דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: דברת בנדל עברה מאס"א ת"א לחדרה והצעידה אותה לניצחון

סיכום המחזור ה-13 - קרית גת מביסות את חולון | רמת השרון מנצחת 2:0 את אס"א ת"א שנפרדה מדברת בנדל וורד כהן | מכבי כשרונות חדרה מנצחות 0:3 את רעננה | מצטיינת המחזור - דברת בנדל שעברה השבוע לחדרה והובילה לניצחון

מ.כ. רמת השרון נגד אס"א ת"א מחזור 13 (צילום מסך, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מ.כ. רמת השרון נגד אס"א ת"א מחזור 13 (צילום מסך, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

השבוע התקיים המחזור ה-13 של ליגת העל בנשים. המחזור שנדחה מיום חמישי בעקבות המזג האוויר הסוער, שוחק בחלקו ביום ראשון. שתי מוליכות הליגה מ.כ. רמת השרון ומ.ס. קרית גת המשיכו להיות גדולות על שאר הליגה ולצבור ניצחונות קלים במאבק בניהן בצמרת. מכבי כישרונות חדרה ממשיכה להתבוסס במקום השלישי עם 0:3 על הפועל רעננה. המשחק בין האקדמיה לבנות נתניה נדחה ליום חמישי.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 13 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 13 (גרפיקה: אידאה)

אס"א ת"א 0 – מ.כ. רמת השרון 2

אס"א הגיעה למשחק החשוב אחרי ששחררה בשבועיים האחרונים שתיים מהשחקניות הכי חשובות שלה – החלוצה דברת בנדל שעברה למכבי כשרונות חדרה והקשרית ורד כהן שהצטרפה למ.כ. רמת השרון. המעבר של שתיהן מחליש באופן משמעותי את אס"א במאבקים הצפויים לה בהמשך העונה בליגת העל. כבר במחזור הזה ורד כהן הגיעה עם קבוצתה החדשה רמת השרון והשיגה ניצחון חשוב במאבקי הצמרת.

בפתיחת המשחק קבלה ורד כהן  זר פרחים מאס"א ת"א, שהראו  איך נפרדים נכון משחקנית שלהן בשנה וחצי האחרונות. במהלך המשחק מ.כ. רמת השרון הייתה טובה יותר והשיגה את שער היתרון בדקה ה-27 כאשר כדור נהדף מההגנה לאדווה טוויל שהשתחררה מהגנה ובעטה טיל לחיבורים 20 מטר מהשער. 1:0 לזכות רמת השרון.

אס"א ניסתה להשוות, כדור מצוין הגיעה לדליה דכוור שבעטה כדור טוב שחמק מילימטרים מהקורה. בדקה ה-83 מאיה חיטמן מסרה כדור עומק לכוכבת הגדולה של רמת השרון העונה סנטוס דה סילבה, שרצה לתוך הרחבה והכניעה את הלנה דה סילבה השוערת הברזילאית של אס"א וקבעה את תוצאת המשחק 2:0 לאורחות.

מכבי חדרה 3 – הפועל רעננה 0

חדרה מתחזקת באופן מאוד רציני עם ההגעה של מלכת שערי הליגה בעונה החולפת דברת בנדל. כבר במשחק הבכורה שלה בנדל הוסיפה מימד נוסף חשוב בהתקפה של חדרה. במשחק מול רעננה ניתן היה לראות את הפוטנציאל הנפיץ של חדרה שפשוט נראית מעולה. חדרה עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-13, כאשר כדור קרן של חדרה מוצא את הרגל של חנין נאסר לא מכוסה ברחבה וכובשת את שערה הרביעי העונה. בדקה ה-24 מתרחש האירוע החשוב במשחק כאשר דברת בנדל פורצת להתקפה מתפרצת של חדרה, קפטנית רעננה שי שדה מכשילה אותה מאחור וסופגת כרטיס אדום ישיר.

ללא הקפטנית של רעננה, חדרה השתלטה לגמרי על המשחק ולחצה להשגת הניצחון. בנדל המשיכה להגיע למצבים מול השער הרענני, אבל יכולת טובה של שוערת רעננה עמית כהן מנע תבוסה במשחק. בדקה ה-56 מצליחה התקפה הקטלנית של חדרה להכניע סוף סוף את רעננה, עם מסירת רוחב של דניאל סופר למרכז הרחבה דוברת בנדל בועטת מקרוב וכובשת את שערה הראשון במדי חדרה. בדקה ה-85 המחליפה לביאה ואן אוורקרק סוגרת את הסיפור ומעלה מקרוב את חדרה ל-0:3

מכבי חולון 0 – מ.ס קרית גת 5

במה שהיה אמור להיות משחק צמרת חשוב לשתי הקבוצות בין השניה לרביעית בטבלה הפך תוך מספר דקות לעוד ניצחון קליל של קרית גת כחלק מהמרדף אחרי המובילה מרמת השרון. בדקה ה-11 קרית גת כובשת את השער הראשון שלה במשחק, כאשר כדור קרן נהדף לא טוב לרגלי לינוי רוג'רס שמבקיעה מקרוב 1:0 לאלופה. בדקה ה-22 חטיפת כדור של קארין סנדל במרכז המגרש הובילה למסירה מצויינת מעל כל ההגנה למור אפרים, שלא מתבלבלת מול השוערת ומעלה את קרית גת ליתרון כפול.

במחצית השניה השליטה של קרית גת נמשכת ובדקה ה-60 דניאל שולמן מוסרת לרחבה לקארין סנדל הלא מכוסה שמבקיע את השער השלישי לקרית גת. חולון נראות מפורקות לגמרי ואלינה מטקלוב מנצלת זאת לגמור את המשחק בדקה ה-61, היא מוסרת כדור עומק ממחצית המגרש לאנדראה לאיו שמסתננת לרחבה וכובשת את שערה ה-10 העונה. בדקה ה-77 מור אפרים סוגרת את המשחק עם שער שני בבעיטה חזקה מתוך הרחבה לאחר מסירה של ליאור אדרי המחליפה הצעירה בת ה-18.

מצטיינת המחזור – דברת בנדל

בתחילת העונה דברת בנדל מלכת השערים בעונה הקודמת עברה מהאלופה קרית גת למחזיקת הגביע אס"א ת"א. מתחילת העונה אפשר היה להבחין שיש בעיה חיבור בין בנדל לקבוצה, החלוצה המצטיינת שכבשה בעונה הקודמת 26 שערי ליגה והייתה בלתי ניתנת לעצירה, נראתה כבויה והתקשתה למצוא את המסגרת במשחקיה במדי אס"א. החיבור לא צלח והחלוצה המצוינת עברה השבוע למכבי חדרה. במשחקה הראשון בחדרה  בנדל הזכירה את הדומיננטיות שלה והגיע למספר הזדמנויות מצוינות, כבשה שער בכורה וסחטה את ההרחקה של שי שדה שהקלה על הניצחון הקל של חדרה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!