דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
37.9°תל אביב
  • 32.3°ירושלים
  • 37.9°תל אביב
  • 36.0°חיפה
  • 34.5°אשדוד
  • 37.2°באר שבע
  • 41.0°אילת
  • 38.7°טבריה
  • 30.6°צפת
  • 38.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: המאבק בצמרת פתוח אחרי ניצחונות של חדרה ורמה"ש

סיכום המחזור ה-19: רמת השרון מרשימה מול חולון ועולה לראשות הטבלה | חדרה מתמקמת חזק במקום השלישי אחרי ניצחון 1:2 על אס"א ת"א | רעננה והאקדמיה מנצחות בקלילות בפלייאוף התחתון

מ.כ. רמת השרון - מכבי חולון ליגת העל נשים (צילום מסך - ההתאחדות לכדורגל)
מ.כ. רמת השרון - מכבי חולון ליגת העל נשים (צילום מסך - ההתאחדות לכדורגל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

לאחר שהסתיימה העונה הרגילה, יצאו לדרך משחקי הפלייאוף העליון והתחתון בליגת נשים בכדורגל. במהלך 8 המחזורים הבאים תיקבע האלופה של ליגת העל והיורדת לליגה הלאומית. הקרב על האליפות מתרכז כרגע בין האלופה מ.ס. קרית גת למ.כ. רמת השרון ומכבי חדרה בעלת סיכויים להפתיע שדולקת מאחוריהן. בפלייאוף התחתון המאבק העיקרי על הירידה יהיה בין בנות נתניה להפועל פ"ת כאשר ככל הנראה שני המשחקים בינהן יכריעו את גורל היורדת העונה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים (גרפיקה: אידאה)

מ.כ. רמת השרון 3 – מכבי חולון 1

במשחק המרכזי של המחזור פגשה מ.כ. רמת השרון את מכבי חולון, כאשר היא יודעת שהיא חייבת לנצח את משחק הפתיחה בפלייאוף העליון ולנצל את המשחק החסר של קרית גת כדי לחזור למקום הראשון.  כצפוי רמת השרון הייתה טובה יותר במהלך המשחק ועלתה ליתרון מהיר כבר בדקה ה-14 כאשר ערבה שחף ניצלה חור בהגנת חולון והגיעה לאחת על אחת מול שוערת חולון סנדרה ציצי הניגרית, שחף שלחה כדור קצר אחורה לג'סקה דה סילבה שבעטה מחוץ לרחבה לשער החשוף.

בדקה ה-32 שוב חור בהגנת חולון, כדור ארוך מצא את דה סילבה דוס סנטוס הנהדרת שחדרה לרחבה ובעטה כדור חזק פנימה מעל ידי שוערת חולון חסרת האונים. בדקה ה-40 דה סילבה דוס סנטוס חגגה צמד מול ההגנה החלשה של חולון, כאשר אופל סופר שלחה כדור עומק מצויין שחתך את כל הגנת חולון והגיע לדוס סנטוס החופשייה. בדקה ה-53 אוגינמה אמראצי החלוצה הניגרית של חולון קבלה כדור 35 מטר מהשער, עברה שלוש שחקניות והבקיעה את שער הניחומים בשביל חולון.

מכבי חדרה 2 – אס"א ת"א 1

אס"א שעלו לפלייאוף העליון בעקבות יכולת נהדרת במהלך משחקי סיום העונה הרגילה, קיוו להמשיך את המומנטום החיובי שלהן עם נקודות ראשונות בפלייאוף ועלו ליתרון עם שער בדקה ה-29 לאחר התקפה מתפרצת במהלכה ליה ברקאי מסרה לעדן אביטל שהכניעה את שוערת חדרה. שער השוויון של חדרה הגיע בדקה ה-33 כאשר רעות דוד בעטה כדור חוזר שפגע בקורה לאחר קרן. בדקה ה-90 נכבש שער ניצחון דרמטי של חדרה לאחר שחנין נאסר השתלטה על כדור ברחבה שנהדף מהגנת אס"א ובעטה מכל הלב פנימה. חדרה כבר סופרות שבע ניצחונות רצופים ונראות חזק מאוד בתחרות על תואר האליפות.

בפלייאוף התחתון: הפועל רעננה 2 – בנות נתניה 1

נתניה עולה ליתרון ראשונה עם שער מתוך הרחבה של אריאל וירה בדקה ה-16 לאחר מסירת רוחב נהדרת של נטלי אזוריקה. בדקה ה-28 רעננה משווה לאחר הכשלה ברחבה את רוני שימריך, שי פרל לקחה את הפנדל ובעטה אותו פנימה. בדקה ה-47 סטפני מרשטיין בת ה-18 כבשה את שער הניצחון לאחר שהגיעה ראשונה לכדור ריבאונד להדיפה של שוערת נתניה.

במשחק נוסף בפלייאוף התחתון ניצחו בנות האקדמיה 1:3 את הפועל פ"ת משערים של ירא אבו יונס 47' (ע), נועה סלימהוג'יץ 69' ורעות מיכאלי 86'.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!