסים – בדיקת זכאות להחזר מס בקליק

אם מגיע לכם החזר מס רשות המסים תחזיר לכם אותו, אל תחשבו שלא. אין לאף אחד במשרדי רשות המס סיבה להסתיר מכם כספים שמגיעים לכם או לא לשלם לכם. אך העבודה לאיתור החוב או החזר המס המגיע לכם, צריכה להיעשות על ידכם כיוון שאין לרשות המס את כוח האדם או את הזמן לבצע שירות זה עבור האזרחים עדיין. ייתכן ובעתיד זה אכן יבוצע ואז לחברות כמו חברת זכותך, המתמחה בהגשת בקשות לקבלת החזרי מס, לא תהיה יותר עבודה…

אבל עד שזה יקרה, אם ברצונך לקבל החזר מס, רשות המסים לא תעשה זאת עבורך, ועליך או לעשות זאת בצורה עצמאית מול רשות המס או לעשות זאת בצורה מקצועית ורצינית דרך חברת החזרי מס ייעודית המתמחה בכך באופן ספציפי ולא משאיר מקום לטעויות בהגשת הבקשה ומשיגה כ-100% מהבקשות שהיא מגישה עבור לקוחותיה!

בין 500 לכ-8000 שקלים עבור לקוח! חברת זכותך – החזר מס רשות המסים

זהו הסכום שחברת זכותך משיגה עבור לקוחותיה השונים, בין אם זה שכירים, עצמאים או חברות. כזה מגיע לקבלת החזר מס רשות המסים לא שומרת אפילו שקל אחד מיותר במשרדיה. הרשות מפעילה אתר מקוון נוח יחסית שמאפשר אפילו את בדיקת הזכאות והגשת הבקשות להחזר מס לבד אך אנו ממליצים לעשות זאת בצורה מקצועית יותר דרך חברת החזרי מס המתמחה בכך ולהגדיל את אחוזי ההצלחה ולקצר את משך הטיפול בבקשה, במיוחד לאחר שנת 2020 בה הצטברו במשרדי רשות המס עשרות אלפי בקשות לקבלת החזר מס וייקח לה לזמן לטפל בכולם.

איפה מבצעים בדיקת זכאות להחזר מס – החזר מס רשות המסים

חברת זכותך מגישה בקשות לקבל החזר מס הכנסה לשכירים, עצמאים וחברות. אנו מסייעים לחיילים משוחררים, כאלה שחזרו מטיול ארוך בחו"ל, אזרחים שלמדו או עבודה בחו"ל וחזרו ארצה, זוגות שהתחתנו, אימהות חד הוריות, הורים גרושים, אזרחים בעלי אחוזי נכות, גמלאים שמשכו קרן פנסיה לפני הזמן וזכאים לקבל על כך החזר מס, אזרחים שתרמו סכומי כסף גדולים וזכאים אף הם לקבל החזר מס וכל מי שזכאי לכך אך לא יוגד זאת עדיין.

מגישים ומקבלים – החזר מס רשות המסים

כל שנה שעוברת מרחיקה מכם את החזר המס על שנה אחת! החזרי מס יכולים להינתן עבור 6 שנים אחורה משנת המס הנוכחית. למשל אם אנחנו נמצאים בשנת 2021 תוכלו עדיין לקבל החזר מס עבור כל אחת מהשנים אחורה עד שנת 2015. זאת אומרת שגם אם מגיע לכם החזר מס על חודשים בהם לא עבדתם בצורה רציפה בשנת 2015 או מכל סיבה אחרת, המידע נשמר במשרדי רשות המס ואם תגישו את הבקשה לקבלת החזר מס בזמן, כלומר עד לסוף שנת 2021, תוכלו להספיק לקבל תשלום על שנה זו!

כך עבור כל שנה בטווח, לכן מומלץ לא להשתהות, לא להתעצל ולא להיות סקפטיים. שירות זה אינו עולה לכם כסף (בדיקת הזכאות להחזר מס חינם!). במידה ותימצאו זכאים נטפל בהגשת הבקשה למס הכנסה ורק אם הבקשה תאושר ותזכו לקבל את הכסף, נגזור את העמלה שלנו עבור העבודה שביצענו מהסכום שקיבלתם!

נשמע שווה והוגן, לא? אם כן מוזמנים לפנות אלינו בכל דרך שתמצאו לנכון, בטלפון, במייל או על ידי השארת פרטים ונציג חברת זכותך המתמחה בהגשת בקשות להחזרי מס, יחזור אליכם עם פרטים נוספים וגישה מידית לפתיחת התיק שלכם. הטיפול בהגשת הבקשה יהיה מהיר ומקצועי ולא ידרוש מכם בזבוז זמן והתעסקות עם עניינים בירוקרטיים או הגעה אל משרד רשות המס.

בודקים, מאשרים ומקבלים – החזר מס בקלות ובמהירות: חברת זכותך!

חברת זכותך מסייעת לשכירים, עצמאים וחברות לקבל את החזרי המס המגיעים להם. מוזמנים לגלוש באתר ולקבל מידע נוסף על מגוון השירותים שהחברה מעניקה בהצלחה רבה ללקוחותיה מדי שנה. מהרו לבדוק זכאות ולהגיש בקשה להחזר מס בגין כל סיבה שהיא לפני תום שנת המס הנוכחית.

אל תחכו לשנה הבאה ותפסידו שנת מס שלמה שייתכן ומגיע לכם עליה החזר מס! שבו עם עצמכם ונסו והיזכר מה עשיתם בדיוק ב-6 השנים האחרונות. מעטים האזרחים שעבדו רצוף באותו מקום עבודה ולא קיימת עבורם אף סיבה אחרת לקבלת החזר מס! מוזמנים לפנות אלינו ונבדוק עבורכם עכשיו האם אתם זכאים להחזר מס ונגיש עבורכם את הבקשה עוד היום. חייגו עכשיו!

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!