דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
21.2°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 21.2°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 17.4°באר שבע
  • 23.3°אילת
  • 18.9°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 20.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: לבסוף, אס"א ת"א מצליחות להעפיל לפלייאוף העליון

מ.ס. קרית גת חוזרות למקום הראשון אחרי ניצחון 3:0 על רעננה שנותרה בפלייאוף התחתון | מכבי חולון מנצחות 3:1 בחוץ את בנות נתניה ומעפילות גם הן | מצטיינת המחזור - אשרת עיני שחתומה על הדהירה של אס"א ת"א

אס"א תל אביב מול האקדמיה (באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
אס"א תל אביב מול האקדמיה (באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

העונה הסדירה מסתיימת עם דרמה ענקית וסיומת מדהימה של אס"א ת"א,  לאחר שהשיגה 10 נק' בחמשת המשחקים האחרונים והעפילה באופן מפתיע לפליאוף העליון. מ.ס. קרית גת ניצחה את רעננה, חזרה למקום הראשון והשאירה את רעננה רק עם המחמאות שתמשיך בפלייאוף התחתון. מכבי חולון ניצחו 3:1 בחוץ את בנות נתניה ומעפילה גם היא לפלייאוף העליון מהקום החמישי. מכבי חדרה מנצחות 3:1 את הפועל פ"ת.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 18 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 18 (גרפיקה: אידאה)

אס"א ת"א 2 – האקדמיה 0

במשחק החשוב והמעניין ביותר במחזור הסיום הליגה הסדירה נפגשו שני הקבוצות  לקרב ישיר על הפלייאוף העליון. אס"א שהגיעו עם ציפיות להתחרות על האליפות ונקלעו למשבר עמוק, חוזרות לעצמן במחזורים האחרונים ומוצאות את הרוטציה הנכונה בהרכב שמבטיח להן ניצחון חשוב ועליה למקום הרביעי בטבלה. אס"א פתחו את המשחק מאוד נחושות ושתי בעיטות מצוינות של עדן אביטל נעצרו אצל שוערת האקדמיה עמית בליין. בדקה ה-42 אס"א מתרגמת את השליטה במשחק ליתרון מוצדק. אושרת עיני משאירה כדור למיקה פלורסהיים שכובשת בבעיטה מחוץ לרחבה. בתחילת המחצית השנייה אס"א סגרו עניין עם שער של אושרת עיני שקבלה כדור ברחבה ממורן פרידמן ובעטה פנימה את השני של אס"א.

בנות נתניה 1 – מכבי חולון 3

בנות נתניה המשתפרות לא מצליחות להשיג את הנקודות ויתמוודו בפלייאוף התחתון, בתקווה לעקוץ את הפועל פ"ת ולנקום על ההפסד הטכני הקריטי כדי להישאר עוד עונה בליגה. נתניה פתחו טוב יותר וניקול ויירה כבשה בדקה ה-8 עם בעיטה טובה מחוץ לרחבה, זהו משחק שני ברציפות בו היא מבקיעה. אבל השער המוקדם לא מספיק לנתניה, לפני שחולון משווה בדקה ה-43, כדור רוחב של אמנזה מארסי הגיע לאור ארז שבעטה מצויין מעל שוערת נתניה. בדקה ה-62 חולון עשו את המהפך במשחק, אמנזה מארסי פרצה קדימה ובבעטה לשער, שוערת נתניה ג'ונתן אלבה הדפה את הכדור ומארסי השתלטה על הכדור החוזר בדרך ל-2:1. בדקה ה-78 אוגינמה אמראצי פרצה בצד ימין, העבירה רוחב וטעות כפולה של הגנת נתניה אפשרה לנרגס אלטורי לגלגל מקרוב פנימה. 3:1 לחולון שעולה לפליאוף העליון.

הפועל רעננה 0 – מ.ס. קרית גת 3

הפועל רעננה הייתה חייבת לסיים בתיקו כדי לסיים לפני חולון בגלל מאזן פנימי פחות טוב. לצערן הן פגשו במשחק הקריטי את האלופה הגאה מקרית גת שחיפשה רק לחזור למקום הראשון. התקווה של רעננה התפוגגה מהר מאוד כאשר כבר בדקה ה-13 דניאל שולמן נשלחה להתקפה מתפרצת ובעטה מהאוויר למשקוף ופנימה. בדקה ה-20 מור אפרים פרצה לרחבה והוכשלה על ידי שוערת רעננה עמית כהן. דה סילבה דוס סנטוס תרגמה את הפנדל ל-2:0. בדקה ה-76 מור אפרים כבשה את שערה ה-13 העונה וקבעה את תוצאת הסיום 3:0.

מכבי חדרה 3 – הפועל פ"ת 1

בסיום המחצית הראשונה בדקה ה-45 אקודו לאו גאו העלתה את פ"ת ליתרון במשחק. חדרה הגיבה עם שער מיד עם תחילת המחצית השנייה, כדור רוחב הגיע לדוברת בנדל בתוך רחבת פ"ת, היא העבירה את הכדור לחנין נאסר שהבקיעה את השוויון בדקה ה-46. בדקה ה-67 הגבהה מדויקת של דברת בנדל לראשה של לביאה ואן אוורקרק שנראית בלתי ניתנות לעצירה במחזורים האחרונים. בדקה ה-73 סשנה קמפבל קבלה כדור מדניאל סופר כ-25 מטר מהשער ושחררה בעיטה חזקה שהכניעה את השוער ונתנה את השער השלישי לזכות חדרה.

מצטיינת המחזור – אשרת עיני

מי שחתומה על הדרך המרשימה של אס"א ת"א לפלייאוף העליון והסיומת נהדרת בעונה הסדירה. למרות שתפקידה הוא בלמית, עלתה הרבה להתקפה במהלך המשחקים האחרונים ועוזרת בהנאת הכדור. עיני כבשה שלוש שערים בשלושת המשחקים האחרונים והייתה חלק משמעותי מהתקופה האחרונה בה הכל התחבר למועדון התל אביבי. למרות העונה הקשה, הקבוצה עדיין נמצאת במקום הרביעי ותנסה להמשיך להתקדם במהלך הפליאוף העליון שיפתח כבר בשבוע הבא ולהגן על תואר גביע המדינה שזכתה בו בעונה שעברה.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!