דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.0°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 21.4°חיפה
  • 18.4°אשדוד
  • 17.5°באר שבע
  • 24.5°אילת
  • 19.4°טבריה
  • 20.1°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: הכדורגלן הקפריסאי שאכל חטיף שוקולד שנזרק עליו מהיציע

וגם - השחיין הצעיר דניס לוקטב קובע שיא ישראלי ב200 מ' חופשי | שחקן נבחרת אוסטריה הצעירה נתפס זורק בקבוקי בירה על מסגד | מ.כ.נ. רמה"ש מתכוננות למשחק העונה בליגת העל נשים בכדורגל | ובני סכנין מפסידה לנס ציונה בגביע

דניס לוקטב אליפות ישראל בשחייה (צילום - גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה)
דניס לוקטב אליפות ישראל בשחייה (צילום - גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה)
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח כי מעז יצא מתוק: סטליוס דמטריו

ליאור ברטל

במהלך משחק ליגת המשנה הסקוטית בין סנט מירן לגרינוק מורטון, עמד בלמה הקפריסאי של סנט מירן סטליוס דמטריו בן ה-27 להוציא כדור חוץ לזכות קבוצתו, כאשר פגע בו חטיף שוקלד שנזרק מהקהל של הקבוצה היריבה. הבלם חשב לשניה איך להגיב לאירוע הביזארי והאלים והחליט לאחר מחשבה קצרה שהדרך הכי טובה היא להרים את חטיף השוקולד ולאכול אותו. בדיוק כמו במקרה המפורסם של המגן הברזילאי דני אלבס לפני שלוש שנים במדי ברצלונה, שהרים בננה שנזרקה לעברו על-ידי אוהדי ויאריאל ואכל אותה להנאתו.

https://twitter.com/90min_Football/status/948637665523634177

מנצח ועושה קפיצה מרשימה: דניס לוקטב

יאיר צוקר

אליפות ישראל בשחייה שננעלה השבוע בבריכה הלאומית בוינגייט סימנה את השינוי המתרחש והמתבקש בשחייה הישראלית שלא מצליחה להתרומם בשנים האחרונות ולשינוי הזה קרואים דניס לוקטב. השחיין בן ה-18 ממכבי אשדוד, קבע השבוע שיא ישראלי חדש ב-200 מטר חופשי (בבריכות קצרות)  עם שיפור של 3 עשיריות השניה כשעצר את השעון על 1:44.54 דקות והקדים את תומר פרנקל ודניאל נמיר. זהו השיא הלאומי השלישי שנשבר באליפות הנוכחית, אחרי השיא של דוד גמבורג ב-100 מ' חופשי ושל שחר מנחם שקבעה שיא חדש של 4:40.11 דקות במשחה 400 מעורב אישי.

לוקטב המתחרה במשחה ה-200 מ' חופשי כבר זכה בשתי מדליות באליפויות אירופה לנוער ובזהב במכבייה ונראה שהוא בדרך להיות שחיין העתיד של ישראל בסגנון החתירה, כזה שלא היה כאן אולי מאז יואב ברוק בשנות ה-90. מעניין מאוד לראות מה דיוויד מארש, מאמן העל של נבחרת ישראל בשחייה, יצליח להוציא מהכישרון הצעיר כשכל העיניים כבר נושאות לעבר אולימפיאדת טוקיו ב-2020.

מפסיד ונתפס על חם: דיאן ליבוביץ'

ליאור ברטל

שחקנה של נבחרת אוסטריה הצעירה דיאן ליבוביץ' בן ה-20 נעצר בשבוע שעבר בעיר קיסליק בבוסניה, לאחר שנתפס במצלמות האבטחה עוצר את מכוניתו ליד מסגד מקומי, יוצא מתוך הרכב עם חברו, שחקן בליגת המשנה האוסטרית דניאל סודר, וזורק מספר בקבוקי בירה על המסגד. בעקבות צילומי האבטחה השניים נעצרו לחקירה על-ידי המשטרה המקומית והודו במעשה. הקשר האחורי שהצטיין השנה במדי הקבוצה ותפס מקום בהרכב, פרסם התנצלות רשמית באתר המועדון בה כתב: "אני לא יודע מה עבר עלי ואני יכול להבטיח שאני מאוד מצטער על הטעות הזאת" כאשר גם המועדון הוינאי הוציא באופן מידי תגובה רשמית שמגנה את התנהגותו של הקשר המוכשר אך סורר.

