דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מפסידים: התאחדות הכדורגל האיטלקית שמתעלמים מהגזענות כלפי מטווידי

וגם - חותר הקיאק היפני שנתפס מחדיר סם למשקה של יריבו | דראגן בנדר שהעביר את גיל ההתבגרות במכבי ת"א מתחיל לפרוח במדי פיניקס | והשחקן הספרדי שירק על שחקן יריב כי זעם על כך שקבוצתו הפסידה בגביע

בלז מטווידי (צילום: Shutterstock).
בלז מטווידי (צילום: Shutterstock).
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מפסידה לגזענות: התאחדות הכדורגל האיטלקית

ליאור ברטל

ביום שבת יצאה קבוצת הכדורגל יובנטוס למשחק חוץ מול קליארי, במהלך המשחק החליטו אוהדי הקבוצה הביתית לקרוא קריאות גזעניות כלפי קשר יובנטוס ונבחרת צרפת בלז מטווידי. מטווידי שפרסם פוסט רשמי על הקללות הגזעניות עורר סערה באיטליה על היחס הלא לגיטימי לו זכה. בפוסט כתב מטווידי: "אנשים חלשים מנסים להפחיד עם שנאה. אני לא יכול לשנוא ואני יכול להצטער רק על אלה מי את הדוגמאות הרעות האלה. פוטבול הוא דרך להפיץ שוויון, תשוקה,, וזו הסיבה שאני כאן. – שלום".

Merci pour tous vos messages, grazie per i vostri messaggi, thanks all for your messagesAujourd’hui j’ai été victime…

Posted by Blaise Matuidi -Page Officielle- on Saturday, January 6, 2018

זאת כבר הפעם השנייה שאוהדי הקבוצה קאלירי מוערבים בקריאות גזעניות כלפי שחקן שחום עור וזוכים בהתעלמות של השופטים והתאחדות לכדורגל. כאשר בשנה שעברה קיללו את סולי מונטרי קשר נבחרת גאנה במשחקם נגד פסקרה. למרות הסערה החליטה ההתאחדות להתעלם ולא להעניש את הקבוצה בטענה שהשופט לא כתב על כך בדוח השיפוט ובכך מכשירים את הקרקע להמשך תופעת הגזענות באיטליה.

מנצח וברוך הבא לליגה: דראגן בנדר

יאיר צוקר

דראגן בנדר זוכרים? הנער הקרואטי שהיה הבטחה הגדולה במכבי תל אביב לפני שנתיים ונבחר 4 בדראפט 2016 ע"י פיניקס סאנס, הגיע השבוע בשעה טובה לנ.ב.א. בנדר שעושה קפצה יפה מתחילת העונה אצל ה'סאנס', הוביל את הקבוצה לניצחון על אוקלהומה סיטי עם שיא קריירה של 20 נקודות (מתוכן 6 שלשות) והוסיף גם 6 ריבאונדים ו-3 חסימות כולל אחת יפה במיוחד לראסל ווסטברוק.

יחד געם ג'וש ג'קסון, שממשיך להרשים עם 17 נקודות ודווין בוקר עם 26 נקודות, הנחילו הפסד לת'אנדרס והם מובילים את ה'סאנס' למאזן 15-10. נראה שהימים בהם כיכב על הפרקט באולם זיסמן ברמת גן כבר מאחוריו.

מפסיד ויורק לכל עבר: סמואל סאיז

צור רוזנצוויג

לפעמים צריך לדעת איך להפסיד, בשבוע החולף התקיימו משחקי הגביע האנגלי בכדורגל, אחת ההפתעות במהלך הסיבוב השלישי היה ניצחונה של קבוצת ניופורט הקטנה מהליגה הרביעית שהדיחה את קבוצת לידס יונייטד מהליגה השנייה בתוצאה 1:2 משער בדקה ה-89 של שון מקולסקי. מי שלקח קשה מדי את ההפסד היה סמואל סאיז חלוצה הספרדי הפעלתן של לידס יונייטד, שהגיב בצורה ילדותית למדי לשער שהדיח אותם מהגביע, במהלך החגיגות של ניופורט וכחלק מחילופי דברים בין השחקנים ירק הספרדי על רובי ווילמוט קשרה של המנצחת וכך הוציא את זעמו, באותו הרגע הורחק סאיז בכרטיס אדום.

