דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
23.1°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 19.6°חיפה
  • 22.2°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 32.2°אילת
  • 27.4°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 24.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
פורים

צחוק מהעבודה / לפוליטיקאים הייתה אורה ושמחה - 10 הסטטוסים הנבחרים של הנבחרים

פורים זו הזדמנות מצויינת לפוליטקאים שלנו להוכיח שיש להם חוש הומור | אספנו בשבילכם את עשרת הסטטוסים המצחיקים ביותר: הנשיאה ריבלין, משה כחלון האמיתי, בנט זה אחות, גואטה נשמה, הלוחמות ועוד | וגם - איזה מחנה פוליטי יצא הכי יבש?

צילום מסך מסרטון לכבוד פורים שפרסם שר הביטחון, אביגדור ליברמן
צילום מסך מסרטון לכבוד פורים שפרסם שר הביטחון, אביגדור ליברמן
יהל פרג'

בזמן שעם ישראל קורא מגילה, חוגג בעדלאידות ברחבי הארץ או בסעודות חג – הפוליטיקאים שלנו מעלים סטטוסים חגיגיים וצבעוניים, מי יותר ומי פחות. דירוג עשרת הסטטוסים הפורימיים, מהמצחיק ביותר עד המעט מדכדכים.

במקום הראשון: הנשיאה ריבלין
הנשיא שלנו, רובי ריבלין, שכבר כשהיה חבר כנסת התפרסם בהומור המשובח שלו, לא מפספס הזדמנות לשבור את הרשת, ופורים זו הזדמנות מצויינת. ריבלין השתמש בלהיט הפייסבוקי של התקופה האחרונה, 'איך הייתי נראה בתור..', והרים לאשתו, הגברת הראשונה נחמה. שאפו!

במקום השני – בנט זה אחות
שר החינוך השקיע, והביא יציאה מוצלחת במיוחד כשהקליט את הוראות הניווט באפליקציה 'וויז' בקולו, לנשים ולגברים. בפנייה הבאה המשך ימינה.

במקום השלישי – משה כחלון האמיתי
שר האוצר כחלון מחזק את הדימוי העממי שלו, כשהוא מציג שלושה גברים שונים מרחבי הארץ, שגם להם קוראים משה כחלון ומפנה אליהם את מכלול הטענות של אזרחי ישראל המגיעות אליו. האמת? סרטון קורע.

במקום הרביעי – אמיר אוחנה הבנזוג והילדים
חבר הכנסת מהליכוד, אמיר אוחנה לא מבליט ברשתות החברתיות את העובדה שהוא הומו ונשוי לאלון ואבא לילדים חמודים, לכן התרגשנו מהתמונה, למרות שהיינו מצפים לטיפה יותר נזילות מגדרית, אבל זה לפורים הבא!

במקום החמישי – הלוחמות
חברות הכנסת שרן השכל (הליכוד) איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני) ומירב בן-ארי (כולנו) הגיעו לכנסת לפני מספר ימים כשהן מחופשות לחיילות לוחמות בצה"ל – במסר די ברור ואקטואלי. מצדיעים!

במקום השישי – ליברמן מגייס את ליצמן
שר הביטחון ליברמן, ששנה שעברה ללא ספק זכה במקום הראשון כשהתחפש לשאולי, הגיע השנה רק למקום השישי, אבל השקיע לא פחות. הסרטון אקטואלי, מצחיק ובועט. דה ליברמן!

במקום השביעי – גליק והעוגיות
ברפרנס לנאום של השרה רגב, הלועג לתיקי נתניהו, בו טענה שיש תיק 5000 בו נחקר ראש הממשלה על כך שקיבל עוגיה אחת יותר מדי מהגננת, העלה גליק את הסטטוס הבא. בינינו, היה יכול להשקיע מעט יותר.

במקום השמיני – גואטה בא לשמח ויצא משומח
הוא אמנם כבר לא חבר כנסת, אבל יגאל גואטה – אקס ש"ס, עדיין חלק מהזירה הפוליטית. גואטה הגיע עם בני משפחתו לשמח זקנים בתל השומר. כרגיל, יצא נשמה. 

במקום התשיעי – הח"כית החדשה ישנה
פנינה תמנו-שטה, חברת הכנסת מטעם 'יש עתיד' שחזרה לכנסת בעקבות פרישתו של יעקב פרי, אמנם לא השקיעה מאוד בתחפושת (פאה זו לא תחפושת!) אבל התמונות כבשו אותנו. ברוכה השבה לכנסת פנינה.

במקום העשירי – השמאל העצוב :(
חיפשנו, באמת, אפילו שקלנו לעלות סטטוסים משנה שעברה, אבל אף חבר או חברת כנסת (לפחות עד כתיבת שורות אלו) לא התייחסו לפורים ברצינות לה הוא ראוי. להפך, מצאו כמה סטטוסים טיפה עצובים. חברים, זה נכון שהמון שנים באופוזיציה די מדכדכות, אבל כדי לחזור לשלטון צריך טיפה שמחת חיים. לא נורא, הנר עוד דולק.

כמה דוגמאות:

לא נכנס לרשימה:
אורן חזן, שנראה כאילו המציאו את פורים בשבילו העלה כמה סטטוסים מוצדקים, אבל הקליפ של איב אנד ליר בכיכובו שיצא לפני כמה ימים השאיר אותנו המומים ורצינו לתת לו את הבמה.

חג שמח לכולן ולכולם!

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!