דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
18.2°תל אביב
  • 11.9°ירושלים
  • 18.2°תל אביב
  • 17.4°חיפה
  • 18.7°אשדוד
  • 15.5°באר שבע
  • 22.2°אילת
  • 18.7°טבריה
  • 13.3°צפת
  • 17.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל

ספורט ישראלי / ליגת העל בכדורגל נשים - ג'סיקה דה סילבה היא הסיבה שרמת השרון מובילה

המחזור ה-12 של הליגה היה סוער, אך עם מעט תהפוכות - קריית גת גברה על מכבי חדרה | רמת השרון הביסה את בנות נתניה | והאקדמיה ניצחה את פ"ת | וג'סיקה דה סילבה עושה את רמת השרון

מחזור 12 ליגת העל לנשים בכדורגל. האקדמיה נגד הפועל פ"ת  (צילום מסך)
מחזור 12 ליגת העל לנשים בכדורגל. האקדמיה נגד הפועל פ"ת (צילום מסך)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

במחזור ה-12 שהתקיים בליגת העל לכדורגל נשים, רשמה מ.כ קרית גת ניצחון גדול בקרב על הצמרת מול מכבי חדרה. עם הישג של 4:1, מבסס הניצחון את קרית גת במקום השני בליגה. המוליכה מ.כ רמת השרון ממשיכה לדרוס כמעט כל קבוצה אחרת, הפעם עם 4:0 בחוץ על בנות נתניה. אס"א ת"א חוזרת לנצח עם ניצחון קטן 2:1 על הפועל רעננה והאקדמיה מביסה 5:0 את הפועל פ"ת החלשה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 12 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 12 (גרפיקה: אידאה)

מ.ס קרית גת 4 – מכבי חדרה 1

ניצחון חשוב לאלופה שמצליחה לשמור על הנקודות מול יריבתה בצמרת – חדרה. בסיבוב הקודם במשחק מול חדרה איבדה קרית גת נקודות חשובות כאשר סיימה בתיקו. הפעם קרית גת שלטה מתחילת המשחק במגרש, ותרגמה את יתרונה לשער ראשון בדקה ה-24, כאשר מור אפרים קבלה כדור באמצע הרחבה שמצא תוך כדי סיבוב את קארין סנדל, שבבעיטה מדויקת העלתה את קרית גת ליתרון מוצדק. בדקה ה-44 הכפילה אנדראה לאיו את היתרון, אחרי שחטפה את הכדור להגנת חדרה, פרצה מאגף שמאל לרחבה והכניעה בקלות את השוערת.

במחצית השניה סגרה קרית גת את הסיפור, כאשר בדקה ה-58 דניאל שולמן מצאה את מור אפרים על סף הרחבה, בעטה לחיבורים והעלתה את קרית גת ל-3:0. שיתוף הפעולה נהדר ממשיך גם בדקה ה-70, כאשר הפעם במהלך התקפה התפרצה מור אפרים, ובישלה את השער לדניאל שולמן עם הרביעי לזכות קרית גת. חדרה עוד צימקה עם שער ניחומים בדקה ה-88, אותו כבשה שחר חממי.

האקדמיה 5 – הפועל פ"ת 0

ניצחון ענק לבנות של האקדמיה, המראות, ולא בפעם הראשונה העונה, את הפוטנציאל הגדול שלהן. פ"ת לעומת זאת ממשיכה לשקוע במקום האחרון בטבלה, ותצטרך לעשות שינוי משמעותי כדי לא לרדת ליגה בסיום העונה. האקדמיה פתחה את חגיגת השערים בדקה ה-21 עם שער של שירה אלינב, אחרי כדור רוחב מצויין. בדקה ה-25 האקדמיה עלתה כבר ל-2:0 בזכות נעה סלימהוג'יץ שחטפה כדור מהגנת פ"ת, מצאה את אליס בלוחין שסידרה לעצמה מרווח לבעיטה ושחררה כדור מדויק לפינה השמאלית. עוברות שלוש דקות והאקדמיה כבר ביתרון שלוש, אחרי טעות קשה של שוערת פ"ת, שלא הצליחה לבלום כדור חלש שנבעט לשערה, ואליס בלוחין מסתערת על הכדור החוזר ודוחקת אותו פנימה.