https://twitter.com/mustafa_mulalic/status/946873827404984324

מנצחות ומצפות למשחק העונה – מ.כ.נ רמת השרון

צור רוזנצוויג

לא רבים יודעים אך מ.כ.נ. רמת השרון קבוצת כדורגל נשים שנמצאת במקום השני בליגת העל אחרי הסיבוב הראשון שהסתיים השבוע, נמצאת בעיצומו של רצף מרשים מאוד עם שבעה ניצחונות רצופים עם מאזן שערים מעורר השראה של 35:0 מאז ההפסד במחזור הפתיחה למ.ס. קרית גת.

על הדרך להישג חתומות כל השחקניות שמתאפיינות בשיתוף פעולה ורוח קבוצתית. את הקבוצה המאמן גבי ברושטיין בעונתו השנייה בתפקיד ויחד עם השחקניות רוצה להחזיר את תואר האליפות חזרה לשרון אחרי שנה הפסקה. הדרך לעשות זאת עוברת במחזור הקרוב, ערב פתיחת הסיבוב השני מול יריבתה המושבעת בשנים האחרונות והאלופה המכהנת מ.ס. קרית גת.

חנית שוורץ, שוערת רמת השרון ונבחרת ישראל, מקווה להמשיך לשמור על הרשת נקייה גם במשחק הזה, וסנטוס דה סילבה הכוכבת הברזיאלית של הקבוצה צריכה להמשיך לנצל את ההזדמנויות ברחבה לשערים ולהוסיף על ה-14 שכבר רשומים לזכותה. ביום ראשון בשעה 19:30 בקריית גת יתקיים משחק העונה בליגת העל נשים, האלופה מול הסגנית. ראו עצמכם מוזמנים.

מפסידים וזה כבר לא נעים: איחוד בני סכנין

צור רוזנצוויג

בני סכנין איבדה את הצפון, הקבוצה מהגליל שסיימה את הסיבוב הראשון עם תחושת החמצה ואי שביעות רצון רצתה השבוע להמתיק במעט את העונה הזאת ולעשות חיל כבדרך כלל בגביע המדינה, אבל אמש (חמישי) פגשו 'הסכנינאים' את נס ציונה הצנועה מליגה א' שבצמד שערים הדיחה את בירת המגזר הערבי ושלחה אותם במהירות אל מאבקי הפלייאוף העליון כשהם מאחרים את משחקיהם העונה באיצטדיון עכו.

לא קל להיות פליקס נעים ברגעים כאלה. המאמן שהגיע בסוף הקיץ וההנהלה שהחתימה אותו מתקשים לשמור על שקט ביחס למעמדו אשר לא מוסיף למצב הקבוצה ולביטחון השחקנים ונראה שאם לא יהיה שינוי בתוצאות מהר, הקבוצה עלולה להתדרדר למקומות קשים מבחינתה.

נס ציונה מליגה א' דרום הדהימה את סכנין והדיחה אותה מהגביע!מה יש לכם להגיד על ההפסד הזה? קראו מה שהיה שם>> https://goo.gl/ps1yFD

Posted by ‎יאללה ספורט‎ on Thursday, January 4, 2018

מנצחת כפול 4: שאקילה היל

יאיר צוקר

היסטוריה נרשמה השבוע בליגת המכללות בארה"ב. שאקילה היל שחקנית מכללת גרמבלינג סטייט סיימה משחק עם מאזן אישי דו-ספרתי בארבעת המדדים (קוואדרופל דו-ספרתי) כשהשיגה במשחק אחד: 15 נקודות, 10 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-10 חטיפות והוליכה את קבוצתה ל-93:71 על אלבמה. מעבר לעובדה שזו שורה סטטיסטית מדהימה, שאקילה היא גם השחקנית הרביעית אי פעם שרושמת קוואדרופל שכזה בכדורסל המכללות ובראשונה שעושה זאת מאז 1993, אז הייתה זאת סוניה טייט שצברה 29 נקודות, 14 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-10 חטיפות במשחק אחד.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!