זו הפעם השנייה שסאיז הצעיר נקשר למקרה יריקה, באוגוסט האחרון נחשד השחקן למקרה יריקה במשחק מול קבוצת פורט וייל. על המקרה בשבת אמר החלוץ שהוא מבטיח ללמוד ממה שקרה ולא לחזור על המעשה לעולם. ווילמוט אמר שהוא מקבל את התנצלותו ומבין שזה היה בהתפרצות רגשות. ספורטיביות הוא שם המשחק וההתאחדות האנגלית החליטה להעניש את השחקן בהרחקה משישה משחקים, החלטה חשובה מאוד שתאלץ את לידס להסתדר בלי השחקן האחראי ל-9 מ-37 השערים שלה השנה.

מפסיד בניסיון הפללה ונזרק מהקיאק: יאשירו סוזוקי

ליאור ברטל

השבוע החליטה התאחדות הקאיקים היפנית על השעייתו של חותר הקאיקים המקומי יאשירו סוזוקי לשמונה שנים הקרובות, לאחר שהוא נתפס מחדיר סם לתוך משקה של אחד המתחרים שלו סייג'י קומאטסו. סוזוקי בן ה-32 שפך טרואידים אנאבוליים אסורים לתוך המשקה של קומאטסו כחלק מהתחרות בניהם על מקום באולימפיאדה שתתקיים בטוקיו בשנת 2020. ההחלטה הקשה של התאחדות בעצם גרמה לסיום הקרירה של סוזוקי שהודה במעשה ולא יחזור יותר להתחרות במסגרת הלאומית או הבינלאומית.

המנצח המפתיע מהונוללו: טואה טאוביילואה

צור רוזנצוויג

ביום שני האחרון התקיים בארצות הברית גמר פוטבול המכללות בין אלבמה קרימזון טייד ובין ג'ורגיה בולדוגס, אלבמה חיפשה תואר אליפות שני בשלוש שנים האחרונות מולם התייצבו הבולדגוס האנדרדוגים שחיפשו אליפות ראשונה מזה 36 שנה.

גם על הקווים היה פיקנטי עד חריף שמאמן הבולדגוס קירבי סמארט פגש את מורו רבו ואת מי שהוא היה עוזר המאמן שלו ניק סייבן. על המגרש היה זה סייבן הותיק שהצליח להוציא את הג'וקר אחרון, לאחר מחצית בה ג'ורג'יה נהנתה מעצם העובדה שהגמר מתקיים 100 קילומטר מהקולג' שלה באטלנטה והובילה 0:13 היה צריך ליצור זעזוע, סייבן הושיב את הקוורטאבק שלו הארטס ונתן את המשוכות לשחקן השנה הראשונה הצעיר מספר 13 טואה טאוביילואה, שעד אז שיחק שמונה משחקים בלבד במהלך השנה.

ההימור הצליח על אף גמגום ברבע השלישי השחקן בן ה-19  מהונולולו הוואי, יצר את הקאמבק של קבוצתו עם ריצה של 0:10 ברבע הרביעי ועם שתי מסירות מדויקות לטאצ'דאון בדרך ל-20:20 בסוף המועד החוקי וגם סיים אותו לחיוב עם עוד  מסירה מופלאה הפעם ל-41 יארד בהארכה  שמצאה בצורה מופלאה את דהוונטה סמית לו זו הייתה תפיסה ראשונה במשחק, תפיסה  ששווה אליפות ושלחה את אלבמה לחגוג ואת ג'ורג'יה להמשיך לחכות לתואר הנכסף.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!