במחצית השניה השליטה של האקדמיה נמשכה. שוב איבוד כדור של הגנת פ"ת לנעה סלימהוג'יץ, שהפעם החליטה לבעוט את הכדור מחוץ לרחבה הישר לחיבורים. הפעם לא היה שום סיכוי, לפייבור מוזס השוערת הניגרית של פ"ת. בדקה ה-90 יאנא חטיב מהאקדמיה חותמת את התוצאה בהתקפה מתפרצת מעולה שבסיומה מצאה אליס בלוחין את חטיב לשער קל.

הפועל רעננה 1- אס"א ת"א 2

במשחק הצמוד ביותר במחזור נפגשו שני הקבוצות ממרכז הטבלה – מצד אחד רעננה, הקבוצה המפתיע של העונה, ומצד שני אס"א שהייתה אמורה להאבק העונה על האליפות אך בעקבות רצף תוצאות מאכזב מוצאת את עצמה רחוקה מדי מצמד המובילות. המשחק נפתח בקצב מסחרר, כשכבר בדקה השלישית אס"א עולה ליתרון ראשון במשחק. כדור קרן של אושרת עיני נהדף מחוץ לרחבה ומוצא את לירז אוחנה, שבועטת כדור חזק מהאוויר ומכניעה  את שוערת רעננה. בדקה ה-16 רוני שימריך משווה את התוצאה, אחרי מסירה מצויינת של אור רפאלי, שמשאיר את שמריך לבד מול השוערת בדרך לשער השוויון. במחצית השניה הצליחה אס"א להבקיע את השער השני, שמבטיח להן ניצחון חשוב כאשר בדקה ה-68 מורן פרידמן מבקיעה את שער הניצחון בבעיטה חופשית מדויקת.

בנות נתניה 0 – מ.כ רמת השרון 4

רמת השרון ממשיכה לנצח בקלות את הליגה, כאשר הפעם היא פוגשת את נתניה שמעודדת מהניצחון במחזור הקודם על הפועל פ"ת. באופן צפוי ניצחה רמת השרון את המשחק כאשר הפעם היא עולה עם שחקנית הרכש החדשה של הקבוצה, שחקנית הקישור ורד כהן שפתחה את העונה באס"א ת"א. כהן, בת ה-29, נחשבת לאחת השחקניות הטובות בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות ותהיה חיזוק נהדר לקבוצה החזקה מרמת השרון.

את שער הבכורה של כבשה כהן כבר בדקה ה-30 לאחר כדור קרן, שמגביהה שירלי אוחנה ועובר את כל שחקניות ההגנה ומגיע לורד כהן בפינה הימנית, שבועטת מהאוויר טיל לתוך השער. בדקה ה-65, מיטל שרעבי המחליפה בועטת כדור שפוגע במשקוף וחוזר לג'סיקה דה סילבה שמפציצה מקרוב את השער השני של הקבוצה. דקה אחרי, בישלה ג'סיקה כדור מצויין לשירלי אוחנה, שבועטת מחוץ לרחבה. בדקה ה-88 כבשה  סנטוס דה סילבה את הרביעי לזכות רמת השרון.

מצטייינת המחזור- ג'סיקה דה סילבה

ג'סיקה דה סילבה שחקנית הקישור בת ה-26 של המועדון, היא אחת משחקניות הקישור הטובות בליגה. היכולת שלה לעצור את התקפות הקבוצות שמתמודדות מול רמת השרון ובמקביל היכולת להאיץ ולהניע את הכדור קדימה, לעבר התקפת מעבר קטלנית של רמת השרון, הופכות את הברזילאית לאס של רמת השרון. השבוע היא בישלה שער וכבשה נוסף, כאשר היא מראה כמו תמיד יכולת נהדרת במרכז השדה. רמת השרון מובילה כרגע את הליגה וג'סיקה היא אחת הסיבות המרכזיות לכך

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!