דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני י"ד בניסן תשפ"ד 22.04.24
18.4°תל אביב
  • 21.5°ירושלים
  • 18.4°תל אביב
  • 18.8°חיפה
  • 17.8°אשדוד
  • 18.3°באר שבע
  • 22.3°אילת
  • 17.3°טבריה
  • 18.3°צפת
  • 16.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

מרחיק יונים לצמיתות

קרדיט: אבי הדברות
קרדיט: אבי הדברות

 

המאמר מאת "אבי הרחקת יונים"

רשתות ודוקרנים להרחקת יונים

עכשיו, העידן הטכנולוגי מזמן לפתחנו המצאה גאונית ומהפכנית שמאפשרת לנו להפסיק לסמוך על המזל – רשתות ודוקרנים לצורך הרחקת יונים. אלה יפעלו לרווחתכם לאורך כל הדרך, ישגיחו וישמרו מפני חדירת יונים לתחומי המחייה שלכם, בכל זמן ובכל מקום. כי בריאות ותברואה קובעים את איכות המחייה.

רשתות ודוקרנים נגד יונים – המצאה פרי פיתוח בינלאומי, שמספקת מענה מיידי ולטווח ארוך לכל בעיה של יונים מטרידות, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וחכמה שמונעת מיונים לחדור או לשהות במקומות בהם אינכם מעוניינים בהימצאותן.

לכל אדם באשר הוא ביתו הוא מבצרו וכל עוד היונים שוהות באזור המטרד בלתי נסבל: רעש, זוהמה ואכילת מיני מזון!

כתוצאה מכך, מדי שנה נפגעת איכות חייהם של מאות אנשים ואלפים נוספים נפגעים באופן שפוגע באיכות חייהם ברמות כאלה ואחרות.

ישנם דברים שחזקים מאיתנו אליהם כל אדם יכול חלילה להיקלע, אם זה יונים במרפסת, מקרה של יונים במחסן, יונים בגג, יונים בחדר הכביסה, יונים בחדר מכונות, יונים בחדר מנועי מזגנים , יונים בבוידעם, יונים בלובי או יונים בחצר.

מפגעים תברואתיים שנגרמים על ידי יונים

יונים מפיצות כינים ופרעושים, הן מרעישות, מלכלכות, ומעצבנות – לעתים גם מחלות חריפות יותר בעיקר לילדים ולקשישים.

כמו בחיים, גם במפגעים תברואתיים, שום דבר לא מכין אותך למצב שבו בזמן אמת היונים משתלטות על תחום מחייה וכל שנותר זה לסמוך על המזל.

אנשים שרוצים לשמור על בריאותם ואיכות חייהם יודעים שמעתה יש להם פתרון שנותן להם מענה, הם נמצאים בידיים  טובות כל הדרך, בכל זמן ובכל מקום !!!

דוקרנים נגד יונים ורשתות יונים עומדים לרשותכם לאורך כל הדרך ושומרים עליכם, מפני מפגעים שנגרמים על ידי יונים.

במקרה של סגירת מתחמים – מתחמים כמו מסתורי כביסה, או חדרי מנועים של מזגנים, כאשר מותקנת רשת נגד יונים, היא מונעת חדירת יונים למתחם ומשאירה אותו נקי.

במקרה של אדני חלונות או מעקה גג – מקומות מסוג זה משמשים מקומות בהם נוהגות היונים לשהות ומניעת נחיתתן על גבי משטחים אלה באמצעות דוקרני יונים תשאיר את האזור נקי.

התוצאות המיידיות של השימוש באמצעים כמו רשת יונים או דוקני יונים מוכיחות שיעילותם רבה

הרחקת יונים אלקטרונית – מערכת הרחקת יונים אלקטרונית מורכבת מפסי דריכה – סרטי הדבקה שקופים עמידים בתנאי מזג אוויר שיש לנו בארץ ועליהם פסי אלומיניום בהם יש זרם חשמלי קל.
פסי הדריכה גורמים ליונים ושאר בעלי הכנף לעזוב לצמיתות את האזור בלי פגיעה פיזית וללא חומרי הדברה או הרג, באמצעים אלקטרונים בלבד, תוך השבה של בעלי החיים לאזורי המחיה הטבעיים שלהם.

שיטות הרחקת יונים נוספות

  • מרחיק יונים אלקטרוני המתבסס על אור – המכשיר יופעל כשיזהה תנועות יונים בסביבתו.
    האור שמפיץ המכשיר יגרום לכך שהיונים יסתלקו מאדן חלון, גג, מזגן, מרפסת שירות או מכל מקום אחר בו הותקן המכשיר. האור לא פוגע ביונים אלא רק מרחיק אותן מהמקום בו לא רצוי שהן יהיו.
  • הרחקת יונים בעזרת מכשיר אלקטרוני הפועל בעזרת גלי קול ואור (מכשיר אולטרה סוני) – הרחקת יונים שמתבצעת באמצעות צלילים שמבהילים את היונים, כגון קולות עופות דורסים וציפורים טורפות. צלילים אלה מופעלים כאשר גלאי התנועה חש בהמצאות יונה.
    הצליל שנוצר אינו מסוכן לאוזני האדם או חיות מחמד, ונשמע רק לאוזני הציפורים.
  • התקנת דחלילים כמו בובות ינשופים כדי להבריח יונים מהמקום –
    הניסיון מוכיח כי שיטות להפחדת היונים אינן יעילות בגלל שהיונים מתרגלות לאמצעים השונים דוגמת בעלי כנף, עורבים וינשופים מפלסטיק, מקלטי קולות מצוקה, תותחי רעש ואמצעים דיגיטליים שונים.

מתי מזמינים מרחיק יונים?
אתם יכולים להזמין שירותי הרחקת יונים בכל רגע אם אתם מרגישים שהם נחוצים לכם, אך אם אתם מתלבטים, הנה 2 מצבים שבהם אל תהססו להזמין מרחיק יונים מומלץ:

  • אם לשלשת יונים נמצאה על הכביסה שלכם, מומחה להרחקת יונים יוכל לעזור לכם להפסיק את הבעיה הזו לצמיתות ולשמור על כביסה נקייה.
    הדבר חשוב היות ובלשלשת היונים יש חיידקים שעלולים להיות מסוכנים מאוד לבריאות כשבאים איתם במגע.
  • אם לפתע החלו לקנן באזור מגוריכם, במרחב מחייתכם יונים או בעלי כנף מסוג כלשהו, הרחקת יונים יכולה לעזור לכם להימנע ממפגעים תברואתיים שישבשו לכם את איכות החיים ובריאותכם.

סיכום – מרגע שהיונים הופכות למיטרד – עם מרחיק יונים ניתן למצוא פתרון

אבי – מרחיק יונים מקצועי יידע להתקין לכם את האמצעי הטוב, היעיל, הזול והנכון שיפתור לכם את הבעיה. אם זו רשת יונים, דוקרנים ליונים או מערכת אלקטרונית להרחקת יונים שמשגיחה ופועלת בשגרה באופן אוטומטי, מסייעת בתחושת הביטחון ושומרת עליכם מפני המפגעים הנגרמים על ידי יונים, פנו אלינו ונשמח לסייע.

לאחר שקראתם למרחיק יונים, לא תבינו איך יכולתם להסתדר בלעדיו

נשמח לסייע

צרו קשר או היכנסו לאתרנוhttps://www.avi-pigeoncontrol.co.il

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!