דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / ליגת העל נשים: משחק העונה הסתיים בניצחון מתוק של רמה"ש בקרית גת

הקבוצה ניצחה אמש 2:1 בחוץ את קרית גת ועלתה לפסגת הטבלה | אחרי מהפך משער היתרון המוקדם של דניאל שולמן לזכות לקרית גת, ג'סיקה דה סילבה ושקירה דונקן כבשו למנצחות | שוערת רמה"ש חנית שוורץ הדפה שני פנדלים

כדורגל נשים - מ.ס. קרית גת נגד מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יאיר צוקר).
כדורגל נשים - מ.ס. קרית גת נגד מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יאיר צוקר).
ליאור ברטל
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

משחק העונה המסקרן במחזור העשירי בליגת העל נשים בכדורגל הבטיח הרבה וקיים. קבלנו את כל מה שיכלנו לבקש – שער יתרון מהיר, שני פנדלים שנעצרו, מהפך במשחק, טעות שיפוט והמון דרמה. לאחר שבמחזור הראשון ניצחו קרית גת את רמת השרון בחוץ, כעת הגיע תורן של רמת השרון לעשות מהפך בטבלה ולנצח 2:1 בחוץ. הכוכבת הגדולה של המשחק הייתה שוערת מ.כ.נ. רמת השרון חנית שוורץ שעצרה שני פנדלים במהלך ההתמודדות והבטיחה ניצחון מתוק ומקום ראשון בצמרת הליגה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור עשירי (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור עשירי (גרפיקה: אידאה)

מהלך המשחק

כ-100 אוהדים נלהבים הגיעו מגרש הסינטטי החדש בקרית גת, פתיחת המשחק הייתה שייכת למארחות, כדור חוץ מוצא את הראש של הרומנייה המצויינת אנדרה לאיו ברחבה שמשגרת אותו לשער של רמת השרון, השוערת חנית שוורץ מאגרפת את הכדור לתוך הרחבה ודניאל שולמן החלוצה היהודייה – האמריקאית שרק חזרה מפציעה, מנצלת את ההזדמנות ובועטת עם כל הלב והנשמה פנימה, 0:1 מהיר לקרית גת, שולמן לא יכלה לבקש חזרה יותר טובה מזו.

רמת השרון היא קבוצה עם המון שחקניות מנוסות שזכו במספר תארים בקריירה הארוכה שלהן כמו שירלי אוחנה, אדווה טוויל וערבה שחף, ולכן הן לא נלחצו מהיתרון המוקדם והחלו לחפש את השוויון. קרית גת ירדו להתגונן ולשמור על שער היתרון ורמת השרון השתלטו על מרכז השדה. בדקה ה-20 אדוה טוויל מעלה כדור קרן מצויין מצד ימין, ערבה שחף מגיעה ראשונה אל הכדור ונוגחת אותו לעבר ג'סיקה דה סנטוס שמתוך הרחבה כובשת את שער השוויון בבעיטה מהאוויר 1:1 במשחק.

בדקה ה-42 התקפה מצוינת של קרית גת, שולמן מקבלת כדור 35 מטרים מהשער, עושה סיבוב ומתנערת מהשומרת שלה, מעבירה כדור מצוין לאנדראה לאיו שחומקת בין שחקניות ההגנה ונכנסת עם הכדור לתוך הרחבה, אך בועטת החוצה במצב קורץ מול השער. השחקניות יורדות למחצית בשוויון 1:1

כדורגל נשים – מ.ס. קרית גת נגד מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יאיר צוקר).
כדורגל נשים – מ.ס. קרית גת נגד מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יאיר צוקר).

המחצית השנייה נפתחת בסערה, כאשר קרית גת יוצאת לעוד התקפה מתפרצת. שוב הכדור מגיע לדניאל שולמן שמוצאת בכדור נהדר את הקפטנית מור אפרים שבועטת לשער אבל נעצרת ביציאה מצוינת של השוערת חנית שוורץ.

בדקה ה- 63 מגיע רגע הדרמה במשחק,  קרית גת לוחצת על השער של רמת השרון, הכדור חוזר מהגנה להתקפה, שולמן המצויינת מוציאה כדור רוחב נפלא למור אפרים שמוכשלת ברחבה ע"י השוערת. שוב טעות בהגנה של רמת השרון, ומסירה נהדרת של שולמן. סילבה דוס סנטוס לוקחת את הפנדל ובועטת בחצי גובה לצד ימין, אך נהדפת בעצירה מצוינת של חנית שוורץ.

בדקה ה-68 טעות קשה בהגנת קרית גת. מאיה ברקי שולחת כדור עומק מההגנה להתקפה של רמת השרון. שחקניות קרית גת שרואות ששירלי אוחנה נמצאת בנבדל מסתכלות על הקוון ומחכות לשריקה, אבל הכדור מגיעה לשקירה דונקן החלוצה הג'מייקנית של רמת השרון שמתקדמת ללא הפרעה לתוך הרחבה, מעבירה את הכדור בין הרגליים של השוערת ומבקיעה שער יתרון חשוב, 2:1 לרמת השרון.

רמת ניסו להסתגר ולשמור על היתרון ובדקה ה-87 קרית גת מקבלת מתנה להשוות את המשחק. דה סילבה דוס סנטוס פורצת באגף ימין, היא מנסה להעביר כדור לרחבה, אך הוא פוגע ביד לא מכוונת של חימנס מרמת השרון. שופט המשחק בהחלטה גבולית בוחר להעניק פנדל לקבוצה המארחת. הפעם הייתה זו אנדראה לאיו שנגשה לבעוט את הפנדל, היא משחררת בעיטה חזקה לאמצע השער שהולכת לרגליים של חנית שוורץ, ובלי ספק היא המצטיינת של המשחק, אחרי שהצילה בפעם השנייה את קבוצה משער בכדור עונשין.

כדורגל נשים – מ.ס. קרית גת נגד מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יאיר צוקר).
כדורגל נשים – מ.ס. קרית גת נגד מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יאיר צוקר).

קרית גת המשיכה ללחוץ כדי למצוא את השוויון, אך לצערן הפעם הן ירדו מנוצחות מהמגרש ויצטרכו לחכות לאיבוד נקודות של רמת השרון כדי לחזור לצמרת. רמת השרון מצידה צריכה לחגוג עם גיבורת המשחק חנית שוורץ שמראה לכולם מה היא השוערת הפותחת של נבחרת ישראל.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!