דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: מ.ס. קרית גת מנחילות 1:7 לאקדמיה וצועדות בראש הטבלה

סיכום המחזור ה-15: מ.כ. רמת השרון היו גדולת על מכבי חולון עם 1:5 | הפועל רעננה מנצחות 0:3 ענק את הפועל פ"ת | מ.ס. קרית גת לא עוצרות גם מול האקדמיה ומביסות 1:7 עם צמד של מצטיינת המחזור דניאל שולמן

משחק בין מ.ס. קרית גת לאקדמיה (צילום מסך התאחדות לכדורגל בישראל)
משחק בין מ.ס. קרית גת לאקדמיה (צילום מסך התאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ליגת העל בכדורגל נשים רשומת כבר את המחזור ה-15, שהיה בסימן של משחקים חד צדדיים, הין היתר עם הניצחון המשכנע של מ.כ. רמת השרון 1:5 על מכבי חולון. הפועל רעננה מתבססות בצמרת אחרי ניצחון 0:3 על הפועל פ"ת והאלופה מ.ס. קרית גת מביסה את האקדמיה במשחק חד צדדי 1:7 עם צמד של שחקנית ההתקפה ומצטיינת המחזור דניאל שולמן.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים (גרפיקה: אידאה).
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים (גרפיקה: אידאה).

מכבי חולון 1- מ.כ. רמת השרון 5

משהו רע עובר על מכבי חולון, הקבוצה רושמת הפסד שלישי ברציפות בליגה ומאבדת את המקום הרביעי למכבי רעננה, בעקבות רצף התוצאות הרע בתקופה האחרונה. רמת השרון הגיעו למשחק אחרי שנוצחו באופן מפתיע במחזור הקודם ע"י חדרה וקיוו להוציא את כל התסכול על חולון.

הבנות מהשרון פתחו עם שער מהיר כבר בדקה ה-4 של שירלי אוחנה שהצליחה להבקיע מתוך הרחבה אחרי טעות של הגנת חולון. חולון לא ויתרו וצמד החלוצות הניגריות הקטלניות שלהן החזירו אותן למשחק לאחר שבדקה ה-35 אוניגמה אמארצי מצאה את אמנזה מארסי ברחבה, שהתנערה בקלות משחקנית ההגנה והבקיעה את השיוויון של חולון.

במחצית השנייה רמת השרון הגבירה את הקצב ובדקה ה-55 לאחר שערבה שחף סחטה כדור עונשין בעקבות נגיעת יד של נופר יודין. הקפטנית אדווה טוויל לקחה את הפנדל והעלתה את קבוצתה ל-2:1. בדקה ה-60 טעות קשה של השוערת של חולון שיצאה במרדף אחרי כדור רוחב לא משמעותי מחוץ לרחבה והכשילה את אופל סופר לאחר שאיבדה את הכדור. השוערת הניגרית סנדרה ציצי ספגה כרטיס אדום מיותר שהשאיר את חולון בעשר שחקניות. דקה אחר כך גס'יקה דה סילבה קיבלה כדור עמוק ברחבה והענישה את חולון עם שער נהדר. החולוניות כבר החלו להתפרק וג'סיקה דה סילבה הבקיעה את שערה השני מתוך הרחבה בדקה ה-68. בדקה ה-82 שירלי אוחנה בעטה מחוץ לרחבה, הדיפה רעה של בתאל גמיל השוערת המחליפה וורד כהן מתוך הרחבה מבקיע את השער החמישי של רמת השרון.

הפועל רעננה 3 – הפועל פ"ת 0

ניצחון חשוב לזכות רעננה במאבקי העליה לפליאוף. בדקה ה-23 שחקנית ההגנה שי שדה הצטרפה להתקפה ונגחה פנימה מתוך הרחבה, כדור קשתי מעל שוערת פ"ת מוזס פייבור. שדה המשיכה להצטרף להתקפה והתגלתה במשחק הזה כחלוצה מצויינת. קרן כור מסרה כדור על סף הרחבה לקרן שימריך שהעבירה קטנה לשדה שבאה בריצה מאחורי ההגנה ומצאה את עצמה לבד לא מחוסה מול שוערת פ"ת, שדה בעטה תוך כדי תנופה והבקיעה את שערה השני במשחק. בדקה ה-63 התרחש רגע מכוער ולא ספורטיבי, כאשר במהלך התקפת פ"ת, תוך מאבק על הכדור, סוזן ניגכר מפ"ת בעטה בצורה אלימה ללא כדור בשי פרל שחקנית רעננה וראתה את הכרטיס האדום. בדקה ה-80 רוני שימריך חדרה לרחבה מצד ימין והבקיעה את השער השלישי לזכות רעננה.

האקדמיה 1- מ.ס קרית גת 7

ניצחון ענק לאלופה ששומרת על המקום הראשון בטבלה, לאחר שחזרה אליו רק במחזור הקודם. הבדלי הרמות נראו באופן משמעותי לאורך כל המשחק. לא עברה דקה מפתיחת המשחק ומור אפרים כבשה את השער הראשון לזכות קרית גת בבעיטה מקרוב. בדקה ה-16 קארין סנדל מסרה כדור טוב לדה סילבה דוס סנטוס ששחררה פצצה מחוץ לרחבה וקבעה 2:0. בדקה ה-46 דניאל שולמן נגחה מקרוב את השלישי. בדקה ה-58 יאנא חטיב מהאקדמיה קיבלה מתנה, כדור של קרית גת הוחזר לא טוב לשוערת וחטיב חטפה את הכדור והבקיעה את שער הניחומים של האקדמיה.

שחקניות האקדמיה האמינו שהן יכולות לחזור למשחק. אך בדקה ה-62 אנדראה לאיו פרצה לרחבה, עברה את שוערת האקדמיה עמית קליין ומסרה רוחב למור אפרים שכבשה את הרביעי לזכות קרית גת. בדקה ה-67 דניאל שולמן כבשה את שערה השני לאחר טעות בהגנה. דה סילבה דוס סנטוס בדקה 77 וקארין סנדל בדקה ה-88 השלימה את הניצחון הענק 1:7 לזכות קרית גת.

משחק בין מ.ס. קרית גת לאקדמיה (צילום מסך התאחדות לכדורגל בישראל)
משחק בין מ.ס. קרית גת לאקדמיה (צילום מסך התאחדות לכדורגל בישראל)

מצטיינת המחזור – דניאל שולמן

דניאל שולמן האמריקאית-ישראלית בת ה-27 של קרית גת, הראתה במשחק מול נערות האקדמיה, כמה היא חשובה למערך הקבוצתי של קרית גת. התנועה הבלתי פוסקת שלה בהתקפה, המעבר מהאמצע לאגפים, יכולת המסירה המשובחת ויכולת הסיום המצויינת מדגישה כמה היא הייתה חסרה במהלך פציעתה בסיבוב הראשון. עם חזרתה לכושר, הקבוצה מקרית גת נראית כמו מכונה משומנת עם יכולת ההתקפית שמחסלת באופן מוחלט את היריבות. שולמן כבשה העונה 6 שערים ב-8 משחקים והרגל עוד נטויה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!