דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / שידור ישיר: היכנסו לצפייה במשחק העונה בליגת העל בכדורגל נשים

האלופה הנוכחית נגד האלופה היוצאת, המקום הראשון נגד המקום השני | כל מה שצריך לדעת לקראת משחק העונה בליגת העל לנשים בין מ.ס. קרית גת למ.כ. רמת השרון | הערב בשעה 19:30 בקרית גת

ליגת העל נשים - קרדיט ההתאחדות לכדורגל
ליגת העל נשים - קרדיט ההתאחדות לכדורגל
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הסיבוב הראשון בליגת העל בכדורגל נשים הסתיים ולאחר תשעה מחזורים נוצר ראש חץ מאוד ברור המורכב משתי הקבוצות הטובות בליגה. מצד אחד האלופה הגאה מ.ס. קרית גת ומצד שני האלופה מלפני שנתיים מ.כ. רמת השרון. שתי הקבוצות מובילות את הטבלה כאשר קרית גת נמצאת במקום הראשון עם 22 נק' ורמת השרון מיד אחריה עם 21 נק'. משחק העונה המבטיח בין שתי הקבוצות יתקיים הערב (ראשון) ב-19:30 וישודר בערוץ ההתאחדות לכדורגל באתר YouTube. נראה כי מובטח לנו משחק מרתק בין שתי קבוצות שמציגות עד כה יכולת מעולה.

מ.ס. קרית גת הקבוצה המארחת והאלופה המכהנת מקווה לזכות בניצחון שני העונה על יריבתה המושבעת והציגה יכולת נהדרת במהלך העונה, כאשר היא עדיין הקבוצה היחידה שלא נוצחה השנה. את הקבוצה מהדרום מאמן בשנתו הראשונה ירון גפני, ומובילות אותה שחקניות ההתקפה: דה סילבה דוס סנטוס הברזילאית, אנדראה לאיו הרומניה בעונתה השלישית במועדון וקארין רחמים שפורצת בצורה מפתיעה העונה. בקישור הדומיננטי של הקבוצה מהדרום ניתן למצוא את הקפטנית מור אפרים ולצידה את קארין סנדל, אלינה מטקלוב הכישרונית ודניאלה שולמן שחקנית הנבחרת הלאומית שחוזרת מפציעה. אין ספק שקישור זה הוא מה שמעניק להן יתרון מול שאר הקבוצות בליגה.

*** חדשות טובות לקראת השבת ***אנחנו שמחים לפרסם כי החלוצה דניאל שולמן, שסבלה מקרע ברצועה הצידית בברך, חזרה לכשירות מלאה…

Posted by ‎מ.ס קרית גת נשים – F.C Kiryat Gat Women's team‎ on Friday, January 5, 2018

בראיון שיפורסם בהמשך השבוע ב'דבר ראשון' דיברה קפטנית קרית גת מור אפרים על מצבה של קרית גת בליגה העונה: "ליגת הנשים היא ליגה מאוד הפכפכה, פתחנו את העונה בקצב טוב ובינתיים ללא הפסד, אבל המון דברים עוד יכולים להשתנות. מספיק ששחקנית אחת חשובה נפצעת, שהקבוצה נכנסת לתקופה לא טובה, שהקבוצה צוברת הפסדים. הרבה קבוצות יכולות לצמצם פערים. לפתוח מחדש את המירוץ לאליפות. עוד מוקדם מאוד לטעמי לדבר על אליפות".

מולה תתייצב הטוענת לתואר מ.כ. רמת השרון שנמצאת בעיצומו של רצף מרשים מאוד עם שבעה ניצחונות רצופים במאזן שערים מעורר השראה של 35:0 מאז ההפסד במחזור הפתיחה למ.ס. קרית גת. על הדרך להישג חתומות כל השחקניות שמתאפיינות בשיתוף פעולה ורוח קבוצתית. את הקבוצה מאמן גבי ברושטיין בעונתו השנייה בתפקיד ויחד עם השחקניות הוא רוצה להחזיר את תואר האליפות חזרה לשרון אחרי שנה הפסקה.

חנית שוורץ, שוערת רמת השרון ונבחרת ישראל, מקווה להמשיך לשמור על הרשת נקייה גם במשחק הזה, וסנטוס דה סילבה הכוכבת הברזילאית בת ה-21 של הקבוצה צריכה להמשיך לנצל את ההזדמנויות ברחבה לשערים ולהוסיף על ה-14 שכבר רשומים לזכותה. לצידן מככבות החלוצה שירלי אוחנה, הקשרית ההתקפית ערבה שחף, קשרית המרכזית המרשימה ג'סיקה דוס סילבה והקפטנית הוותיקה אדוה טוויל.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור תשיעי (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור תשיעי (גרפיקה: אידאה)

הליגה הישראלית עוברת שינוי מרענן וחשוב בשנים האחרונות, כמו שמור אפרים מספרת ל'דבר ראשון'. לדבריה כאשר היא הייתה שחקנית צעירה, היו שתי קבוצות שהתחרו על כל התארים, מכבי חולון ואס"א ת"א, ושתיהן היו הרבה רמות מעל שאר הליגה. הסיבה לכך לפי מור, היא שמרבית השחקניות גרו במרכז הארץ. לעומת זאת, בשנים האחרונות ישנה התפתחות חיובית בליגה לדבריה. "בשנים האחרונות נעשתה מהפכה בקרית גת, הגיעו שחקניות מהמרכז ויצרו קבוצה דומיננטית", מספרת מור. "היום ישנן ארבע קבוצות חזקות בליגה ונוצרה תחרותיות. מ.כ. רמת השרון, מכבי חדרה, מ.ס. קרית גת ואס"א ת"א כולן חזקות והתחרות על התארים היא בין 4 הקבוצות האלו. זה נתן דרייב שונה לליגה, אני בתור שחקנית ששיחקה מספר שנים בהפועל ב"ש שהייתה קבוצת אמצע טבלה, פעם אחת בלבד הגעתי לחצי גמר גביע המדינה והפסדנו. בשנים האחרונות הזוכות בגביע והאליפות אינן ידועות וכל אחת מארבע הקבוצות יכולות לזכות בתואר".

מוזמנים ומוזמנות לעקוב אחרי ליגת העל בכדורגל נשים אצלנו ב'דבר ראשון'.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!